Ziet er vers uit voor een supermarktsalade!quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:04 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb een bakje rundvleessalade van de Jumbo opgeleukt
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op zondag 1 januari 2023 17:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ziet er vers uit voor een supermarktsalade!
Geloof ik direct. Ik heb nog een paar bakjes liggen in de koelkast, geeft me inspiratie.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Scherp![]()
Die op de foto was dat stiekem ook![]()
Ik had op dat moment even geen plaatje van een supermarktsalade en ik heb niet de moeite genomen om hem nu wel te maken![]()
Zag er wel ongeveer zo uit
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:00 schreef Blues het volgende:
Ieder nog een appelbol (geen beignet) over.. voor vanavond als toet. Warmen we wel ff op.
Ik hoor een echo hierboven me![]()
Meer voor jezelf en 2 januari is niet heel anders dan 1quote:Op zondag 1 januari 2023 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Vlees en groente van gourmet van gisteren. Ben toch maar alleen, man moet werken..
Dat lijkt me een moeilijk moment met de feestdagen. Maar wel mooie herinneringen aan hem als goede oliebollenkokquote:Op zondag 1 januari 2023 17:21 schreef Kanaroe het volgende:
Zo aardappelgratins (kant-en-klaar), doperwten met wortelen en zoete aardappel, gepaneerde varkensfiletlapjes met mosterd-yoghurtmarinade. Eens kijken hoe dat vleesje uitpakt.
Geen oliebol gezien, noch gegeten helaas. Mijn vader was de oliebollenbakker van de familie en hij is er niet meer.
Nieuwjaarskind! Proficiat!quote:Op zondag 1 januari 2023 08:44 schreef Karzai het volgende:
Ik wens iedereen veel liefde en gezondheid in het nieuwe jaar en natuurlijk lekker eten en drinken!
Oh ook wel weer eens lekker @golferquote:Op zondag 1 januari 2023 18:22 schreef marc0871 het volgende:
Voor mij staat er een pannetje ragù te pruttelen.
Ik denk met macaroni.
Nog een oud plaatje, maar veel verandert er niet aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken, gemarineerde grote witte tijgergarnalen met een rest opgebakken nasi en Chinese wokgroentes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |