Pff, kutberichtenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had mijn vader dus opgegeven voor een pakket en hij was aan een gulle gever gekoppeld. Aan diegene wil ik vragen, mocht het pakket nog niet zijn verzonden, om dat ook niet meer te doen.
Vijf dagen geleden dachten we nog dat hij het tot de zomer nog wel zou redden, want dat wilde hij ook graag.
Helaas ging het afgelopen maandag opeens achteruit en de afgelopen dagen opeens heel erg hard.
Hij ligt nu zeer benauwd aan kalmerende en rustgevende medicatie en is zich niet meer bewust van wat er om hem heen gebeurt.
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd![]()
Ik weet niet wie de gulle gever is, maar toch ontzettend veel dank voor alle moeite en hoop dat het alsnog goed terecht zal komen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:46 schreef DJMO het volgende:
Contact met de laatste ontvanger gehad, bezorgafspraak voor de 23e gemaakt.
Eehhmm... 2 toch? Die van DJMO hierboven en de mijne?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:50 schreef superkimmi het volgende:
Update:
16 pakketten bezorgd!![]()
7 pakketten op de post![]()
1 pakket met persoonlijke bezorgddatum bekend![]()
1 pakket kwijt maar komt goeden
![]()
Van de rest weten we dat die op het punt staan om weg te gaan. Op een paar na, maar dat zijn wel vaste gevers. Desondanks gaan we vandaag reminden over de verzenddeadline
Inmiddels al 3quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Eehhmm... 2 toch? Die van DJMO hierboven en de mijne?
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat maar raak nu al emotioneel van alleen het lezen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:19 schreef superkimmi het volgende:
En net met de shopper contact gehad. Het persoonlijke cadeau gaat alsnog naar @:papabear en wordt vandaag nog verzonden. Dat is namelijk een bijzonder cadeau met een mooie herinnering voor later
Ja ik laat aan papabear of hij wil delen wat het is. Hij weet het al wel inmiddelsquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat maar raak nu al emotioneel van alleen het lezen...
Sterkte.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik laat aan papabear of hij wil delen wat het is. Hij weet het al wel inmiddels
Och, wat een prachtig cadeau. Ik hoop dat jullie nog voldoende tijd is gegund om dit samen te mogen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenSteeds als ik iets wil schrijven schiet ik weer vol.
Vanmorgen was ook voor het eerst dat ik mijn vader zo vreselijk in de war heb gezien. Zo ken ik hem niet.
Maar die afdruk moet gaan lukken![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenSteeds als ik iets wil schrijven schiet ik weer vol.
Vanmorgen was ook voor het eerst dat ik mijn vader zo vreselijk in de war heb gezien. Zo ken ik hem niet.
Maar die afdruk moet gaan lukken![]()
Kei mooi ingepakt ook hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Even alles wat niet in een spoilerig papiertje zit bij elkaar gelegd![]()
[ afbeelding ]
Let ook op het autistenwerk van iemand die per se wilde dat voor de foto alle kerstboompjes de goede kant op stonden![]()
Verdomme, sterktequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had mijn vader dus opgegeven voor een pakket en hij was aan een gulle gever gekoppeld. Aan diegene wil ik vragen, mocht het pakket nog niet zijn verzonden, om dat ook niet meer te doen.
Vijf dagen geleden dachten we nog dat hij het tot de zomer nog wel zou redden, want dat wilde hij ook graag.
Helaas ging het afgelopen maandag opeens achteruit en de afgelopen dagen opeens heel erg hard.
Hij ligt nu zeer benauwd aan kalmerende en rustgevende medicatie en is zich niet meer bewust van wat er om hem heen gebeurt.
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd![]()
Ik weet niet wie de gulle gever is, maar toch ontzettend veel dank voor alle moeite en hoop dat het alsnog goed terecht zal komen
Heel heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietigquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:50 schreef Magica het volgende:
Pakket van mij is nu afgeleverd bij post nl punt
OP aangepastquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vanwege de supernare situatie waar @:papabear nu inzit hebben we 1 pakket over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |