Mee eens, vaak ook bij stormen wordt er door vele Facebook helden geklaagd dat er niets aan de hand is. Dorp verderop alle daken weggewaaid en bomen uit de grond geruktquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Dit soort dingen kunnen ze natuurlijk ook nooit goed doen. Gladheid is vaak een lokaal iets. Gisterenavond en vannacht was code oranje, vanaf vroeg in de ochtend code geel. Wat ik al zei gisteravond, gaan meteen van die Gerda's klagen dat het bij hun niet glad is. Ook altijd bij onweer in de zomer. Kan het ene dorp helemaal los gaan en 15 km verderop geen onweer.
Terwijl de voorwaarden waaraan moet worden voldaan best helder zijn. Maar goed, dat krijg je als de buurvrouw ook even mee wil blehren op social media.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, vaak ook bij stormen wordt er door vele Facebook helden geklaagd dat er niets aan de hand is. Dorp verderop alle daken weggewaaid en bomen uit de grond gerukt
Toen ik nog post bezorgde hadden ze daar op ons depot van die dingen met ijzeren punten die je onder je schoenen bond voor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier waar ik post loop kan je nergens fietsen en zelfs lopen is schier onmogelijk. Als je ziet waar ze normaal code geel voor geven is het lachwekkend dat dit niet op zijn minst oranje is.
Het overgrote deel dus niet, die checken geen weerbericht ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen moeten zelf ook wel een beetje opletten vind ik. Je weet/ziet toch dat het glad is als je naar buiten stapt?
Dat had ik vandaag wel kunnen gebruiken ja.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:46 schreef K21 het volgende:
[..]
Toen ik nog post bezorgde hadden ze daar op ons depot van die dingen met ijzeren punten die je onder je schoenen bond voor.
Ging nog steeds 100000x op m'n muil, hoor. Vooral met de fiets.Mijn wijken waren ook buurtjes met van die klinkerstraatjes waar nog nooit een strooiwagen geweest is.
frostbite opgelopen de laatste dagenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:15 schreef Bocaj het volgende:
Nog een weekendje koud en daarna mild weer.
[ afbeelding ]
Hoop wel dat dit maandagochtend dan meevalt, hoewel autowegen bij goed strooien meestal wel goed te doen is.quote:
Inderdaad even goed in de gaten houden. Als het maandagochtend nog glad is, dan werk ik wel thuis. Een kleine 40 km over voornamelijk 80 km wegen is zooo niet leuk als het glad isquote:
11/12 graden met bakken regen en grijsheid is lente? Ok...quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Tweede helft december en we gaan de lente al in
De regen mag weg blijven maar ik denk dat heel veel mensen het zachte weer verwelkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef MissHobje het volgende:
geen zin in die regen en zacht weer..bluh.
Ja met die huidige stook prijzen snap ik dat wel, maar ik ben winterfan, beter voor mijn lijf ook..niet dat natte druilerige zeik snotter weer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De regen mag weg blijven maar ik denk dat heel veel mensen het zachte weer verwelkomen.
Ik heb ook liever het weer van afgelopen week dan grijs en regen. Het was schitterend.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja met die huidige stook prijzen snap ik dat wel, maar ik ben winterfan, beter voor mijn lijf ook..niet dat natte druilerige zeik snotter weer.
Ja was zo genieten! Ik ben een paar keer vroeg het bos in gegaan voor een heerlijke wandeling dan zie je zoveel moois en lekkere work out. Had nog wel wat sneeuw mogen vallen, hopelijk komt dat snel weer eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb ook liever het weer van afgelopen week dan grijs en regen. Het was schitterend.
jawel, vind wel weer leuk geweest di ekouquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef MissHobje het volgende:
geen zin in die regen en zacht weer..bluh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |