Hier spant het er ook om: ik zit op een last minute dingetje te wachten dat met brievenbbuspost verzonden is; had gisteren al binnen moeten komen maar was er vandaag nog steeds niet. Dat pakket ga ik vrijdag wegbrengen, dus in het uiterste geval van nood stuur ik dit cadeautje nog per post door.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:40 schreef LauriLynne het volgende:
Hier leek het erop dat het pakket weg moest zonder het laatste cadeau. Dat liet nogal op zich wachten. Dus alle stond klaar om vandaag verstuurd te worden. Vanmorgen een mail dat het laatste cadeau vandaag op de post gedaan is. Dus het pakket staat er nog en ik lig morgen bij de brievenbus.
Lieve ontvanger, nog even geduld je bent niet vergeten.
Succes morgen!!quote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef DJMO het volgende:
Denk dat ik morgen m'n espressomachine ook maar op m'n steekwagen zet , aangezien ik drie uur onderweg ben ...
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
SPOILER: track&trace linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Die heb ik toch maar thuis gelatenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:10 schreef Serinde het volgende:
Als daar je espresso-apparaat in zit, waar is dan het pakket![]()
Goede reis
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De kerstpakketexpress is onderwegAh gossieSPOILER: track&trace linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel slim!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Misschien zijn ze door dit bericht op het verkeerde been gezet:quote:Op donderdag 15 december 2022 09:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb al meerdere dm’s gehad over de andere weggeef acties van 2x 190¤ en een ander voedsel pakket.
@:superkimmi en ik zijn daar niet bij betrokken. We zijn geen FHF beheerders oid, wij doen enkel de kerstpakkettenactie.
Dus als je mee wil doen aan die acties zul je die gevers moeten benaderen.
![]()
ho ho ho
quote:
Hopelijk kom je ook weer goed terugquote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef DJMO het volgende:
Volgens mij heb ik een kerstengeltje op mijn schouder. Ik ben inmiddels bij Roermond, en ik kijk in de app, is er een sein en wisselstoring tussen Roermond en Sittard, waardoor er minder treinen rijden. Mijn trein rijdt gelukkig gewoon verder
We zullen er goed voor zorgen! Hij staat op de tafel te wachten tot de kindjes thuis zijn..quote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb nu al een beetje het empty nest syndroom
![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zullen er goed voor zorgen! Hij staat op de tafel te wachten tot de kindjes thuis zijn..
Ik lig met buikgriep in bed maar we gaan straks zeker uitpakken![]()
Vast wel. En anders heb ik nog een privé taxi die me kan komen reddenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hopelijk kom je ook weer goed terug
meerdere mogelijkheden, maar imgur.com is wel makkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Via welk platform worden foto's tegenwoordig geupload?
Ik gebruik posting.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Via welk platform worden foto's tegenwoordig geupload?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |