Je inspireert mij enorm op één of andere manier. Een soort van muze.quote:
Maar stiekem voel ik me wel zo. Mijn rug doet pijn van het drie dagen in bed liggen dus ik zit nu op de bank maar mijn hoofd wil gewoon naar bedquote:Op maandag 19 december 2022 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen mannengriep. Je zegt nergens dat je bijna dood gaat
Toch duidelijk een vrouwenkwaal.quote:Op maandag 19 december 2022 13:47 schreef Senn88 het volgende:
ik zit nu op de bank maar mijn hoofd wil gewoon naar bed
Al contact gehad met een huisarts?quote:Op maandag 19 december 2022 13:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar stiekem voel ik me wel zo. Mijn rug doet pijn van het drie dagen in bed liggen dus ik zit nu op de bank maar mijn hoofd wil gewoon naar bed
Komt vanwege mn geboortedorp. Dara heten we de Muzevangersquote:Op maandag 19 december 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je inspireert mij enorm op één of andere manier. Een soort van muze.
Dat kán geen toeval zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Komt vanwege mn geboortedorp. Dara heten we de Muzevangers
Genietenquote:Op maandag 19 december 2022 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ik ben een tijdje uit de running geweest, dus ik heb vandaag op m'n werk de chocolade letter van de sint, mijn kerstpakket, en de huurbaas deelt ook nog oliebollen uit. Sint, Kerst, en O&N! Vreet m'n eige hummel 't schompes!
Oeh, gember.quote:Op maandag 19 december 2022 15:04 schreef rival het volgende:
Genieten
Ik kreeg zojuist voor kerst de Tony Chocolonely met Gemberkoekjes
daar draait kerst toch ook om?quote:Op maandag 19 december 2022 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ik ben een tijdje uit de running geweest, dus ik heb vandaag op m'n werk de chocolade letter van de sint, mijn kerstpakket, en de huurbaas deelt ook nog oliebollen uit. Sint, Kerst, en O&N! Vreet m'n eige hummel 't schompes!
Vreten.quote:
en zuipen niet te vergeten!quote:
Ik wil ook wel koorts, dan had ik nu al vrijquote:Op maandag 19 december 2022 15:50 schreef Senn88 het volgende:
Dacht even dat de koorts nu gezakt zou zijn. Maar nee daar isti weer
Geef!quote:Op maandag 19 december 2022 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, gemberkoekjesMijn schoonmoeder heeft boterkoek met gember gemaakt
Te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |