Ik heb gegastmod, is weer open.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:25 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag @:kapiteiniglo weer OP-bewerkingsrechten?
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bvquote:
Sterker nog, er zit iets in de doos wat het allemaal uitlegtquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bv
Oh ik gebruik het ook echt wel, maar het zou bij mij nooit opkomen als cadeauquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bv
Iets met receptquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sterker nog, er zit iets in de doos wat het allemaal uitlegt
Wat een schattig beest!quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heeeeeel lief![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt me al net zo eigenwijs als jijquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heeeeeel lief![]()
[ afbeelding ]
Haha heerlijk hoe iedereen met @Rafeiro begaan is in dit topic. Onze kerstpakkettencultFOK!heldquote:
Oh das zonde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef LauriLynne het volgende:
Het pakket is verstuurd, track and trace zit in jullie mail. Hij is helaas weg zonder laatste cadeautje. Dat zou dinsdag al verzonden worden maar vandaag nog steeds niet binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#RafkerstpakketavondIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:rafeiro
Je gaat niet met je zus bowlen!
Maarrrrr je gaat met je zus en nog twee anderen bowlen en eten op kosten van de bowlingbaan!
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
Maarrrrr je gaat met je zus en nog twee anderen bowlen en eten op kosten van de bowlingbaan!
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Wat goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Wat ontzettend lief van het Bowlingcentrum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
#GoRaf!
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Wat geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef superkimmi het volgende:
En extra mooi aan dit alles: er komt budget vrij voor nóg een grote wens
Ik had dat ook met een cadeautje voor de ontvanger van vandaag. Maar uitgelegd en gezegd dat ik het nastuur, en toen had hij nog iets extra's om naar uit te kijken. Dus ergens ook wel leuk.quote:
The shipment item has left the country, gisteren al zie ikquote:Op woensdag 14 december 2022 22:21 schreef Viv het volgende:
Ik heb het pakket gisteren verzonden, het is inmiddels van omgeving Uppsala naar omgeving Stockholm verscheept. Ben benieuwd wat de volgende tussenstop is!
Ja, geen idee of we nog verdere updates via Postnord kunnen verwachten. PostNL herkent de pakketcode (nog) niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
The shipment item has left the country, gisteren al zie ik
quote:Bezorgtijd: morgen tussen 13:30 en 16:00
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk en lief!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wojooo zo snelquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, geen idee of we nog verdere updates via Postnord kunnen verwachten. PostNL herkent de pakketcode (nog) niet.
Edit: oh!! Nu wel!
[..]![]()
![]()
![]()
Wat gaaf van Bowlingcentrum Apeldoorn!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!
Heel veel sterkte, dikke knuffel!quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenSteeds als ik iets wil schrijven schiet ik weer vol.
Vanmorgen was ook voor het eerst dat ik mijn vader zo vreselijk in de war heb gezien. Zo ken ik hem niet.
Maar die afdruk moet gaan lukken![]()
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Oh super zeg, wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
We gaan het echt proberen en wat een geweldig mooi idee! Hoop zo dat het nog gaat lukkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Reggie200 het volgende:
Hallo @:Papabear, heel veel sterkte toegewenst de komende dagen en ik hoop dat de bodycast nog op tijd binnen komt zodat je nog een mooie herinnering kan maken samen met je vader. Ook dank aan @:Cavabien die als mij shopper met dit idee kwam.
Klink goed. Ik heb het ook een paar jaar geleden in clubcompetitie verband gedaan. Mijn alltime high is 256 en gemiddelde van 180. Zou nog eens leuk kunnen worden dan, 2 mensen die wel kunnen bowlen zonder er bier bij te moeten drinken, al vind ik dat geen probleem. Ik neem aan dat jij dan ook je eigen bowling-bal(len) hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In ApenstadOok wel bekende van even ... bellen
Leuke reclames waren dat altijd wel. Oh en veel belastingdienst hier
Ik woonde voor deze woning echt op loopafstand van de apenheul
Dat is me nu iets te ver en te koud
Maar wel de zelfde plaats.
Als je dat wil lijkt me dat wel tof, maar wordt dan wel 2023 dingetje. Heb nu immers iets te doen met kerst en tussen kerst en oud en nieuw is mijn nichtje jarig en dan oud en nieuw. Druk druk druk dus. Ik heb al een paar jaar niet meer gebowld trouwens, haha. Alltime highscore was 230, laatste keer kwam ik niet eens boven de 100Maar het is een leuk spel, met leuke herinneringen. Daarom was dat ook mijn wens. Vroeger dus in competitieverband gedaan met mijn zus. En af en toe gaat zij nu met de kinderen bowlen, haha. (wij deden dit dus 20-30 jaar geleden huhu)
En Papabear heel veel sterkte. Hoop dat je de komende tijd ergens sterkte in kan vinden en houvast. Virtuele knuffel van mij bij deze al heb je daar maar weinig aan
Ik ben van de partij (afhankelijk van de datum). Ik zal mijn bowlingballen alvast uit de mottenballen halen en stevig oppoetsen.quote:
Ik help je wel herinnerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:06 schreef Deepcage het volgende:
(ik vergeet dit gegarandeerd, mijn geheugen is zo lek als een vergiet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |