abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207090775
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
We zullen er goed voor zorgen! Hij staat op de tafel te wachten tot de kindjes thuis zijn..
Ik lig met buikgriep in bed maar we gaan straks zeker uitpakken O+ O+
Oh dat is snel! O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2022 @ 15:09:57 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207091648
Zo. Ik ga de thuisreis aanvaarden. Was gezellig met de ontvanger: rondje sightseeing Maastricht gedaan, wat gedronken en zelfs nog in het reuzenrad geweest. En ik heb een doosje chocolaatjes gekregen als dank voor de moeite O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_207091872
Boehoehoe :'(

Pakketbezorger aan de deur, ik denk joepie de poepie.
Twee dozen dus ik dacht oh wow!
Is het voor de buren die niet thuis zijn...

Haha.

* Rafeiro stuitert vrolijk verder in afwachting _O-

Maar echt wel een beetje een deceptie :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_207091905
Wauw... Ik heb er geen woorden voor.. Hoe is het mogelijk dat iemand die ons niet kent zo'n passend cadeaupakket maakt... Voor de kinderen die helemaal in de gloria zijn met hun nieuwe speelgoed maar zeker ook mij, De ketting staat al zolang op mijn lijstje, HOE kan dit.

Lieve Speedfight en -gt- Een dank je wel dekt de lading absoluut niet, maar weet dat jullie de kerst van 3 mensen onvergetelijk hebben gemaakt, We zullen met regelmaat aan jullie denken als we onder het warme deken kruipen of als spiderman voorbij komt rijden. ;)

S. 2014
J. 2016
pi_207091969
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw... Ik heb er geen woorden voor.. Hoe is het mogelijk dat iemand die ons niet kent zo'n passend cadeaupakket maakt... Voor de kinderen die helemaal in de gloria zijn met hun nieuwe speelgoed maar zeker ook mij, De ketting staat al zolang op mijn lijstje, HOE kan dit.

Lieve Speedfight en -gt- Een dank je wel dekt de lading absoluut niet, maar weet dat jullie de kerst van 3 mensen onvergetelijk hebben gemaakt, We zullen met regelmaat aan jullie denken als we onder het warme deken kruipen of als spiderman voorbij komt rijden. ;)

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik ben compleet leek qua juwelen etc. Maar is dat een taurus hangertje? Wel gaaf verder sowieso, en blije kinderen zijn daar ik vernomen heb ook blije ouders. :P
pi_207091980
Ja GVD nog een pakket voor de buren....
Ze doen het erom _O-
Nu dus 3 grote dozen, niet voor Raf... :')
  Manager PR/Moderator donderdag 15 december 2022 @ 15:54:33 #57
269689 crew  Viv
pi_207092002
quote:
4s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:51 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
Ik ben compleet leek qua juwelen etc. Maar is dat een taurus hangertje? Wel gaaf verder sowieso, en blije kinderen zijn daar ik vernomen heb ook blije ouders. :P
Het is een mama met twee kindjes, net als de ontvangers. ;)

Wat geweldig @gewoonmezelf87 !! O+
  donderdag 15 december 2022 @ 15:57:03 #58
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_207092022
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

alle credits voor speedfight. Zij heeft geshopped..

:D :D
pi_207092132
@DJMO @KapiteinIglo en @superkimmi

Ik wilde even delen dat bezorgdienst, "Castricum-Express", zojuist het kerstpakket voor mij heeft afgeleverd. Het was heel gezellig en leuk om kennis te maken met DJMO. Hele gezellige meid zeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kadootjes en zo laat ik nog netjes dicht tot kerst, al moet ik zeggen dat ik nu al brand van nieuwsgierigheid wat er overal in zit. (en dan zit er nog een deel eten/drinken in de doos), maar dat laat ik er ook nog even in zitten ;)

Heel erg bedankt ook aan de gulle gever, wie het ook moge zijn!

Een hele fijne kerst alvast voor iedereen, een mooie, veilige jaarwisseling met alle vingers en ogen er nog aan en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij!

Groetjes,

Deepcage
pi_207092142
SPOILER: boehoehoe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch gewoon gemeen _O-
pi_207092160
quote:
4s.gif Op donderdag 15 december 2022 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: boehoehoe
Dat is toch gewoon gemeen _O-
Sorry, ik moest lachen :)

Wat een pech man. Ik lach me echter kapot als de postbode straks met een doos komt die NOG groter is en dat die dan voor jou is. Ik hoop het voor je, ik gun het je. Duimen en volhouden!
pi_207092213
quote:
4s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:51 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Zo beter te zien denk ik.1
S. 2014
J. 2016
pi_207092218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 16:15 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Sorry, ik moest lachen :)

Wat een pech man. Ik lach me echter kapot als de postbode straks met een doos komt die NOG groter is en dat die dan voor jou is. Ik hoop het voor je, ik gun het je. Duimen en volhouden!
Ik stuiter de stuiter hier vooral omdat ik het zo leuk vind. Al zou ik 1 chocoladepinda krijgen, prima.
Maar echt 2 pakketbezorgers vlak na elkaar en dan ook nog 2x voor de buren, lol.
Ik lag de 1e keer zelf ook echt in een scheur. De tweede vond ik minder grappig op het moment zelf, achteraf juist grappiger. Maar wie verzint dat. Om even 2x bezorgers te laten komen voor pakketten voor de buren terwijl je stiekem hoopt op een pakket vanuit hier :D
pi_207092308
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 16:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zo beter te zien denk ik.1
Nu ik weet wat het is zie ik het, haha. Ik ben niet zo kunsterig etc.
Wel mooi dingetje, maar vooral geladen denk ik. Subtiel, maar als je meer weet denk ik redelijk diep.
Mama met 2 kinderen in omhelzing die ook nog een hart vormen. En mama als matriarch met de vleugels om de kinderen heen.
pi_207092365
Dit topic maakt me zo blij :D
En ik zit ook echt af te tellen van wanneer de pakjes open mogen. Nog negen dagen ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 december 2022 @ 17:37:44 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207093108
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit topic maakt me zo blij :D
En ik zit ook echt af te tellen van wanneer de pakjes open mogen. Nog negen dagen ;)
9 dagen :o
ik heb echt helemaal niet het gevoel dat de kerst zo dichtbij is :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_207093123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef Ynske het volgende:

[..]
Jep... volgende week zondag eerste kerstdag
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 17:39:06 #68
45833 crew  Fogel
pi_207093126
quote:

[..]
Dit inderdaad. En dat terwijl de kerstboom al staat en er een kerstmarkt op het plein bij mijn werk staat :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2022 @ 17:46:18 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207093202
quote:

[..]
Ik ook niet hoor, maar dat komt omdat m'n agenda echt mega vol zit tot 2 januari. Ik heb amper tijd om over kerst na te denken _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 15 december 2022 @ 17:51:52 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207093251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 16:12 schreef Deepcage het volgende:
@:djmo @:KapiteinIglo en @:superkimmi

Ik wilde even delen dat bezorgdienst, "Castricum-Express", zojuist het kerstpakket voor mij heeft afgeleverd. Het was heel gezellig en leuk om kennis te maken met DJMO. Hele gezellige meid zeg!

SPOILER
De kadootjes en zo laat ik nog netjes dicht tot kerst, al moet ik zeggen dat ik nu al brand van nieuwsgierigheid wat er overal in zit. (en dan zit er nog een deel eten/drinken in de doos), maar dat laat ik er ook nog even in zitten ;)

Heel erg bedankt ook aan de gulle gever, wie het ook moge zijn!

Een hele fijne kerst alvast voor iedereen, een mooie, veilige jaarwisseling met alle vingers en ogen er nog aan en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij!

Groetjes,

Deepcage
Geniet ervan O+ O+ O+ O+ Bedankt voor het shoppen en bezorgen @DJMO _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2022 @ 17:55:45 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207093293
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2022 17:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geniet ervan O+ O+ O+ O+ Bedankt voor het shoppen en bezorgen @:DJMO _O_ _O_
Het genoegen was geheel aan mijn zijde ;) volgend jaar weer?

pi_207093420
Ik heb een doos thuis gekregen en volgens mij komt het van een Fokker O+ Er zit alleen geen briefje oid bij dus ik ben een beetje in de war :D

En ik herken de naam wel, maar kan de forum naam niet koppelen aan de naam dus nu weet ik niet bij wie ik het kan navragen :')
  donderdag 15 december 2022 @ 18:19:47 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207093513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 17:55 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het genoegen was geheel aan mijn zijde ;) volgend jaar weer?
Yeah!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2022 @ 18:21:43 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207093522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een doos thuis gekregen en volgens mij komt het van een Fokker O+ Er zit alleen geen briefje oid bij dus ik ben een beetje in de war :D

En ik herken de naam wel, maar kan de forum naam niet koppelen aan de naam dus nu weet ik niet bij wie ik het kan navragen :')
Even door je Facebook vrienden bladeren? Ik heb ook een shitload fokkers als vriend op fb, maar waarvan ik de UserName niet meer zou weten :@ daarom staan ze in WhatsApp allemaal opgeslagen onder hun fok naam _O-

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2022 @ 18:22:23 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207093527
quote:
84s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Yeah!
Deal!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')