Ohquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bij die derde behoorlijke hartkloppingen. Werd ik niet vrolijk van. Werd er 's nachts wakker van.
voor zover ik weet kun je ook van griepprik last hebben. Maar ik ben geen arts.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
OhJa dat is wel minder. het was bij mij net wel te merken dat ik die prik had gehad, gevoelige arm en een dagje net niet 100%
Toch is dat bij een griepprik niet het geval, vraag me af waardoor dat komt
Als ik die link in de OP aanklik zie ik een forse dalingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie goeroe heeft nog geen nieuws. De LCPS-site is vandaag nog niet geüpdatet. Ik hou het in de gaten.
Veel dank. Nee, zijn dezelfde cijfers. Die van donderdag zijn dezelfde als op LCPS.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik die link in de OP aanklik zie ik een forse dalinghttps://www.covidbesmettingen.nl/ic-bedden/
Houden die andere cijfers bij ?
Ja, inderdaad. En er stond niet bij hoe veel patiënten er op de verpleegafdelingen lagen. De enige informatie die ik had, was hoe veel patiënten er in totaal in het ziekenhuis lagen en hoe veel op de IC's. Daaruit moest ik zelf met gereken zien af te leiden hoe veel er dan op de verpleegafdelingen lagen. Dan helpt het wel om enigszins bovengemiddeld goed te kunnen rekenen.quote:
Dan zullen die Chinezen je toch met een verbaasde blik hebben aangekeken!quote:Op maandag 23 januari 2023 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoef jullie volgens mij niet meer te vertellen dat ik mijn als een vis in het water voel wanneer ik met cijfers bezig ben. Het zal sommigen van jullie daarom misschien verbazen om te horen dat ik ook wel iets met taal heb. Een keer zou er een Chinese delegatie op mijn werk komen. Er was natuurlijk niemand bij ons die Chinees sprak. Dus op een gegeven moment was het zover en ons welkomstcomité, waaronder ik, stond ze in de hal op te wachten. Toen ze binnenkwamen, zei ik opeens: "Konnichiwa!" Mijn collega's keken me aan met zo'n blik van 'Waar háált 'ie het vandaan!'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan zullen die Chinezen je toch met een verbaasde blik hebben aangekeken!Dat was ook enigszins de grap. Tenzij ook jij het als grap bedoelt. In dat geval: compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 24-01-2023 22:02:18 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mooie ontwikkeling! Ben er elke keer van onder de indruk hoe slim we toch eigenlijk zijn. En hoe we zo snel bepaalde kennis eigen kunnen maken. Zo gek lang geleden woonden we nog in houten huizen zonder elektra of stromend water en tegenwoordig kunnen we een wandelingetje op de Maan maken (ja, ik overdrijf even dat wij persoonlijk dat zouden kunnen).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef koemleit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)radboudumc~a9c8ed1d/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |