Voor Radio 6 was toch juist dat themakanaal gekomen? De Soul night bestond daarvoor al.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Soul Night niet veel luisteraars heeft, en dat het een soort van 'moetje' is om zoiets uit te zenden, sinds het verdwijnen van NPO Radio 6.
[..]
Qua etherzenders kan het erger.
Net als een Mell & Vintage Future, alsof die artiesten contracten met Radio 2 hebben afgeslotenquote:Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zag ineens Young Gun Silver Fox in dat lijstje staan, die heeft de Top 2000 niet gehaald hè? Dat vind ik stiekem dan wel weer lachen, dat schaamteloze geplug van Radio 2 heeft dus niets uitgehaald. Terecht ook.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat een hit is. Zowel vanwege het uitzendtijdstip als dat de inhoud me niet aansprekend lijkt voor een breed publiek.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Soul Night niet veel luisteraars heeft, en dat het een soort van 'moetje' is om zoiets uit te zenden, sinds het verdwijnen van NPO Radio 6.
Gezien de luistercijfers van Sublime en de manier waarop het met NPO Radio 6 verliep, lijkt de doelgroep voor het genre me sowieso heel klein. Zo buitenaards is de playlist van Sublime op zich niet, en die van de laatste versie van NPO Radio 6 (ooit begonnen als veel 'moeilijker' zender met jazz en exotische muziek) ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat een hit is. Zowel vanwege het uitzendtijdstip als dat de inhoud me niet aansprekend lijkt voor een breed publiek.
Ik denk dat ze in opdracht van de Bankzitters stemmen op de Bankzitters en een lijstje met drie nummers van de bankzitters inleveren.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:47 schreef Fred_B het volgende:
Wat stemmen die mensen die 3x Bankzitters nomineren eigenlijk als andere 32 op hun lijstje, zit daar nog enige consistentie in?
En daar nog bohemian rhapsody aan toevoegenquote:Op woensdag 14 december 2022 12:58 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in opdracht van de Bankzitters stemmen op de Bankzitters en een lijstje met drie nummers van de bankzitters inleveren.
Kijkende naar de stijgers van vorig jaar, zie ik niks wat zou kunnen wijzen op massale Bankzitters-correlatie, gegeven de doelgroep.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:47 schreef Fred_B het volgende:
Wat stemmen die mensen die 3x Bankzitters nomineren eigenlijk als andere 32 op hun lijstje, zit daar nog enige consistentie in?
Dit jaar niet, Waka Waka staat er schijnbaar inquote:Op woensdag 14 december 2022 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mist uiteraard in de lijst
Ik niet. Dat is volgend jaar weer weg. Profiteren van de stemweek.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hard To Say Goodbye, maar ik zie in komende jaren Love Myself ook nog wel de lijst halen idd.
Mijn favorieten zijn overigens Headlights en Real Feelings, maar die lijken me wat minder kansrijk.
Ik mis nog: "Reeds besproken" en "iets met een baard" (al zou die onder drummer kunnen vallen)quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:44 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan nog wat leuker worden gemaakt, maar dit is een voorschotje.
Artiesten die er toch nooit in komen. The National, Sigur Rós, Sufjan Stevens, Interpolquote:Op woensdag 14 december 2022 10:47 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is volgens jullie de beste artiest die er nu niet (meer) instaat?
Moet minimaal 5 toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:47 schreef Fred_B het volgende:
Haar slechtste nummer zo’n beetjequote:Op woensdag 14 december 2022 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit jaar niet, Waka Waka staat er schijnbaar in
Dit soort Nederlandse artiesten dat doorbreekt verdwijnt meestal niet snel. Tot vorig jaar hadden ze maar 1 nummer dat de top 40 heeft gehaald, nu zijn het 4 en die laatste 3 hebben ook allemaal een hogere positie behaald. Optreden bij Even Tot Hier er ook nog bij, die zijn nu echt bekend bij het grote publiek ipv alleen bij 3FM.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik niet. Dat is volgend jaar weer weg. Profiteren van de stemweek.
Helaas.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit jaar niet, Waka Waka staat er schijnbaar in
gohquote:Op woensdag 14 december 2022 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
Nederland is een smakeloos land
Ja, als ze echt maar vijf dingen in totaal aanklikken zal er geen effect zijn.quote:
Het is vooral fascinerend dat de jeugd er altijd van beticht wordt luier dan ooit te zijn, maar dat juist de andere doelgroepen niet zoveel moeite doen om niet in de keuzelijst opgenomen platen geheel in te typen als deze kinders. Of dat nu om Bankzitters of recente hitjes gaat, ze rammen gerust een stemlijst vol.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als ze echt maar vijf dingen in totaal aanklikken zal er geen effect zijn.
Nou ja goed, tot voor vrij kort werd zoiets als de Bankzitters überhaupt niet toegelaten in de lijst en oudere (re-)entries zijn zeldzaam en bijzonder onvoorspelbaar. Ik kan me ook wel FOK-acties herinneren voor onder meer Del Shannon of Love zonder resultaat, dus het opofferen van stemmen aan vrije keuzes als enige is al helemaal vaak zinloos.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is vooral fascinerend dat de jeugd er altijd van beticht wordt luier dan ooit te zijn, maar dat juist de andere doelgroepen niet zoveel moeite doen om niet in de keuzelijst opgenomen platen geheel in te typen als deze kinders. Of dat nu om Bankzitters of recente hitjes gaat, ze rammen gerust een stemlijst vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |