Steven is natuurlijk ook goede vriend van Wout.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel talent dat aan de deur klopt, het moment om dit soort bejaarde ballast overboord te kieperen en je geeft het gewoon nog vrolijk 2 jaar. Wanbeleid.
Watte?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:02 schreef Steven184 het volgende:
Wie heeft er hier posts lopen verwijderen, FvD gedrag.
Er probeert hier iemand fouten onder het tapijt te schuiven.quote:
Ik heb ook een mensjun uit dit topic van 22:51, maar die post is kwijt.quote:
UnoX-update stond hierquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb ook een mensjun uit dit topic van 22:51, maar die post is kwijt.
@Dale__Cooper had z'n post al aangepast toen jij reageerde dus het was het twee keer offtopic, ik dacht, even opschonen .quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:02 schreef Steven184 het volgende:
Wie heeft er hier posts lopen verwijderen, FvD gedrag.
Weet je wie er ook goed waren in opschonen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:Dale__cooper had z'n post al aangepast toen jij reageerde dus het was het twee keer offtopic, ik dacht, even opschonen .
quote:Een gerucht dat weigert te gaan liggen: Ineos dat nog altijd hard aan de mouw trekt van Evenepoel. “Wordt dat verteld in de Giro? Tja, over de koers valt voorlopig niet veel te zeggen. Dan roddelen mensen over andere dingen zeker? In een grote ronde is het zo: een bende commères bij elkaar.”
Maar wat als Ineos-topman en rijkste Brit Jim Ratcliffe een offer you can’t refuse op tafel legt? “Dat moet ik handelen als correcte zakenman en vragen hoe mijn sponsors en eigenaar Zdenek Bakala daartegenover staan. Maar we moeten niet praten over Remco als een sportwagen die je wel of niet verkoopt. Sowieso is niet zijn stijl om de ploeg in de steek te laten. Als Ineos wil proberen: I wish them good luck.”
Dat geloof ik niet zo. In welke koersen dan? Steven won als kopman Steven al amper wat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook al is het niet meer als absolute kopman
Toch nog zeker als beschermd renner dan.
Dat gelooft niemand, behalve kopman Steven zelf.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. In welke koersen dan? Steven won als kopman Steven al amper wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |