quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen tot mijn vakantie
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 3 werkdagen tot mijn vakantie
Idem!quote:
3, 4 of 5, geen idee nogquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen tot mijn vakantie
Van mijn schoonmoeder nog beterquote:
Ik schuif graag eens aan als ze kookt hoor.quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van mijn schoonmoeder nog beter![]()
Maar nice! Wat had je?
Godver, honger nuquote:Op zondag 18 december 2022 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schuif graag eens aan als ze kookt hoor.
Ik had (pittige) nasi Rames met sajoer sambal goreng buncis, kentang blado en daging blado.
Tussen onze ooit nog te plannen kostuum-date en -whisky-en-sigaren-date doen we gewoon een indisch-eten-date.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen onze ooit nog te plannen kostuum-date en -whisky-en-sigaren-date doen we gewoon een indisch-eten-date.
Nicequote:Op zondag 18 december 2022 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schuif graag eens aan als ze kookt hoor.
Ik had (pittige) nasi Rames met sajoer sambal goreng buncis, kentang blado en daging blado.
Zeker. Het is een cadeautje dat de Indische eetcultuur zo goed vertegenwoordigd is in Den Haag. Heerlijk. Water loopt mij nu al weer in de mond.quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Het is een cadeautje dat de Indische eetcultuur zo goed vertegenwoordigd is in Den Haag. Heerlijk. Water loopt mij nu al weer in de mond.
Als je mannengriep had kon je niet meer postenquote:Op maandag 19 december 2022 13:08 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mannengriep. Koorts, knallende hoofdpijn, mega verkouden, keelpijn, spierpijn. Ben dit jaar nu definitief zat.
Ja, dat.quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mannengriep had kon je niet meer posten
quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het colon-isme?quote:
Schijtopmerkingquote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het colon-isme?
Pray4menquote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen mannengriep. Je zegt nergens dat je bijna dood gaatquote:Op maandag 19 december 2022 13:08 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mannengriep. Koorts, knallende hoofdpijn, mega verkouden, keelpijn, spierpijn. Ben dit jaar nu definitief zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |