Daar verschillen we idd van mening over. Die 'obsessieve nadruk' wordt er nmm vooral door de rechtse propagandamachine op gelegd door uitwassen uit te vergroten die ongetwijfeld hier en daar voorkomen maar voor een heel groot deel gebaseerd zijn op misinformatie/ het ontbreken van context adhv (veelal anonieme) anekdotische filmpjes gepost door Rufo, Moms of Liberty, Libs of TikTok en aanverwanten die daar hun levensdoel/ kruistocht in gevonden hebben om ze op te sporen, ze te 'ontmaskeren' en publiekelijk aan de schandpaal te nagelen op platforms als Twitter.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan van mening over, want ik zie woke, zeker in de VS, wel degelijk bizarre vormen aannemen. Vormen die we uiteraard ook naar hier geïmporteerd hebben.
Die obsessieve nadruk op ras, geslacht en seksuele voorkeur benadrukt niet diversiteit, het benadrukt exceptionalisme en is in die zin van precies dezelfde orde als het obsessief raciale, vrouwonvriendelijke en homovijandige denken van haar rechtse tegenpool.
De 'Private information and media policy' is recent aangepast. https://help.twitter.com/(...)personal-information.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:14 schreef Rnie het volgende:
Huh? ElonJet werkt weer?![]()
![]()
https://twitter.com/ElonJet
Heel toevallig allemaal.quote:live location information, including information shared on Twitter directly or links to 3rd-party URL(s) of travel routes, actual physical location, or other identifying information that would reveal a person’s location, regardless if this information is publicly available;
quote:Op donderdag 15 december 2022 00:26 schreef YStec het volgende:
[..]
De 'Private information and media policy' is recent aangepast. https://help.twitter.com/(...)personal-information.
Dit is toegevoegd:
[..]
Heel toevallig allemaal..
Zou binnenkort dus weer geblokkeerd moeten worden.
Ach, publieke informatie delen mag niet van de "free speech absolutist".quote:Op donderdag 15 december 2022 00:29 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Ik vond de formulering al heel specifiek toen ik het las. Alsof het speciaal geschreven is voor 1 specifiek geval.
ElonJet volgt het vliegtuig, niet Musk.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:31 schreef YStec het volgende:
[..]
Ach, publieke informatie delen mag niet van de "free speech absolutist".
Nou ja, het mag wel, zolang je het maar op zijn manier doet.
quote:Op donderdag 15 december 2022 03:15 schreef Delenlill het volgende:
Dus als Elon Musk twittert dat hij op een bepaalde locatie is voor iets, wat geen publiekelijk event is. Dan moet hij zichzelf bannen?
"Having fun at new years eve party at Twitter's headquarters" - ban
"Just arrived at New York Airport" - ban
"First trip to the moon with spaceX #elonmuskweightless" - ban
Ja, dat krijg je er dus van als je niet wilt zeggen dat je iemand bant omdat je last van hem hebt en hem gewoon een ongelooflijke lul vindt. Dan ga je het in een verder onuitvoerbare policy gooien.quote:
Hoezo? De man is niet heel goed met mensen. Is dat nog niet duidelijk?quote:Op donderdag 15 december 2022 06:34 schreef livelink het volgende:
Ik had verwacht dat Musk dit beter zou hebben aangepakt.
maar dan kiest hij er zelf voor. Doxxing is juist het zonder toestemming iemand's gegevens openbaar maken.quote:Op donderdag 15 december 2022 03:15 schreef Delenlill het volgende:
Dus als Elon Musk twittert dat hij op een bepaalde locatie is voor iets, wat geen publiekelijk event is. Dan moet hij zichzelf bannen?
"Having fun at new years eve party at Twitter's headquarters" - ban
"Just arrived at New York Airport" - ban
"First trip to the moon with spaceX #elonmuskweightless" - ban
Nee, ik had verwacht dat hij er echt geen moeite mee zou hebben om gewoon te zeggen dat hij iemand bant omdat hij een hekel aan die persoon heeft. Ik had niet verwacht dat hij zou gaan draaien om ervoor te zorgen dat hij niet als een hypocriet over zou komen. Kennelijk trekt hij zich dus toch meer aan van de publieke opinie dan dat ik dus had verwacht. Dat hij niet met mensen om kan gaan is duidelijk, maar dat hij dat probeert te verbloemen niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? De man is niet heel goed met mensen. Is dat nog niet duidelijk?
Het opvallende is dat de musk aanbidders ook veel overlap hebben met de trump/ poetin aanbidders.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:48 schreef livelink het volgende:
Het nut ontgaat me ook volledig:
1. Iedereen heeft toch wel door dat het hypocriet is
2. De Musk-aanbidders kan dat niks schelen, die vinden alles wat hij doet toch wel fantastisch
3. De Musk-haters denken nu echt niet ineens dat Musk toch wel een goede vent is omdat hij iemand bant volgens de policy
Ik kom er iedere keer meer achter dat hij eigenlijk best wel dom is.
Wel volgens de fanboys...quote:Op donderdag 15 december 2022 07:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het opvallende is dat de musk aanbidders ook veel overlap hebben met de trump/ poetin aanbidders.
En de muskhaters kan ik weinig overzeggen, waarom zou je iemand haten? maar iemand die kritisch is over de gang van zaken bij twitter, maakt hem niet een musk hater.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |