Zo'n 6 secondenquote:Op maandag 12 december 2022 23:16 schreef Poesjuh het volgende:
Erik vroeg bij casting wat voor games er kwamen?
Wilde men niet zeggen. Dat vond hij noggg leuker.
Hij vroeg expeditie robinson spellen? Febo zei uhhhhhh niet helemaal
Ja vandaag dan wel, zegt erik
Isaac: je bent zo sterk als je zwakste schakel...
Volgens erik deed moraima het vandaag beter dan zoe??
Ohh dacht dat jappie ook op zichzelf woonde en nu ook brandgevaar had thuisquote:Op maandag 12 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Jappie woont thuis
Bedoel je Wanda niet?
Mora werd geholpen en hing constant onder de zwarte lijnquote:
Nee, Normaliter is Jappie bezig met zijn sport en veel in het buitenlandquote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh dacht dat jappie ook op zichzelf woonde en nu ook brandgevaar had thuis
Überhaupt met deze casting is gefaald....alle eliminatie opdrachten worden verdienopdrachten omdat de loods leeglooptquote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO heeft toen gewoon gefaald en dat weten ze zelf ook dondersgoed
Aight ik snap, ik hoopte stiekem dat t klopte en ivor haar zooi had weggebrachtquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, beetje spreekwoordelijk.
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon nietquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora werd geholpen en hing constant onder de zwarte lijn
Wohhhhhdihhquote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon niet
[ afbeelding ]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10kquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Überhaupt met deze casting is gefaald....alle eliminatie opdrachten worden verdienopdrachten omdat de loods leegloopt
verknipt in vuilniszakken.quote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Aight ik snap, ik hoopte stiekem dat t klopte en ivor haar zooi had weggebracht
Die scheids dr achter staat ook dingen in te spreken aan febo zie ik terwijl ze hangt. Levensgevaarlijk ziet t eruit voor moraima. Net zo'n 90 meter freefall toren op de kermisquote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon niet
[ afbeelding ]
True.quote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10k
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.quote:Op maandag 12 december 2022 23:24 schreef engine het volgende:
De nachtdienst moet zo beginnen. Erik wacht nog even tot ze ook daadwerkelijk op komen dagen.
Je moet wel eerst hangen tussen de zwarte lijnen en daarna kun je je meteen met hulp laten zakkenquote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wohhhhhdihh
Wel respect hoor, ze doet t toch maar mooi ook al is het fout of whatever
Nou he een grote gifquote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.
Ja, dit denk ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 23:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
True.
Begin te denken dat er wel iets is opgenomen over februari halen want kim w wil weg maar kan pas feb zei ze, en esther idem wil feb herzien of ze blijft. Een ander had als doel een half jaar ook dus miss idd vaste lasten terugbetalen als jw eerder dan feb vertrekt miss???
Ik snap het maar, met alle respect, met dat gewicht ben je sneller beneden dan de helpende handjes lijkt welquote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet wel eerst hangen tussen de zwarte lijnen en daarna kun je je meteen met behulp laten zakken
Zal oeverloos gelul worden van 2 semi-intellectuelen.quote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.
Dan druk je haar tegen die paal aan waardoor ze automatisch afremt en zij hoeft zich alleen maar vast te houdenquote:Op maandag 12 december 2022 23:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik snap het maar, met alle respect, met dat gewicht ben je sneller beneden dan de helpende handjes lijkt wel
Moeiteloos vrees ikquote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
Zou ze dit nu nog 8 maanden volhouden? Zitten en kijken?
[ afbeelding ]
Juffrouw Janniequote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar men kan er pas bij als ze al beneden is toch.quote:Op maandag 12 december 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan druk je haar tegen die paal aan waardoor ze automatisch afremt en zij hoeft zich alleen maar vast te houden
In een samenleving verkeren zal de tijd van haar leven zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leven . En dan te bedenken dat er maar eentje kan winnen en ik denk haast met zekerheid te zeggen dat zij dat niet is.quote:
En als ze schijnzwanger kon worden van JW dan was ze het alquote:Op maandag 12 december 2022 23:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
In een samenleving verkeren zal de tijd van haar leven zijn.
Het niveau daaltquote:Op maandag 12 december 2022 23:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En als ze schijnzwanger kon worden van JW dan was ze het al
Naar JWquote:Op maandag 12 december 2022 23:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat een leven . En dan te bedenken dat er maar eentje kan winnen en ik denk haast met zekerheid te zeggen dat zij dat niet is.
"Wat heb jij het afgelopen jaar gedaan?"
"Ik heb in een loods gezeten en gekeken naar...ja wat eigenlijk".
Toiletpapier gate, het is daar vaak een pure grote komedie, maar dat beseffen ze zelf niet.quote:Op maandag 12 december 2022 23:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja maar men kan er pas bij als ze al beneden is toch.
Isaac gaat slapen morgen geen boksen (febo opdracht). Morgen stemming en jw tegen leila toilet papier gate las ik hier??
Ik ook, die wil zoooo graag de finale halen. Is socialer dan K3. Ennnn doet de spellen best goed. Ging het m vandaag niet goed af trouwens offfquote:Op maandag 12 december 2022 23:35 schreef Kakadylo het volgende:
Van de huidige deelnemers heb ik het allermeeste te doen met Erik als die er straks uitgestuurd zal worden
Oh ja, hij zou het gaan zeggen en de uitkomst weet hij al: Leila.quote:Op maandag 12 december 2022 23:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toiletpapier gate, het is daar vaak een pure grote komedie, maar dat beseffen ze zelf niet.
Erik heeft de tijd van zijn leven en is volgens eigen zeggen de gelukkigste persoon daarquote:Op maandag 12 december 2022 23:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ook, die wil zoooo graag de finale halen. Is socialer dan K3. Ennnn doet de spellen best goed. Ging het m vandaag niet goed af trouwens offf
Ik moet morgen werken maar haal t wel in die gates tomorrowquote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh ja, hij zou het gaan zeggen en de uitkomst weet hij al: Leila.
11 uur stand by.
Ik geloof dat ook echt. Woont ook maar alleen en at slecht. Kind in de snoepwinkel nu met ook nog eens kans op n miljoenquote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven en is volgens eigen zeggen de gelukkigste persoon daar
Ik niet maar het leek of ze van benen geruild hadden zo innig over elkaar heen lagen zequote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft er iemand cap van wanda en jasper in de hangstoel?
Jaaaa die krijgt meteen n bmi berekeningserrorquote:Op maandag 12 december 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
Erik zegt weer te zijn afgevallen en bij hem weegt zoiets dan meteen mee bij zo'n opdracht
Apart normaal is wanda 24/7 op beeld.quote:Op maandag 12 december 2022 23:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik niet maar het leek of ze van benen geruild hadden zo innig over elkaar heen lagen ze
Al dagen niet meer, iets met brandgevaar geloof ikquote:Op maandag 12 december 2022 23:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Apart normaal is wanda 24/7 op beeld.
Denk dat het daaraan ligt maar of dit iets gaat helpenquote:Op maandag 12 december 2022 23:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Al dagen niet meer, iets met brandgevaar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |