En dan in maart weer geen geld hebben voor salarissenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Niet doen Vino, GLEB is veel beter.
Voor @Mani89 wel neem ik aan.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:59 schreef The_Undertone het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)aties~1671098594779/
Zou het wat uitmaken.gif
Ik ben ervan overtuigd dat er ergens een ongeschreven regel is dat als je 1 jaar vlamt bij Topsport Vlaanderen je de rest van je carriere gratis mag rentenieren bij een Franse kutploeg naar keuze. De voorbeelden zijn eindeloos.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor @:mani89 wel neem ik aan.
BEAT en knallen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
Büchli gaat volgend jaar knallen bij Beat. Zegt-ie zelf. Hij klinkt niet heel erg hoopvol. 2022 was overleven en 2023 gaat het beginnen. Ambeatie of de beatenbrug op?
Eens.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
BEAT en knallen.
Ik had wel sympathie voor hun niet standaard visie maar ze presteren al jaren niks.
Ach ja, denk dat ze er nog iemand uit moeten werken. Salaris zal wel gewoon in orde zijn en hij zal ook wel met de WT-ploeg mee mogen doen waar dat mag.quote:Op zondag 18 december 2022 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo'n najaar en dan niks beters kunnen krijgen dan een beloftenteam?
Erg jammer.
Als vervanger(s) van Miguel Ángel López ?quote:Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef H.Vviv het volgende:
Bol zou met Cavendish meegaan naar Astana.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef H.Vviv het volgende:
Bol zou met Cavendish meegaan naar Astana.
Zal ook nog wel een tijd duren voordat Vergallito echt wielrenner is. Zijn roots liggen al niet op de fiets, maar in het triatlon. Pas als junior is hij voor het eerst in een peloton terechtgekomen. Daarna heeft hij ook nog een hiatus van twee à drie jaar genomen omdat hij bezig was een diploma te halen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:29 schreef Aguero het volgende:
Alpecin (devo) krijgt ook nog Zwift en Strava-fenomeen Luca Vergallito aka Il Bandito.
Op PCS vooral DNFs maar misschien kan hij Jay Vine achterna
[ twitter ]
Die Basso kan er ook geen reet van. Wat doet die goed dan?quote:Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef H.Vviv het volgende:
Astana zal wel een Kazach naar het ct-team sturen. Maar de UCI had best het maximum omhoog mogen zetten na het debacle met B&B.
De beste vriend van Moscon zijn, al mag dat tegenwoordig geen argument meer zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Basso kan er ook geen reet van. Wat doet die goed dan?
Een heel artikel om gewoon te zeggen dat ze iemand eruit hebben gemieterd... Wat iedereen al wel snaptquote:Op zondag 18 december 2022 23:08 schreef TheArt het volgende:
Voorspelbaar, maar Nurlykhassym is het kind van de rekening.
https://www.wielerflits.n(...)r&utm_source=twitter
Dat laatste denk ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:04 schreef Mansjester het volgende:
In de categorie 'zou het wat uitmaken'
Bouts,Scheurmans,Burger,Boons en van Schip weg bij Beat. Op naar een nieuw seizoen veel gladde praatjes en weinig prestaties.
quote:Op woensdag 21 december 2022 10:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Promotie voor Kielich, zeer terecht.
David van der Poel waarschijnlijk naar de continentale ploeg, want die is momenteel nog niet ingeschreven bij de WT-ploeg.
Ik zou ook nog even Gaze wisselen voor een Osborne of een Laurance. Gratis advies.
Jammer joh.quote:David van der Poel zal komend jaar geen deel uitmaken van het WorldTeam van Alpecin-Deceuninck. De 30-jarige Nederlander had nog een contract tot het einde van 2023, maar de gebroeders Roodhooft hebben besloten om hem komend jaar in de opleidingsploeg te plaatsen. Jason Osborne bewandelt de omgekeerde weg, weet WielerFlits. Overigens staat Timo Kielich in plaats van Osborne geregistreerd bij de UCI, maar dat is een fout die de bond nog moet rechtzetten.
Wanbeleid.quote:
Ondertussen wel lekker Ambeatie schreeuwen en podcastje maken waarin niks wordt gezegd!quote:Op woensdag 21 december 2022 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook.
Benieuwd wat ze gaan doen. Ze maken ook niet echt stappen of zo. Bouts was een van de betere en die is dan opgevist door Puck Tietema.
De rest heeft weinig gepresteerd. Van Schip in het verleden wel, maar dit seizoen weinig op de weg gereden. Was toch wel een beetje hun uithangbord en leverde met z'n acts nog wel wat aandacht op.
quote:
Half jaartje uitgeleend door UAE.quote:For the upcoming season, Jan hopes to gain more experience and develop as a rider, both on and off the bike. “I want to prepare perfectly to take the step into the World Tour (with UAE Team Emirates) after the Tour de L'Avenir,” he said. “The main goals for next season are some classics in the beginning of the year and then to be in top shape for the Giro U23 and Tour de L'Avenir.”
En Beat maar doen alsof dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Half jaartje uitgeleend door UAE.
Ik was in de veronderstelling dat UAE met een eigen continentale ploeg zou komen.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Half jaartje uitgeleend door UAE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |