GOED VOOR DE PLANTJES!quote:Op woensdag 14 december 2022 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Water dat bijna anderhalve meter hoog in je woonkamer staat lijkt me slecht voor je parketvloer
Waterkroos in je badkuipquote:
Ja, kost geld, wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 14 december 2022 16:29 schreef DrMarten het volgende:
Fijn, de kachel in de trein staat ook niet aan
Gelukkig rijden er minder treinen > meer mensen in de treinen die wel rijden > lekker dicht op elkaar gepakt zijn > lekker warm!quote:Op woensdag 14 december 2022 16:29 schreef DrMarten het volgende:
Fijn, de kachel in de trein staat ook niet aan
Ik dacht dus vanochtend, laat ik met de auto gaan. Helemaal klaar met die schijttreinen. Accu leeg, auto start niet, zit ik alsnog in de treinquote:Op donderdag 15 december 2022 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er minder treinen > meer mensen in de treinen die wel rijden > lekker dicht op elkaar gepakt zijn > lekker warm!
quote:Op donderdag 15 december 2022 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er minder treinen > meer mensen in de treinen die wel rijden > lekker dicht op elkaar gepakt zijn > lekker warm!
Goed idee, straks even de auto startenquote:Op donderdag 15 december 2022 08:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht dus vanochtend, laat ik met de auto gaan. Helemaal klaar met die schijttreinen. Accu leeg, auto start niet, zit ik alsnog in de trein
Ja, eens. Extra blij met mijn autoquote:
De mijne startte gelukkigquote:
Wel lekker warm in een stampvolle trein!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:12 schreef DrMarten het volgende:
Nu in een stampvolle trein op weg naar huis. Dan weer een poging doen de auto te starten. Als dst werkt, dan direct naar de garage. Anders ANWB bellen, hopen dat die hem aan de praat krijgen en dan naar de garage. Tussendoor ook nog wat werk gedaan zien te krijgen.
Topdag zo
Zo te zien zijn de scholen vroeg uit vandaag. Voel me heel oud in deze treinquote:Op donderdag 15 december 2022 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel lekker warm in een stampvolle trein!
Moet je daar direct de ANWB voor bellen? Geen buurman ofzo die kan helpen met overstarten?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:12 schreef DrMarten het volgende:
Nu in een stampvolle trein op weg naar huis. Dan weer een poging doen de auto te starten. Als dst werkt, dan direct naar de garage. Anders ANWB bellen, hopen dat die hem aan de praat krijgen en dan naar de garage. Tussendoor ook nog wat werk gedaan zien te krijgen.
Topdag zo
Ik betaal die lui niet voor niets al bijna 20 jaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je daar direct de ANWB voor bellen? Geen buurman ofzo die kan helpen met overstarten?
Goed punt. Hopelijk zijn ze een beetje vlot danquote:Op donderdag 15 december 2022 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik betaal die lui niet voor niets al bijna 20 jaar.
En ik weet niet wat het probleem is. Lijkt meer op startmotor dan accu.
Hij was er een paar minuten na die post. Binnen een half uur, dus erg netjes. Minuut later liep de auto weer, was toch de accu. Die is kaduuk, dus direct de auto naar de garage gereden. Nu nog ff een uurtje wat werken en dan is het wel mooi geweest voor vandaagquote:Op donderdag 15 december 2022 14:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt. Hopelijk zijn ze een beetje vlot dan
En altijd iemand in de buurt?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Een eigen stek, een plek onder de zon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |