quote:De Oranjewinter is vanaf zondag 20 november dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6. Naast Wilfred, Johan en René zullen ook verschillende gasten hun opwachting maken.
Verslaggeefster Noa Vahle volgt Oranje op de voet vanuit Qatar, terwijl columnist Marcel van Roosmalen vanuit Nederland - op geheel eigen wijze - een bijdrage levert.
De openingswedstrijd van het wereldkampioenschap (Qatar - Ecuador) wordt gespeeld op 20 november om 17:00 Nederlandse tijd. De Oranjewinter zal dan eenmalig van 19:00 tot 20:30 te zien zijn bij SBS6.
De Oranjewinter is op 20 november van 19:00 tot 20:30 en van 21 november tot en met 18 december dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6.
Dit is waar het mis gaat. Eventuele reparatiebetalingen zouden niet naar individuen (nakomelingen) moeten gaan maar naar locaties, instanties en infrastructuur. Dan krijg je ook niet dit geneuzel van wie wel en wie niet.quote:Op maandag 12 december 2022 23:08 schreef nils_22 het volgende:
Zou Akwasi van Omroep ZWART dan ook veel moeten betalen aan nazaten van slaven? Het Ashanti-volk was berucht om hun slavenhandel!
Er zal toch vast wel een collega zijn die haar even uit de brand wil helpen zodat ze niet aan de vleesvervangers hoeft?quote:Op maandag 12 december 2022 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Noa een easy toys speeltje mee hebben
Onze Valentijn leert haar wel de kneepjes van het vak deze weken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zal toch vast wel een collega zijn die haar even uit de brand wil helpen zodat ze niet aan de vleesvervangers hoeft?
Nee, van haar verwacht ik echt dat zij heel keurig op haar vriendje wachtquote:Op maandag 12 december 2022 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Noa een easy toys speeltje mee hebben
Dochter van Linda.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, van haar verwacht ik echt dat zij heel keurig op haar vriendje wacht
Heel naar om dit te visualiseren.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onze Valentijn leert haar wel de kneepjes van het vak deze weken.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
Nee, van haar verwacht ik echt dat zij heel keurig op haar vriendje wacht
Hij begint zijn zin altijd met: ik ben het met Johan eens dat.......quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef JOO het volgende:
Ik hoop oprecht dat Job Knoester even een tijdje niet wordt uitgenodigd. Los van dat hij hetzelfde kapsel als Johan heeft, praat hij ook alleen maar Johan naar de mond om zijn plekje veilig te stellen. Hij heeft geen sterke persoonlijkheid.
Hij is nog voorspelbaarder dan Johan. Had niet gedacht dat dat mogelijk was maar hij bewijst het tegendeel.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef JOO het volgende:
Ik hoop oprecht dat Job Knoester even een tijdje niet wordt uitgenodigd. Los van dat hij hetzelfde kapsel als Johan heeft, praat hij ook alleen maar Johan naar de mond om zijn plekje veilig te stellen. Hij heeft geen sterke persoonlijkheid.
Toeslagen affaire slachtoffers uitbetalen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:10 schreef RipCity het volgende:
Dat geld kunnen we goed gebruiken voor nuttige dingen idd.
Dit vind ik nou weer wel onzin. We zitten met problemen in dit land maar laten we niet doen alsof dat komt doordat er geen geld is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:10 schreef RipCity het volgende:
Dat geld kunnen we goed gebruiken voor nuttige dingen idd.
Niet links en niet rechts maar deskundige en integere mensen is de oplossingquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het wordt echt wel weer tijd voor een rechts kabinet. Ben er wel klaar mee dit pappen en nathouden.
Groot geluk: dat hebben we de afgelopen twaalf jaar gehad!quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het wordt echt wel weer tijd voor een rechts kabinet.
Cultureel totaal niet en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Groot geluk: dat hebben we de afgelopen twaalf jaar gehad!
Boeiendquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Weerwind heeft 100 miljoen verspeeld met de Floriade![]()
Het ging over spiegeltjes en onderbroeken.quote:
Ik vond het niks.quote:
Deugpunten scoren?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:18 schreef Nober het volgende:
Die Irakees die niks kan zeggen kan beter thuisblijven. En Genee ook.
Maar 1000 tickets vanuit de KNVB? Wat is dat voor een onzin?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |