Dus lekker binnen blijvenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef Tegan het volgende:
Op kantoor en thuis is het wel prima uit te houden. Buiten daarentegen.
Das ruk met de nieuwe auto?quote:Op donderdag 15 december 2022 08:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht dus vanochtend, laat ik met de auto gaan. Helemaal klaar met die schijttreinen. Accu leeg, auto start niet, zit ik alsnog in de trein
Wat slechtquote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
Kerstborrel met buffet. Komen ze met stampot… terug weg maar door de macdrive gegaan.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
Kerstborrel met buffet. Komen ze met stampot… terug weg maar door de macdrive gegaan.
Boerenkool?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
Dan haal je niet genoegquote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef Faxie het volgende:
En dan rij je weg van de McDrive, en dan heb je na 10 minuten alweer honger
Op kantoor slapen bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus lekker binnen blijven
Kanquote:
Ik zie mogelijkheden, daar werkt de magnetron namelijk wel. Wel geen douche daar...quote:Op donderdag 15 december 2022 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KanScheelt ook weer in andere energiekosten
Kijk, alleen maar voordelen. Althans, bijna alleen maar. Geen douche op kantoor?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden, daar werkt de magnetron namelijk wel. Wel geen douche daar...
Stamppot lekkerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
Dat spul gaat niet naar je maag, maar direct naar het vetquote:Op donderdag 15 december 2022 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan haal je niet genoeg
Yep, maar goed, hij staat bij de garage. Vanmiddag weer ophalen.quote:
En ook nog eens zelf met liefde bereid door je werkgever?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:38 schreef Senn88 het volgende:
We hadden hutspot, zuurkool en boerenkool stampot.
Gaat al je harde werk tenietquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Ik wilde na de kerstborrel aan de zak Hamka's beginnen. Toch maar niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |