Maar daar wordt het in huis niet warmer van. Hooguit iets langzamer omlaag.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:16 schreef Viezig het volgende:
[..]
Komende nacht wordt het nog even ijskoud, dan is het inderdaad weer even een stuk warmer.
[..]
Toen het zo warm was bleef de warmte ook zo lang in je huis hangen. Misschien dat dat voor de kou nu hetzelfde is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel fijn dat het een stuk zachter wordt. Met een graad of 10 - 12 buiten zal de temperatuur in huis wat minder snel kelderen. Verschil met buiten is dan best klein dus dan blijft 18-19 graden makkelijker behouden.
Voor sommigen hier wordt het misschien zelfs buiten warmer dan binnen. Ramen open
15,1 nu maar ik zet tegen de avond de verwarming wel aan op 17 , zeker voor het vochtquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Tengano het volgende:
14 - 14,5 Het zal vanaf morgen wel een beetje opwarmen.
Ben iig blij dat ik niet in Denemarken, Finland of Zweden woon. 1 zo'n weekje is meer dan genoeg
Mja, ik verstook nu in Zwitserland ook voor ongeveer 500-600 euro per maand.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Tengano het volgende:
14 - 14,5 Het zal vanaf morgen wel een beetje opwarmen.
Ben iig blij dat ik niet in Denemarken, Finland of Zweden woon. 1 zo'n weekje is meer dan genoeg
quote:Op zondag 18 december 2022 08:17 schreef kwiwi het volgende:
Mja, ik verstook nu in Zwitserland ook voor ongeveer 500-600 euro per maand.
Nou voor mij niet want ik ga graag elk weekend skiënquote:Op zondag 18 december 2022 09:05 schreef Tengano het volgende:
[..]Met dat soort bedragen wordt het wel steeds aantrekkelijker om in de winter in een caravan in Spanje te zitten.
#overwinteren
De vervuiler betaalt. Niks mis mee.quote:Op zondag 18 december 2022 09:30 schreef Geerd het volgende:
Inwoners van de Europese Unie gaan aan de pomp en via hun gasrekening betalen voor de broeikasgassen die ze uitstoten. De maatregelen maken deel uit van een cruciaal pakket aan klimaatwetten dat onderhandelaars van de EU-landen en het Europees Parlement zaterdag overeen zijn gekomen.
Aah kijk eens...daar gaat he 2x 190 al
dat is een ander onderwerp...maar er zijn mensen die denken poooh 2x 190 !!!! GRatiS geld,,,,en ziitten al op bol.com etc...zegmaar de braddies...quote:Op zondag 18 december 2022 09:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
De vervuiler betaalt. Niks mis mee.
Nog steeds 14 graden hier.
Ik heb wel iets warms voor je hoorquote:Op zondag 18 december 2022 10:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vanochtend 16 graden bij het opstaan en nu 19 graden en de verwarming staat nog aan om het op 20 graden te krijgen. Daarna staat hij uit tot morgenochtend. Met een beetje zon blijft het dan wel zo'n 19 graden totdat het 's avonds weer gaat vriezen.
Buiten is het hier -5 en dat is best koud
Voor mensen met een megabuffer is dat helemaal geen realistisch scenario, die hebben namelijk nooit genoeg.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit heet in volkstermen “fuck you money”
Dat je dat letterlijk kan zeggen op je werk als dat echt nodig is.
Als je het niet nodig hebt omdat je toch al weinig stookt en je energierekening dus zelf laag houdt is het ook een vorm van gratis geld.quote:Op zondag 18 december 2022 10:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
dat is een ander onderwerp...maar er zijn mensen die denken poooh 2x 190 !!!! GRatiS geld,,,,en ziitten al op bol.com etc...zegmaar de braddies...
Ja leuk en aardig ...maar morgen sta je weer aan de tank 2 euro de L ...bij wijze van...quote:Op zondag 18 december 2022 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je het niet nodig hebt omdat je toch al weinig stookt en je energierekening dus zelf laag houdt is het ook een vorm van gratis geld.
Als ik in plaats van 17 naar 21 zou stoken had ik die knaken bijvoorbeeld wel nodig. Braddies zijn de mensen die en volop stoken en direct hun toeslag er doorheen jassen. Waardoor ze straks niet rond komen.
De kunst is dat je je leven gewoon klein blijft leven en genoeg buffer opbouwt om 2 jaar zonder werkgever te kunnen. Moet jij eens doen en kijken hoe goed dat voelt.quote:Op zondag 18 december 2022 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mensen met een megabuffer is dat helemaal geen realistisch scenario, die hebben namelijk nooit genoeg.
17 graden nu, ik vind het prima.
Wel kut dat die app het nu niet doet van Vattenfall, geen idee wat er op gaat.
Als je bij elke euro die je uitgeeft aan leuke dingen zo moet gaan denken kunnen we er beter gelijk helemaal mee stoppen.quote:Op zondag 18 december 2022 12:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig ...maar morgen sta je weer aan de tank 2 euro de L ...bij wijze van...
En dan is je 190 snel verdampt ...probleem is mensen geven het alweer uit aan andere dingen..
quote:Op zondag 18 december 2022 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je bij elke euro die je uitgeeft aan leuke dingen zo moet gaan denken kunnen we er beter gelijk helemaal mee stoppen.
Geloof mij mensen pikken deze shit straks niet meer.
Oh dat zou op zich prima kunnen maar genoeg is genoeg. Investeer liever in plezier.quote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De kunst is dat je je leven gewoon klein blijft leven en genoeg buffer opbouwt om 2 jaar zonder werkgever te kunnen. Moet jij eens doen en kijken hoe goed dat voelt.
Dit gaat straks een Europese trend worden als de situatie verergerd.quote:Op zondag 18 december 2022 12:26 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt wel zit niet in ons karakter meer de voc mentaliteit is er helemaal uit gestampt alles is woke ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |