Succes helden, en bij twijfel, altijd Uriah Heep zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:45 schreef PippenScottie het volgende:
Vanavond gaat een FOK! team de eer hoog houden van dit forum bij een Top 2000 quiz in Utrecht.
We zullen jullie deelgenoot maken van onze glorieuze overwinning. En als jullie hier nooit meer iets over horen, trek je conclusies.
Dank je!quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes helden, en bij twijfel, altijd Uriah Heep zeggen.
Als het over Froukje gaat zou ik vooral heel veel Ik roepen. Dan zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je!
Maar is het statistisch niet beter om voor De Bankzitters te gaan?
Dat is traditie, ja!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:21 schreef MielMonteur het volgende:
Anyways is de zuurheid wat afgenomen hier? Want vond de sfeer wel erg giftig gisteren.
Sommige mensen nemen het allemaal iets te serieus, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:21 schreef MielMonteur het volgende:
Anyways is de zuurheid wat afgenomen hier? Want vond de sfeer wel erg giftig gisteren.
Objectief vind ik de lijst iets achteruit gegaan en ik vind dat er van bepaalde typen muziek wel erg veel weer binnen is gekomen, maar ik hoop er tussen 25 en 31 wel gewoon bij te zijn (al hangt dat ook nog af van hoe ik me uberhaupt voel)quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:21 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is juist het lastiger eraan toch? Het is zelden objectief. Kijk alleen al naar jouw idee erbij en het mijne. Wij gaan al die lijstjes af en kijken er toch anders tegenaan. Ik vind de sprong achteruit best wel groot dit jaar.quote:
Nouja, subjectief maar cijfermatig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is juist het lastiger eraan toch? Het is zelden objectief. Kijk alleen al naar jouw idee erbij en het mijne. Wij gaan al die lijstjes af en kijken er toch anders tegenaan. Ik vind de sprong achteruit best wel groot dit jaar.
Maar er gaat verder inderdaad niemand dood. Of in ieder geval niet aan deze uitslag.
Dit is gewoon een logisch gevolg van de social media-werkelijkheid waar we in leven, en zeker als de generatie 2003-2007 tegen volwassenheid aanschurkt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, subjectief maar cijfermatig.
Ja maar, dit komt ook door wat je zelf gisteren al aanhaalde. Als je bijvoorbeeld een Froukje wel kan hebben, dan valt het wel mee. Als je dat liever niet hebt, dan zijn dat dus al gelijk weer 3 extra tikken op de meter. Zeker wanneer je platen als Buddy Joe of Monkey Gone To Heaven wel kan hebben en die dus zo'n 400 tot 500 plekken van de bodem al niet meer veilig zijn voor de spamgeneratie.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, subjectief maar cijfermatig.
Monkey Gone To Heaven is letterlijk ingeruild voor Where Is My Mind, naar mijn mening dé Pixies-track.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar, dit komt ook door wat je zelf gisteren al aanhaalde. Als je bijvoorbeeld een Froukje wel kan hebben, dan valt het wel mee. Als je dat liever niet hebt, dan zijn dat dus al gelijk weer 3 extra tikken op de meter. Zeker wanneer je platen als Buddy Joe of Monkey Gone To Heaven wel kan hebben en die dus zo'n 400 tot 500 plekken van de bodem al niet meer veilig zijn voor de spamgeneratie.
Hier nog één hoor.quote:Op maandag 12 december 2022 22:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Met Frank Zappa ga ik me niet populair maken trouwens, maar dat nummer werkt me al jaren op de zenuwen
Ik vind Froukje persoonlijk niet zo geweldig, maar ik vind dat op zich wel een terechte binnenkomer. Ik vind het erger dat er nog meer Coldplay en Queen bijkomen, al kan ik die op zich best (voor een deel van hun oevre) waarderenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar, dit komt ook door wat je zelf gisteren al aanhaalde. Als je bijvoorbeeld een Froukje wel kan hebben, dan valt het wel mee. Als je dat liever niet hebt, dan zijn dat dus al gelijk weer 3 extra tikken op de meter. Zeker wanneer je platen als Buddy Joe of Monkey Gone To Heaven wel kan hebben en die dus zo'n 400 tot 500 plekken van de bodem al niet meer veilig zijn voor de spamgeneratie.
Zo kan je het bekijken. Ze hadden ook prima naast elkaar kunnen staan. Zoals bijvoorbeeld 13 keer Slim of 8 keer Within Temptation.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:43 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Monkey Gone To Heaven is letterlijk ingeruild voor Where Is My Mind, naar mijn mening dé Pixies-track.
De platen die van hoog afvallen zijn over het algemeen matige hitjes uit de jaren 0/10, Pixies-inwissel, bonussen die de afgelopen jaren werden geind zoals de reclame, Chansons of de ALS-bonus die nu uitgewerkt zijn, helaas Mink DeVille (die zag ik niet aankomen) en soul die het ruk doet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zich even teruggetrokken in zijn of haar al dan niet metaforische vuilnisbak.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:21 schreef MielMonteur het volgende:
Ik weet ook niet of dit perse is wat me eraan dwarszit. Dat er verloop in die lijsten zit lijkt me niet meer dan logisch. Het voelt voor mij heel erg alsof er ineens een zwaai wordt gemaakt in een andere richting, alsof er helemaal geen tussenweg meer is. Maar misschien ligt dat wel aan mij.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat er tussen 1800 en 2000 afvalt is wel af en toe heel pijnlijk, maar alweer minder verrassend.
Ik vind 104 nieuwe binnenkomers niet extreem, in de periode voor 2020 ging er jaarlijks een stuk meer uit. Alleen wat er binnenkomt is gewoon zelden bijzonder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dit perse is wat me eraan dwarszit. Dat er verloop in die lijsten zit lijkt me niet meer dan logisch. Het voelt voor mij heel erg alsof er ineens een zwaai wordt gemaakt in een andere richting, alsof er helemaal geen tussenweg meer is. Maar misschien ligt dat wel aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |