Beterschap voor je ouders! Hoop dat je vader snel door het ergste heen is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen ligt m'n vader voor apegapen op bed, eerste keer corona.
Hopelijk knapt hij snel weer op. M'n moeder had het voor de tweede keer en is er al bijna overheen.
Schrik je in de nacht ook wel eens wakker met getallen die je dan uitbrult?quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
En weer had ik vandaag niet de beschikking over het aantal bezette verpleegbedden. Ik had alleen het totaalaantal patiënten en het aantal bezette IC-bedden. Dus ik moest weer handigmatig het aantal bezette verpleegbedden uitrekenen.Maar ik doe het graag voor jullie hoor.
Nee, dat niet, maar ik zeg eerlijk: het zijn lange dagen. Jullie zien dan alleen de uitkomst in de vorm van die dagelijkse post. Maar voordat ik zo'n post heb geschreven en ik al die berekeningen heb gecontroleerd, ben ik wel vier spreadheets, twee flipovervellen en een liter koffie verder.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Schrik je in de nacht ook wel eens wakker met getallen die je dan uitbrult?
Moet je voorstellen dat je bij elke bak koffie ook nog een gebakje nam, dan had je nu het huis niet meer uitgekomen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik zeg eerlijk: het zijn lange dagen. Jullie zien dan alleen de uitkomst in de vorm van die dagelijkse post. Maar voordat ik zo'n post heb geschreven en ik al die berekeningen heb gecontroleerd, ben ik wel vier spreadheets, twee flipovervellen en een liter koffie verder.
Klopt. En nog één dingen en dan hou ik erover op... Jullie zullen begrijpen dat ik een computer met een hele snelle processor gebruik voor mijn berekeningen. Maar wat een aantal van jullie mogelijk niet beseft is dat ik die berekeningen nog met de hand(!) controleer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je bij elke bak koffie ook nog een gebakje nam, dan had je nu het huis niet meer uitgekomen.
En wat de rest ook niet weet is dat ik elke berekening ook nogmaals controleer, voor de zekerheid. Heb er speciaal een nieuw apparaat voor aangeschaft ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt. En nog één dingen en dan hou ik erover op... Jullie zullen begrijpen dat ik een computer met een hele snelle processor gebruik voor mijn berekeningen. Maar wat een aantal van jullie mogelijk niet beseft is dat ik die berekeningen nog met de hand(!) controleer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En wat de rest ook niet weet is dat ik elke berekening ook nogmaals controleer, voor de zekerheid. Heb er speciaal een nieuw apparaat voor aangeschaft ook.Daar heb ik wel respect voor. Als er onverhoopt ooit een EMP afgaat, zit jij goed Vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Daar ben ik vorig jaar geweest, erg leukquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:14 schreef GereDathan het volgende:
Prachtige cijfers om het weekend in te gaan, mijn gehoopte 250 net niet gehaald nog maar dat zal begin volgende week denk ik wel goed komen.
We kunnen met een gerust gevoel het weekend in, morgen lekker naar Peter Pannenkoek dus ik begin vast met de lachspieren te trainen
Ik ben bij zijn vorige show geweest een paar jaar geleden (Later was alles beter), gigantisch genoten. Hoop dat het minstens zo leuk is dit keer, vind het 1 van de beste cabaretiers van dit moment.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest, erg leukVeel plezier alvast!
Die jaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben bij zijn vorige show geweest een paar jaar geleden (Later was alles beter), gigantisch genoten. Hoop dat het minstens zo leuk is dit keer, vind het 1 van de beste cabaretiers van dit moment.
Welke show was je geweest? DNA tryout?
Thanks!
Ik zie het helemaal voor me haha. Bij veel cabaretiers kan de eerste rij wel een dingetje zijn, laatst bij Rayen Panday werden ze goed meegenomen in de show haha.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die jaEerste rij, knieën zowat tegen het podium, was wel wat ongemakkelijk
Soms moet je een beetje streng zijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:53 schreef GereDathan het volgende:
Zo, mijn ferme woorden hebben effect gehad. Zoals gehoopt.
Op de goeroe?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:41 schreef GereDathan het volgende:
Nou zeg, moet ik nu alweer boos worden?
Ik denk dat dit het gewoon is. Het gaat niet meer weg, er zal nooit niemand in het ziekenhuis liggen met Covid. Misschien niemand op de IC vanaf late lente tot in de herfst, maar op de afdelingen zullen er altijd wat met Covid liggen. Net als dat er altijd mensen met gebroken heupen in het ziekenhuis liggen, en mensen met blinde darm ontstekingen, en mensen met longontsteking.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het gedrag van dit virusje is nogal ehh... tegenstribbelend en drammerig.
10quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een relatief gezien forse daling op de IC’s maar een stijging op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 12 (relatieve stijging 3,8%). Het zijn daarmee 328 bezette bedden in totaal, dus weer verder boven de 300.
1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE IC
- dinsdag 7 februari: 10 (absolute daling 7; relatieve daling 41,2%);
- maandag 6 februari: 17 (absolute daling 1; relatieve daling 5,6%);
- zondag 5 februari: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 4 februari: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 3 februari: 18 (absolute stijging 4; relatieve stijging 28,6%);
- donderdag 2 februari: 14 (absolute daling 3; relatieve daling 17,6%);
- woensdag 1 februari: 17 (absolute daling 1; relatieve daling 5,6%);
- dinsdag 31 januari: 18 (absolute daling 1; relatieve daling 5,3%).
2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- dinsdag 7 februari: 318 (absolute stijging 19; relatieve stijging 6,4%);
- maandag 6 februari: 299 (absolute stijging 35; relatieve stijging 13,3%);
- zondag 5 februari: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 4 februari: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 3 februari: 264 (absolute stijging 2; relatieve stijging 0,8%);
- donderdag 2 februari: 262 (absolute daling 6; relatieve daling 2,2%);
- woensdag 1 februari: 268 (absolute daling 23; relatieve daling 7,9%);
- dinsdag 31 januari: 291 (absolute stijging 7; relatieve stijging 2,5%).
Mocht je ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
Mooi dat je dit zegt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:14 schreef GereDathan het volgende:
Wat @George_of_the_Jungle zeer terecht opmerkt, ik denk ook dat dit het is. Hier zullen we de komende 2 jaar mee moeten leven. Een plukje meer en een plukje minder, maar weg zal het voorlopig niet gaan. We hebben echter wel heel duidelijk gezien dat het ondertussen niks meer uitmaakt wat het weer is, of we bij elkaar komen en of we wel of niet gevaccineerd zijn.
Ik zou er blij mee zijn, vind dit al wel prima maar hoe minder hoe beterquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Mooi dat je dit zegt.
Itt George denk ik dat het volledig zal verdwijnen op zeer korte termijn.
Die discussie hadden we een paar maanden geleden ook,quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Mooi dat je dit zegt.
Itt George denk ik dat het volledig zal verdwijnen op zeer korte termijn.
Daar heb je toen nooit meer op gereageerdquote:Op donderdag 15 december 2022 18:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar goed, jij noemt 'korte termijn'. Hoe kort is die termijn? Weken, maanden, jaren? Ik wil wel een weddenschap met jou aangaan dat op de datum die jij noemt, het virus nog niet de wereld uit is.quote:
Het werd een irritante discussie, daar waar het het potentieel had een mooie te worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Die discussie hadden we een paar maanden geleden ook,
Toen schreef ik:
[..]
Daar denk ik anders over. Je doet of het hier feiten betreft die je typt.quote:SARS-CoV-2 is nu praktisch een endemisch virus, het gaat niet meer weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |