Als het ooglid een stukje voor de pupil komt te hangen heb je last van een beperking van het gezichtsveld en dan zou ik wel zo'n ingreep laten doen. Dat wordt dan ook vergoed vanuit de basisverzekering.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn gok is dat dat geldt voor een fractie van de mensen die er een laten uitvoeren.
Om Radiohead te citeren: gravity always wins.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die before-foto lijkt toch niet eens? Blij dat ze weer wat meer op zichzelf lijkt.
Vraag ik al jarenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:27 schreef SQ het volgende:
Kunnen we dit topic niet gewoon een andere tt geven? "Celebs die plastische chirurgie hebben laten doen" ofzo. Dan kan alles hier gewoon gepost worden zonder dat elke halve pagina weer een discussie komt of iemand al dan niet "verspookt" is
Ze ziet er op die rechter foto sowieso weer als zichzelf uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Renee Zellweger lijkt haar zware oogleden trouwens weer terug te hebben.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is echt de enige ingreep die ik overweeg. Ik vind het zelf echt niet mooi en ook niet prettig. En als ik zie hoe het er bij mijn vader inmiddels uitziet, zo wil ik het echt niet.
Hoezo dan? Ik vind het ook mooier (en heb er ook weleens over gedacht het zelf te (gaan) doen)quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En ik zie het ook wel gebeuren dat het nodig is, ze hangen nu al op mijn wimpers en mijn vader is idd geen vooruitzicht waar ik vrolijk van word.
Mijn man flipt echter bij het idee dat ik dat zou willen laten doen
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn lief het zou willen laten doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Leandra het volgende:
Mijn man flipt echter bij het idee dat ik dat zou willen laten doen
Hoe is, dat nu mogelijk?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Renee Zellweger lijkt haar zware oogleden trouwens weer terug te hebben.
[ afbeelding ]
Ik zou het ook niet doen vanwege "mooier", maar ik zie het wel gebeuren dat ik op mijn 75ste mijn ogen amper meer open krijg, en dan moet je wel wat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn lief het zou willen laten doen.
Zelf heb ik tamelijk zware oogleden en ik zou er niet over piekeren om het te laten doen vanwege esthetiek.
Wat is zij lelijk geworden.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:08 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ellemieke Vermolen laat Humberto-kijkers schrikken: ‘Die bovenlip!’
Dat vind ik geen cosmetisch plastische chirurgie, dat was noodzakelijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vorige zomer een ooglidcorrectie laten doen. De meeste mensen zien het niet eens, ook niet mensen die ik vaak zie. Maar zó fijn dat ik niet meer met m'n vingers boven m'n ogen zit om alles omhoog te houden (vooral 's avonds) Persoonlijk had er nog wel een reepje extra tussenuit gemogen, maar dan had iedereen het gezien. Nu is het onzichtbaar opgefrist en geen vermoeide ogen meer
Van celebsquote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik geen cosmetisch plastische chirurgie, dat was noodzakelijk.
Enne, dit topic is zinloos zonder foto's huh
ET is een fokcelebquote:
Ja hopen dat het nog wat bijtrekt allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
Filemon heeft een ooglidcorrectie gehad en zijn wenkbrauwen vast laten naaien. Ik hoop voor hem dat er wat meer beweging in de bovenkant van z'n gezicht komt:
[ twitter ]
Ik vraag me af in hoeverre dat mogelijk is als je je wenkbrauwen vast laat naaien.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hopen dat het nog wat bijtrekt allemaal.
Nouja als het wat minder opgezet is, komt er misschien ook weer ietwat meer beweging in?? Goede hoop?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dat mogelijk is als je je wenkbrauwen vast laat naaien.
Ik dacht eerder hier te lezen dat het topic over ging op celebs die er na een ingreep anders uitzagen en dat ze er niet persé verspookt uit te hoeven zien?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:55 schreef vencodark het volgende:
Ja, vreselijk verspookt.![]()
Het is dat je het over de tanden hebt want ik zag amper verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |