Is het nog wel de moeite van het terugkijken waard?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Wat een rare matige aflevering is ditWat is dit nou weer voor nummerkeuze.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 03:06 schreef superniger het volgende:
Danny aflevering sla ik over. Ik ben niet van de verkeerde kant.
Mwah, muziek te hard (of zang te zacht), matige nummers, matige uitvoeringen, matig jurycommentaar. Net als bij de dames 2 die er boven de rest uitsteken. Als je fast forward hebt misschien, anders zonde van de anderhalf uur, als je betere dingen te doen hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog wel de moeite van het terugkijken waard?
Denk/hoop dat het misschien nog wel gaat aantrekken na de feestdagen en na de Masked Singer inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:32 schreef Eightyone het volgende:
...het is best een flop btw, met slechts een half miljoen kijkers. Het oogt duur.
Hiermee wachten tot na The Masked Singer was slimmer geweest.
Nja dat kan ik niet voor jou beoordelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog wel de moeite van het terugkijken waard?
Ik vermoed dat ze het zo niet gaan doen, maar zou wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef Meke het volgende:
Ik hoop toch dat ze in latere afleveringen nog wel duetten gaan doen ook, dat je echt een duo kan kiezen.
Ik vond Victor wel heel leuk![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Mwah, muziek te hard (of zang te zacht), matige nummers, matige uitvoeringen, matig jurycommentaar. Net als bij de dames 2 die er boven de rest uitsteken. Als je fast forward hebt misschien, anders zonde van de anderhalf uur, als je betere dingen te doen hebt.
Oeiquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja dat kan ik niet voor jou beoordelenJe kan ook alleen de optredens kijken zodat je een beetje een beeld hebt en de rest skippen.
Victor is leuk, maar was wel vals, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef Meke het volgende:
Ik hoop toch dat ze in latere afleveringen nog wel duetten gaan doen ook, dat je echt een duo kan kiezen.
Ik vond Victor wel heel leuk![]()
Zoals Guanabana al zei: de winnaars lijken me al wel vast te staan, of er moet nog heel veel gaan veranderen. Krijg de indruk dat de casting directors die 2 hebben uitgezocht, en om er een programma van te maken zijn er nog random 14 anderen bij gezocht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
OeiIk denk dat ik wel kan doorspoelen met terugkijken, dan doe ik het wel een beetje turbo turbo. Voor de rest van de serie zie ik het dan wel
Net zoals het bij de meest recente K3-zoektocht ook ging. Er waren uiteindelijk zeer weinig mensen echt bruikbaar, ook binnen de groep mensen die heel ver kwam. Zelfs bij de laatste vier was niet iedereen geschikt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Zoals Guanabana al zei: de winnaars lijken me al wel vast te staan, of er moet nog heel veel gaan veranderen. Krijg de indruk dat de casting directors die 2 hebben uitgezocht, en om er een programma van te maken zijn er nog random 14 anderen bij gezocht.
Oh, die zoektocht heb ik niet gezien, maar zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net zoals het bij de meest recente K3-zoektocht ook ging. Er waren uiteindelijk zeer weinig mensen echt bruikbaar, ook binnen de groep mensen die heel ver kwam. Zelfs bij de laatste vier was niet iedereen geschikt.
Nouja in elk geval hoop ik toch af en toe op een duet, hoeft niet helemaal zoals bij K3 waar je echt op een formatie kon stemmen, maar in de finale kijken wie er met wie chemie heeft zou ik wel leuk vindenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het zo niet gaan doen, maar zou wel leuk zijn ja
Kom je volgende keer wel live meedoen?
Jij ook @:Aoibhin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |