abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2023 @ 10:54:37 #226
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208150878
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik zie eigenlijk geen verschil?
Ik zou een bril kopen als ik jou was :D .
Vroeger had ik een enorme zwak voor haar, maar zoals ze er nu uitziet... nah. Wat ook niet vreemd is, 20 jaar later. Maar ze had best het ouder worden meer mogen omarmen.
pi_208151000
Ik kan even geen goede fotos vinden, maar ik werd indertijd verdrietig van het strak getrokken hoofd van Renee Zellweger.

Het liedje, mooie meisje was vernietigd.
pi_208151695
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef Andromache het volgende:
Kijkt iemand nu Verborgen verleden? Man, ik schrik van Carice van Houten, wat ziet die er verlopen uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:'(
De ene foto is gewoon naturel en bij de ander is ze geplamuurd. Make-up kan een hele hoop doen en met de hoeveelheid die Carice op heeft meestal niet zoveel goeds.

Dusja, dat kan het ook allemaal wat erger maken.
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2023 @ 12:49:36 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_208152273
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
De ene foto is gewoon naturel en bij de ander is ze geplamuurd. Make-up kan een hele hoop doen en met de hoeveelheid die Carice op heeft meestal niet zoveel goeds.

Dusja, dat kan het ook allemaal wat erger maken.
Is gewoon van nature lelijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208160082
Ik vind dat ze die specifieke Nicole Kidman-look begint te krijgen.

En over dr tanden heeft ze ooit eens gezegd dat die er erg slecht aan toe waren en dat renovatie onoverkomelijk was.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 februari 2023 @ 23:59:41 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160581
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik zou een bril kopen als ik jou was :D .
Vroeger had ik een enorme zwak voor haar, maar zoals ze er nu uitziet... nah. Wat ook niet vreemd is, 20 jaar later. Maar ze had best het ouder worden meer mogen omarmen.
Heb je dan wat betere foto’s van haar ten tijde van bijvoorbeeld Zwartboek en nu? Want de geposte foto’s zijn moeilijk te vergelijken, gezien ze bij de huidige lacht met haar hoofd naar achter. Zie haar gezicht nauwelijks.

Edit: ik zie nu dat er duidelijkere foto’s zijn gepost. Even zien.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 februari 2023 @ 00:06:38 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160605
Er worden hier wel steeds dezelfde foto’s gepost (in de witte outfit) maar ik zie hier echt niets wat verspookt of chirurgisch overkomt:

(Even inzoomen op die tweede)

En dat was eind oktober 2022.

Ook oktober:

Eind september:

Ik zie gewoon een oudere, chagrijnige Carice met soms slechte make-up (vooral bovenlip). :+. Vooral op de tweede foto zie je heus wel rimpels, kraaienpootjes etc.

[ Bericht 14% gewijzigd door ChipsZak. op 27-02-2023 02:59:31 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 27 februari 2023 @ 00:11:40 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208160625
Ze heeft haar hangende oogleden wel laten doen, maar heel netjes wmb. Goeie chirurg ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 februari 2023 @ 00:42:17 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160692
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 00:11 schreef Molo het volgende:
Ze heeft haar hangende oogleden wel laten doen, maar heel netjes wmb. Goeie chirurg ^O^
Zou kunnen, maar dat moet dan wel al jaren geleden gedaan zijn want ze zien er al aardig lang zo uit.
  Vis een optie? maandag 27 februari 2023 @ 08:52:19 #235
70532 loveli
N
pi_208161713
Doordat ze haar mond heeft laten doen, heeft ze een meer generiek gezicht gekregen en minder expressie. Maar vrijwel iedereen in de spotlights laat zich hier en daar opfrissen en pleegt periodiek onderhoud, bij de een opvallender dan bij de ander.
crap in = crap out
pi_208186745
Wat vind men van de opgefriste look van Carlo Boszhard? Niet verspookt, iets andere oogopslag:

Heden:

pi_208186963
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2023 00:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Er worden hier wel steeds dezelfde foto’s gepost (in de witte outfit) maar ik zie hier echt niets wat verspookt of chirurgisch overkomt:
Het zijn drie verschillende witte jurken. Ik heb erop gelet. En ik vrees dat jouw foto's mijn beeld er niet veel beter op maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208186973
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 00:11 schreef Molo het volgende:
Hangende oogleden?
pi_208186987
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:27 schreef Za het volgende:
Wat vind men van de opgefriste look van Carlo Boszhard? Niet verspookt, iets andere oogopslag:

[ afbeelding ]

Heden:

[ afbeelding ]
Nou, ik vind hem er niet bepaald opgefrist uit zien eigenlijk. En als ik het zo zie trekt hij zijn wenkbrauwen naar boven.
pi_208186990
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:27 schreef Za het volgende:

[ afbeelding ]

Heden:

[ afbeelding ]
Doe mij maar het afgeleefde gezicht, met 'hangende oogleden'. Een paar decennia geleden noemden we dat trouwens 'bedroom eyes'. Volgens het huidige schoonheidsideaal moeten mensen er permanent verbaasd uitzien.
pi_208187083
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

En als ik het zo zie trekt hij zijn wenkbrauwen naar boven.
Nee hij heeft echt zijn oogleden laten doen, best netjes ook, niet extreem. Is goed te zien op tv, ziet er gewoon iets anders uit.
pi_208187100
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:16 schreef Claudia_x het volgende:

Doe mij maar het afgeleefde gezicht, met 'hangende oogleden'. Een paar decennia geleden noemden we dat trouwens 'bedroom eyes'. Volgens het huidige schoonheidsideaal moeten mensen er permanent verbaasd uitzien.
Ik vind de hangende oogleden hem ook zachter staan en zelfs wat jonger.
Misschien had hij er last van, het is subtiel, en toch valt het me heel erg op als ik hem in beeld zie.
pi_208187111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hangende oogleden hoeven niet alleen esthetisch een 'probleem' te zijn. Ze kunnen wel degelijk lichamelijke klachten geven.
pi_208187124
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:34 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind de hangende oogleden hem ook zachter staan en zelfs wat jonger.
Misschien had hij er last van, het is subtiel, en toch valt het me heel erg op als ik hem in beeld zie.
Verschillende mensen om me heen hebben een ooglidcorrectie laten doen. Waar ze vooral last van leken te hebben, was de oogopslag waarvan ze vonden dat die hen oud en vermoeid over liet komen. Het is een ingreep die je eenvoudig kunt laten doen en waar je niet verspookt uit dreigt te komen, dus de drempel om ervoor te kiezen is laag. Maar ik kan nog steeds niet aan hun nieuwe blikken wennen en vind het eeuwig zonde. Dat zeg ik natuurlijk niet hardop, want we praten elkaar al genoeg complexen aan.
pi_208187134
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hangende oogleden hoeven niet alleen esthetisch een 'probleem' te zijn. Ze kunnen wel degelijk lichamelijke klachten geven.
Mijn gok is dat dat geldt voor een fractie van de mensen die er een laten uitvoeren.
pi_208187190
Renee Zellweger lijkt haar zware oogleden trouwens weer terug te hebben. O+
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 08:49:24 #247
5428 crew  miss_sly
pi_208187210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Verschillende mensen om me heen hebben een ooglidcorrectie laten doen. Waar ze vooral last van leken te hebben, was de oogopslag waarvan ze vonden dat die hen oud en vermoeid over liet komen. Het is een ingreep die je eenvoudig kunt laten doen en waar je niet verspookt uit dreigt te komen, dus de drempel om ervoor te kiezen is laag. Maar ik kan nog steeds niet aan hun nieuwe blikken wennen en vind het eeuwig zonde. Dat zeg ik natuurlijk niet hardop, want we praten elkaar al genoeg complexen aan.
Het is echt de enige ingreep die ik overweeg. Ik vind het zelf echt niet mooi en ook niet prettig. En als ik zie hoe het er bij mijn vader inmiddels uitziet, zo wil ik het echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 08:49:58 #248
5428 crew  miss_sly
pi_208187213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Renee Zellweger lijkt haar zware oogleden trouwens weer terug te hebben. O+
[ afbeelding ]
Die before-foto lijkt toch niet eens? Blij dat ze weer wat meer op zichzelf lijkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator/colorchick woensdag 1 maart 2023 @ 08:52:21 #249
382129 crew  Donna
pi_208187243
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is echt de enige ingreep die ik overweeg. Ik vind het zelf echt niet mooi en ook niet prettig. En als ik zie hoe het er bij mijn vader inmiddels uitziet, zo wil ik het echt niet.
Same. Mijn moeder overweegt het ook en ik heb er laatst ook serieus naar gekomen. We komen fris uit bed en de oogleden zijn zichtbaar en een paar uren later hangt alles eroverheen en voelt het zwaar. Niks aan, niet prettig.
  Vis een optie? woensdag 1 maart 2023 @ 08:53:56 #250
70532 loveli
N
pi_208187256
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat ja, ik ken een totaal niet ijdele man die het nodig gaat hebben omdat het gewoon moeite kost z'n ogen helemaal open te doen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')