Noa vond ik heerlijk verslag doen.quote:Op maandag 19 december 2022 00:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat was 'm dan. Hebben ze prima volgehouden. En mooie kijkcijfers.
Noa deed het ook erg goed. Interessant om even te volgen welke kant zij op gaat.
Nu paar weken rust en dan weer ouderwets kabbelen over vanalles en nogwat.
het was zeker geen oranjezomer scheveningen sfeerquote:Op maandag 19 december 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben blij dat het weer even voorbij is met die dagelijkse shows, werd er onderhand wel erg moe van. Zat ook geen ander sfeertje aan zoals vroeger, het was gewoon Vandaag Inside onder een andere naam in hetzelfde decor. Maar goed, het blijft toch een vermakelijk programma op de een of andere manier.
Wanneer gaan ze weer LOS??quote:
Half januariquote:
"hoogtepunten"quote:Op maandag 19 december 2022 21:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Half januari
en de oudjaarsaflevering op 31 dec
en de eerste of tweede week van januari een week lang de hoogtepunten.
Ik heb ook de meeste afleveringen gezien, maar het was wel vaak middelmatig, met ook steeds weer dezelfde gasten als Knoeperd en Eus. Maar ook wel weer vermakelijk op de een of andere manier.quote:Op maandag 19 december 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben blij dat het weer even voorbij is met die dagelijkse shows, werd er onderhand wel erg moe van. Zat ook geen ander sfeertje aan zoals vroeger, het was gewoon Vandaag Inside onder een andere naam in hetzelfde decor. Maar goed, het blijft toch een vermakelijk programma op de een of andere manier.
Die kakte de laatste uitzendingen helemaal in..quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik heb ook de meeste afleveringen gezien, maar het was wel vaak middelmatig, met ook steeds weer dezelfde gasten als Knoeperd en Eus. Maar ook wel weer vermakelijk op de een of andere manier.
Goed dat ze even weg zijn, eigenlijk is een dagelijkse show gewoon te veel. Vooral Johan gaat dan te veel onzin uitkramen en steeds hetzelfde herhalen.
quote:Afgelopen zondag kwam er na een zinderende finale een einde aan het WK in Qatar en dus waren Johan, Wilfred en René voor het laatst te zien met De Oranjewinter. Het Vandaag Inside-trio was 29 dagen achter elkaar te zien bij SBS6, en dus was ook het logo van De Oranjewinter bijna een maand lang iedere dag in beeld. Toch zijn er maar weinig kijkers die de verborgen boodschappen in het logo hebben ontdekt.
Naast verschillende symbolen, zoals de WK-trofee, het OneLove-hart en Hollandse leeuwen, waren er namelijk ook drie Arabische woorden te ontdekken in het logo. Wie de scanner in de Google Translate-app voor het logo had gehouden, had de volgende drie woorden kunnen ontdekken: snor (شوارب), bril (نظارات) en föhn (مجفف شعر), natuurlijk verwijzend naar Johan, René en Wilfred. Bekijk het logo hieronder!
2x per week is leuk maar meer hoeft niet voor mij met als uitzondering een OS, EK of WK Maar dan hoeft het nog steeds niet 7 dagen te zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik heb ook de meeste afleveringen gezien, maar het was wel vaak middelmatig, met ook steeds weer dezelfde gasten als Knoeperd en Eus. Maar ook wel weer vermakelijk op de een of andere manier.
Goed dat ze even weg zijn, eigenlijk is een dagelijkse show gewoon te veel. Vooral Johan gaat dan te veel onzin uitkramen en steeds hetzelfde herhalen.
eens! dat is een aanwinstquote:Op maandag 19 december 2022 00:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noa vond ik heerlijk verslag doen.
Prima koppie en stem, duidelijke rapportages. Laat maar terugkomen.
Ok mis die Noa niet. Wat een schoolkrant niveau.quote:
Noa was wel leuk en ze heeft het ook wel ok gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok mis die Noa niet. Wat een schoolkrant niveau.
Leuk idd. Meer ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:37 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Noa was wel leuk en ze heeft het ook wel ok gedaan.
ja kom op man ga dan nederland 1 kijken als je hoogstaand journalistiek niveau verwacht.quote:
Jeroen Stekelenburg is nog erger. Ik kijk beiden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja kom op man ga dan nederland 1 kijken als je hoogstaand journalistiek niveau verwacht.
Verwar je nu je eigen "columns" die van schoolkrant niveau zijn met het niveau van Noa?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij en Helene hebben in ieder geval verder geschopt dan jij met je zogenaamde columns. Nog steeds op FOK!.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze heeft niks van mij in haar mars.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Verwar je nu je eigen "columns" die van schoolkrant niveau zijn met het niveau van Noa?
Je zal maar ambitieus zijn zonder talent. Zoals deze dozen. Ik ben gruwelijk ambitieloos. Kreeg en krijg genoeg kansen. Leef liever in m'n eigen cocon. En deel mijn briljante ingevingen liever op vrijwillige basis met losers zoals jij. Die zelf niks kunnen en leven bij het veilig reageren op anderen. Dat ik ondanks de stront, en persoonlijke aanvallen van users zoals jij en Boezeidekoe, me niet laat kisten en doorga met het posten van juweeltjes getuigt van een ongekend terecht zelfvertrouwen in m'n unieke kwaliteiten.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zij en Helene hebben in ieder geval verder geschopt dan jij met je zogenaamde columns. Nog steeds op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)e-ik-me-echt-genaaid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |