SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door KapiteinIglo op 16-12-2022 21:47:41 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Die zijn half dood ondertussenquote:Op woensdag 14 december 2022 15:17 schreef Speedfight het volgende:
@:Rafeiro je mag van je handen afkomen!
Dat komt goed!quote:Op woensdag 14 december 2022 17:08 schreef Serinde het volgende:
De griep heeft me goed te pakken! Gelukkig was alles al binnen. Moest alleen nog wat lekkers bij en en daar heb ik me makkelijk vanaf gemaakt met een mooie cadeauverpakking van een bekend chocoladebolletjeVerzendlabel is geprint, mijn man mag het pakket morgen bij een PostNL punt af gaan leveren.
Met grote dank aan @:MadMaster voor zijn gulle donatie![]()
Ik hoop dat de ontvanger, die niet op FOK! zit, via de organisatie een berichtje (liefst met foto’s) stuurt
Waar zou je een emailadres invullen?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:15 schreef MaJo het volgende:
Wat vullen jullie als e-mailadres in van de ontvanger als je die niet hebt? Ik heb nu mijn eigen e-mailadres ingevuld maar bedenk net dat ik misschien het fok e-mailadres had moeten gebruiken?
Bedoel je bij PostNL of zo? Ik vul altijd mijn eigen mailadres in als ik zo'n veld niet leeg mag laten.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:15 schreef MaJo het volgende:
Wat vullen jullie als e-mailadres in van de ontvanger als je die niet hebt? Ik heb nu mijn eigen e-mailadres ingevuld maar bedenk net dat ik misschien het fok e-mailadres had moeten gebruiken?
In mijn geval bij DHL, dat is een verplicht veld (vanwege track & trace).quote:Op woensdag 14 december 2022 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar zou je een emailadres invullen?
Dit jaquote:Op woensdag 14 december 2022 17:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Bedoel je bij PostNL of zo? Ik vul altijd mijn eigen mailadres in als ik zo'n veld niet leeg mag laten.
Ook als zij het afdrukken, ik moest verplicht iets invullenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Ah, bij vooraf een label maken? Volgens mij breng je het hier gewoon naar het lokale postkantoor en die drukken er een sticker op, vandaar mijn vraag
Ik doe ook altijd mijn eigen emailadres invullenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:15 schreef MaJo het volgende:
@heywoodu bedoelt met het pakket naar het postkantoor gaan, dus zonder online vooraf een label aan te maken.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook als zij het afdrukken, ik moest verplicht iets invullen
Eigen mailadres. En toen heb ik de t&t doorgestuurd naar de dames van de organisatie.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:15 schreef MaJo het volgende:
Ah ik snap het nu jaquote:Op woensdag 14 december 2022 17:51 schreef Viv het volgende:
[..]
@:heywoodu bedoelt met het pakket naar het postkantoor gaan, dus zonder online vooraf een label aan te maken.
Hier spant het er ook om: ik zit op een last minute dingetje te wachten dat met brievenbbuspost verzonden is; had gisteren al binnen moeten komen maar was er vandaag nog steeds niet. Dat pakket ga ik vrijdag wegbrengen, dus in het uiterste geval van nood stuur ik dit cadeautje nog per post door.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:40 schreef LauriLynne het volgende:
Hier leek het erop dat het pakket weg moest zonder het laatste cadeau. Dat liet nogal op zich wachten. Dus alle stond klaar om vandaag verstuurd te worden. Vanmorgen een mail dat het laatste cadeau vandaag op de post gedaan is. Dus het pakket staat er nog en ik lig morgen bij de brievenbus.
Lieve ontvanger, nog even geduld je bent niet vergeten.
Succes morgen!!quote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef DJMO het volgende:
Denk dat ik morgen m'n espressomachine ook maar op m'n steekwagen zet , aangezien ik drie uur onderweg ben ...
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
SPOILER: track&trace linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Die heb ik toch maar thuis gelatenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:10 schreef Serinde het volgende:
Als daar je espresso-apparaat in zit, waar is dan het pakket![]()
Goede reis
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De kerstpakketexpress is onderwegAh gossieSPOILER: track&trace linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel slim!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Misschien zijn ze door dit bericht op het verkeerde been gezet:quote:Op donderdag 15 december 2022 09:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb al meerdere dm’s gehad over de andere weggeef acties van 2x 190¤ en een ander voedsel pakket.
@:superkimmi en ik zijn daar niet bij betrokken. We zijn geen FHF beheerders oid, wij doen enkel de kerstpakkettenactie.
Dus als je mee wil doen aan die acties zul je die gevers moeten benaderen.
![]()
ho ho ho
quote:
Hopelijk kom je ook weer goed terugquote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef DJMO het volgende:
Volgens mij heb ik een kerstengeltje op mijn schouder. Ik ben inmiddels bij Roermond, en ik kijk in de app, is er een sein en wisselstoring tussen Roermond en Sittard, waardoor er minder treinen rijden. Mijn trein rijdt gelukkig gewoon verder
We zullen er goed voor zorgen! Hij staat op de tafel te wachten tot de kindjes thuis zijn..quote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb nu al een beetje het empty nest syndroom
![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zullen er goed voor zorgen! Hij staat op de tafel te wachten tot de kindjes thuis zijn..
Ik lig met buikgriep in bed maar we gaan straks zeker uitpakken![]()
Vast wel. En anders heb ik nog een privé taxi die me kan komen reddenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hopelijk kom je ook weer goed terug
meerdere mogelijkheden, maar imgur.com is wel makkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Via welk platform worden foto's tegenwoordig geupload?
Ik gebruik posting.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Via welk platform worden foto's tegenwoordig geupload?
Oh dat is snel!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zullen er goed voor zorgen! Hij staat op de tafel te wachten tot de kindjes thuis zijn..
Ik lig met buikgriep in bed maar we gaan straks zeker uitpakken![]()
Ik ben compleet leek qua juwelen etc. Maar is dat een taurus hangertje? Wel gaaf verder sowieso, en blije kinderen zijn daar ik vernomen heb ook blije ouders.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw... Ik heb er geen woorden voor.. Hoe is het mogelijk dat iemand die ons niet kent zo'n passend cadeaupakket maakt... Voor de kinderen die helemaal in de gloria zijn met hun nieuwe speelgoed maar zeker ook mij, De ketting staat al zolang op mijn lijstje, HOE kan dit.
Lieve Speedfight en -gt- Een dank je wel dekt de lading absoluut niet, maar weet dat jullie de kerst van 3 mensen onvergetelijk hebben gemaakt, We zullen met regelmaat aan jullie denken als we onder het warme deken kruipen of als spiderman voorbij komt rijden.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is een mama met twee kindjes, net als de ontvangers.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben compleet leek qua juwelen etc. Maar is dat een taurus hangertje? Wel gaaf verder sowieso, en blije kinderen zijn daar ik vernomen heb ook blije ouders.
alle credits voor speedfight. Zij heeft geshopped..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw... Ik heb er geen woorden voor.. Hoe is het mogelijk dat iemand die ons niet kent zo'n passend cadeaupakket maakt... Voor de kinderen die helemaal in de gloria zijn met hun nieuwe speelgoed maar zeker ook mij, De ketting staat al zolang op mijn lijstje, HOE kan dit.
Lieve Speedfight en -gt- Een dank je wel dekt de lading absoluut niet, maar weet dat jullie de kerst van 3 mensen onvergetelijk hebben gemaakt, We zullen met regelmaat aan jullie denken als we onder het warme deken kruipen of als spiderman voorbij komt rijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kadootjes en zo laat ik nog netjes dicht tot kerst, al moet ik zeggen dat ik nu al brand van nieuwsgierigheid wat er overal in zit. (en dan zit er nog een deel eten/drinken in de doos), maar dat laat ik er ook nog even in zitten
Heel erg bedankt ook aan de gulle gever, wie het ook moge zijn!
Een hele fijne kerst alvast voor iedereen, een mooie, veilige jaarwisseling met alle vingers en ogen er nog aan en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij!
Groetjes,
Deepcage
SPOILER: boehoehoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon gemeen
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry, ik moest lachenSPOILER: boehoehoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon gemeen
Wat een pech man. Ik lach me echter kapot als de postbode straks met een doos komt die NOG groter is en dat die dan voor jou is. Ik hoop het voor je, ik gun het je. Duimen en volhouden!
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben compleet leek qua juwelen etc. Maar is dat een taurus hangertje? Wel gaaf verder sowieso, en blije kinderen zijn daar ik vernomen heb ook blije ouders.
Ik stuiter de stuiter hier vooral omdat ik het zo leuk vind. Al zou ik 1 chocoladepinda krijgen, prima.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:15 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen
Wat een pech man. Ik lach me echter kapot als de postbode straks met een doos komt die NOG groter is en dat die dan voor jou is. Ik hoop het voor je, ik gun het je. Duimen en volhouden!
Nu ik weet wat het is zie ik het, haha. Ik ben niet zo kunsterig etc.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo beter te zien denk ik.1
9 dagenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit topic maakt me zo blij
En ik zit ook echt af te tellen van wanneer de pakjes open mogen. Nog negen dagen
Jep... volgende week zondag eerste kerstdagquote:Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
9 dagen
ik heb echt helemaal niet het gevoel dat de kerst zo dichtbij is
Dit inderdaad. En dat terwijl de kerstboom al staat en er een kerstmarkt op het plein bij mijn werk staatquote:Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
9 dagen
Ik ook niet hoor, maar dat komt omdat m'n agenda echt mega vol zit tot 2 januari. Ik heb amper tijd om over kerst na te denkenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
9 dagen
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:12 schreef Deepcage het volgende:
@:djmo @:KapiteinIglo en @:superkimmi
Ik wilde even delen dat bezorgdienst, "Castricum-Express", zojuist het kerstpakket voor mij heeft afgeleverd. Het was heel gezellig en leuk om kennis te maken met DJMO. Hele gezellige meid zeg!Geniet ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kadootjes en zo laat ik nog netjes dicht tot kerst, al moet ik zeggen dat ik nu al brand van nieuwsgierigheid wat er overal in zit. (en dan zit er nog een deel eten/drinken in de doos), maar dat laat ik er ook nog even in zitten
Heel erg bedankt ook aan de gulle gever, wie het ook moge zijn!
Een hele fijne kerst alvast voor iedereen, een mooie, veilige jaarwisseling met alle vingers en ogen er nog aan en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij!
Groetjes,
Deepcage![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het shoppen en bezorgen @DJMO
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Het genoegen was geheel aan mijn zijdequote:Op donderdag 15 december 2022 17:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het shoppen en bezorgen @:DJMO
![]()
Yeah!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel aan mijn zijdevolgend jaar weer?
Even door je Facebook vrienden bladeren? Ik heb ook een shitload fokkers als vriend op fb, maar waarvan ik de UserName niet meer zou wetenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een doos thuis gekregen en volgens mij komt het van een FokkerEr zit alleen geen briefje oid bij dus ik ben een beetje in de war
![]()
En ik herken de naam wel, maar kan de forum naam niet koppelen aan de naam dus nu weet ik niet bij wie ik het kan navragen
Deal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |