Waar smaakt een chai (tea) latte naar? Zie het overal op borden en ben al even benieuwdquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:22 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Late lunch: scones en een chai latte.
Best lekker, maar geen paellaquote:Op woensdag 14 december 2022 12:36 schreef golfer het volgende:
Hadden nog iets van gisteren geplaatst: golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Vanavond een kant-en-klare Iglo diepvries paellamaaltijd aangevuld door mij met grote gebakken gamba's.
Normaal gesproken smaakt het kruidig, sterk en is het te vergelijken met thee met melk en allerlei kruiden (zoals kaneel) erdoorheenquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar smaakt een chai (tea) latte naar? Zie het overal op borden en ben al even benieuwd
Thanks! Had al zo'n idee van kruidige thee met melk. Vraag me af of er überhaupt koffie in zit.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Normaal gesproken smaakt het kruidig, sterk en is het te vergelijken met thee met melk en allerlei kruiden (zoals kaneel) erdoorheen.
Ik drink chai latte het liefst in de koudere maanden, net zoiets als warme chocomelk in de winter drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |