SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel, nieuwe kansen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hier een hele tijd niets van mij laten horen, maar ik loop nog steeds, zo goed en zo kwaad als het met dit krakkemikkige lichaam gaat!
De bucket list is er nog steeds, evenals de plannen om er weeer voor te zorgen dat ik enigzins in de buurt van mijn oude vorm terug kan komen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goed bezig!quote:Op woensdag 14 december 2022 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier een hele tijd niets van mij laten horen, maar ik loop nog steeds, zo goed en zo kwaad als het met dit krakkemikkige lichaam gaat!
De bucket list is er nog steeds, evenals de plannen om er weeer voor te zorgen dat ik enigzins in de buurt van mijn oude vorm terug kan komen.![]()
![]()
Jij bent zo iemand die nooit meer stopt. Mooi is dat.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
De bucket list is er nog steeds, evenals de plannen om er weeer voor te zorgen dat ik enigzins in de buurt va
En dat lopen als een kerstboom. Ging heerlijk. Op het dooie akkertje een rondje over de golfbaan gelopen, beetje ouwehoeren met mensen over hun plannen voor volgend jaar. En dat alles bij -5 graden. Heerlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bucket list items afstrepen
Ooit, OOIT zal ik New York lopen.
Maar eerst eens steady een paar marathons in Nederland uit zien te lopen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik heb geen hardloop-bucket list en ben nooit op het idee gekomen er een te maken. (Ik heb wel een "algemene" lijst met dingen die ik ooit zou willen doen, en daar staat één hardloopding op, namelijk eens een parkrun lopen.)
Wat voor dingen hebben jullie op je lijstjes staan? Misschien maak ik er ook wel eentje.![]()
Nog een keer Boston lopen, een keer een Alpentrail oid, de midzomer marathon in Noorwegen, dat soort dingen voor mij.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb geen hardloop-bucket list en ben nooit op het idee gekomen er een te maken. (Ik heb wel een "algemene" lijst met dingen die ik ooit zou willen doen, en daar staat één hardloopding op, namelijk eens een parkrun lopen.)
Wat voor dingen hebben jullie op je lijstjes staan? Misschien maak ik er ook wel eentje.
Voorlopig echter ziek dus geen lopen of schaatsen nu voor mij
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Awwww, wat heb je?quote:Op donderdag 15 december 2022 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog een keer Boston lopen, een keer een Alpentrail oid, de midzomer marathon in Noorwegen, dat soort dingen voor mij.
Voorlopig echter ziek dus geen lopen of schaatsen nu voor mij
Ik ben ook ziekig. Verkouden en al m'n holtes zitten vol.![]()
Hopelijk zondag voorbij want dan heb ik een wedstrijd die als ik een bucketlist had, op m'n bucketlist gestaan zou hebben![]()
![]()
Hier ook in de ziekenboeg, met corona. Rillen van de koorts terwijl je ook spierpijn hebt in je benen is echt bijzonder onaangenaam.![]()
Een alpentrail had ik niet van jou verwacht.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog een keer Boston lopen, een keer een Alpentrail oid, de midzomer marathon in Noorwegen, dat soort dingen voor mij.
Voorlopig echter ziek dus geen lopen of schaatsen nu voor mij![]()
![]()
Dat maakt het leven leukquote:Op donderdag 15 december 2022 12:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het ellendige van een Bucketlist is je streept er 1 af en er komt er minimaal 1 voor in de plaats.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Tante Cor denk ikquote:Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Awwww, wat heb je?
Ik ben ook ziekig. Verkouden en al m'n holtes zitten vol.![]()
Hopelijk zondag voorbij want dan heb ik een wedstrijd die als ik een bucketlist had, op m'n bucketlist gestaan zou hebben![]()
Nog geen positieve test maar ik herken het gevoel van vorige keer..Nou, ik zeg ook niet volgend jaar of zo, maar lijkt me een mooi iets om naar toe te trainen over een paar jaar..quote:Op donderdag 15 december 2022 11:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Een alpentrail had ik niet van jou verwacht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij mij staat er qua hardlopen eigenlijk al 6 jaar lang een item op het lijstje, het voltooien van Tahoe200quote:Op donderdag 15 december 2022 09:16 schreef Tele6 het volgende:
Wat voor dingen hebben jullie op je lijstjes staan? Misschien maak ik er ook wel eentje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tot nu toe vrij weinig logjes op Strava vandaag.
Zondag j.l. de Bruggenloop voor het eerst in jaren weer gelopen. Het parkoers was deels veranderd t.o.v. de laatste keer dat ik 'm liep. Het was onder de streep een verslechtering, lees: te smal op grote stukken (zoals Erasmusbrug en Boompjes). Maar goed, op deze manier kon het gemotoriseerd verkeer gewoon doorgaan, dus wellicht makkelijker om vergunningen te krijgen. Bovendien hoort het ook gewoon bij recreatieve loopjes, dus niet zeiken.
Wat ik wel een positieve verandering vond: de route richting het Toepad was nu anders en ging via De Plantage/De Esch.
Het blijft een klassieke wedstrijd hier in de omgeving, volgend jaar doe ik weer mee (7e keer).![]()
Morgen nog steeds gladik denk dat ik maar gewoon ga hardlopen (rond vriespunt
) en hoop dat de fietspaden loopbaar zijn...
De stoep is hier nog een ijsbaan.![]()
IJzel en onweer zijn eigenlijk de enige twee momenten dat het echt niet verstandig is om te gaan lopen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:14 schreef Ceviche het volgende:
Morgen nog steeds gladik denk dat ik maar gewoon ga hardlopen (rond vriespunt
) en hoop dat de fietspaden loopbaar zijn...
De stoep is hier nog een ijsbaan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bos of strand opzoeken kan altijd nog, of fietspaden waar gestrooid is. Maar als ik ook maar een beetje fit ben morgen ga ik liever schaatsen, dat mag je eigenlijk niet missen (L)quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:02 schreef Guppy het volgende:
[..]
IJzel en onweer zijn eigenlijk de enige twee momenten dat het echt niet verstandig is om te gaan lopen...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet eigenlijk niet of hier in de regio ergens al geschaatst kan worden...quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bos of strand opzoeken kan altijd nog, of fietspaden waar gestrooid is. Maar als ik ook maar een beetje fit ben morgen ga ik liever schaatsen, dat mag je eigenlijk niet missen (L)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is zeker waar. Maar het zou toch ook zonde zijn om niet te gaan als de fietspaden buiten het dorp (5 min lopen) wel begaanbaar zijn. Ik heb natuurlijk wel bedacht om gewoon terug te gaan als dat niet het geval is, want dan wordt het wel heel lastig allemaalquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:02 schreef Guppy het volgende:
[..]
IJzel en onweer zijn eigenlijk de enige twee momenten dat het echt niet verstandig is om te gaan lopen...![]()
![]()
Heb vanmiddag wel even buiten gekeken of ik zou kunnen hardlopen, maar het was niet te doen. Het ijs smolt niet snel genoeg weg. Dus morgen en overmorgen worden 'm ook niet. Karig hardloopweekje, maar wat doe je eraan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: