Toch voelde het daarnet minder koud aan op het fietsjequote:
Zeker minder koud dan gisterenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch voelde het daarnet minder koud aan op het fietsje
Maandag en dinsdag een bak regen, wooptiedoo..quote:Op woensdag 14 december 2022 10:22 schreef Drass het volgende:
Nog -6 om 1000 smorgens met volle zon.. ben blij dat het maandag bijna 20 graden warmer is
Grauw en grijs boven stralend weer verkiezenquote:Op woensdag 14 december 2022 10:22 schreef Drass het volgende:
Nog -6 om 1000 smorgens met volle zon.. ben blij dat het maandag bijna 20 graden warmer is
Als jij mijn verwarming voor drie verdiepingen betaalt, dan laten we dit koude weer nog wel even.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grauw en grijs boven stralend weer verkiezen
Je verwarming hoeft toch ook niet voor drie verdiepingen aan?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij mijn verwarming voor drie verdiepingen betaalt, dan laten we dit koude weer nog wel even.
Ik vind die armoe van enkel een woonkamer af en toe aan geen zak aan. Rot dan lekker op met die kou.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je verwarming hoeft toch ook niet voor drie verdiepingen aan?
De ramen beslaan ook constant als je wat was te drogen hangt, heel irritant. Moet je eigenlijk de roosters constant open hebben maar dan is het meteen 11 graden binnenquote:Op woensdag 14 december 2022 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die armoe van enkel een woonkamer af en toe aan geen zak aan. Rot dan lekker op met die kou.![]()
Normaliter is het in huis fijn, nu niet.
Ik stook bijna even veel als vorige week, ook al is het kouder. De zon doet zelfs nu nog genoeg om de gevoelstemperatuur een handje te helpen. Je blindstaren op dat cijfertje op de thermostaat slaat nergens op.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij mijn verwarming voor drie verdiepingen betaalt, dan laten we dit koude weer nog wel even.
Oke dan stook je lekker in kamers waar je grote delen van de dag niet bentquote:Op woensdag 14 december 2022 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die armoe van enkel een woonkamer af en toe aan geen zak aan. Rot dan lekker op met die kou.![]()
Normaliter is het in huis fijn, nu niet.
Nee, dus lekker genieten van een extra koud huis door de fijne kou buiten.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oke dan stook je lekker in kamers waar je grote delen van de dag niet bent
Tja, voor velen is dat nu de realiteit met de torenhoge prijzen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dus lekker genieten van een extra koud huis door de fijne kou buiten.
Zucht.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, voor velen is dat nu de realiteit met de torenhoge prijzen.
Waarom ga je eerst in discussie als je het dilemma maar al te goed snapt?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, voor velen is dat nu de realiteit met de torenhoge prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |