Gelukkig is FOK! geen goede afspiegeling van de samenlevingquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zat Nederlanders ook die zelfs met onze vrijheid nog in de Russische propaganda geloven. Qua likes etc op de frontpage lijkt het soms wel 33%+ en dat stemt mj verdrietig.
Zeker. Veel mensen horen, zien, en lezen gewoon geen ander nieuws.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vooral triest dat een volk kennelijk zelfs in deze tijd nog zo geïndoctrineerd kan worden dat ze dit soort onzin geloven.
Hier in Venlo hebben we blijkbaar een aantal atoombunkers, dan neem ik aan dat dat in andere steden ook wel zo zal zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland wel genoeg ondergrondse bunkers etc?
Verrek. Er is bij mij in den Haag op loopafstand ook eentje. Deze wordt kennelijk verbouwd tot iets anders https://www.omroepwest.nl(...)en-open-voor-publiekquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hier in Venlo hebben we blijkbaar een aantal atoombunkers, dan neem ik aan dat dat in andere steden ook wel zo zal zijn.
[ afbeelding ]
quote:'Orwells roman 1984 populair in Rusland'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66124954
De roman 1984 van George Orwell voert de bestsellerlijsten in Rusland aan, meldt staatspersbureau Tass. Het beroemde boek van Orwell is de populairste download van dit jaar in de categorie fictie op het platform van de Russische online boekhandel LitRes. Van alle categorieën is het de op een na populairste download.
quote:FSB ziet toename van "terreuraanslagen" op Russische grondgebied
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66119296
De Russische geheime dienst FSB stelt Oekraïne verantwoordelijk voor het toenemende aantal "terreuraanslagen" op Russisch grondgebied. De Oekraïense geheime dienst zou bij het plegen van die aanslagen gesteund worden door de VS en andere bondgenoten.
Zijn dat niet gewoon oorlogshandelingen?quote:
Ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?Patriots lijken me een godsgeschenk voor Oekraïne.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:35 schreef AnneX het volgende:
Dit is toch godsgeklaagd cynisme.
[ twitter ]
Hoog tijd dat je ook toots van Mastodon kunt posten hierquote:
Ik dacht dus echt dat je refereerde aan Brecht en Weils 'Ballad of the Soldier’s Wife'. Toen keek ik nog eens heel goed naar die foto.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]met een mutsje uit Amsterdam.[ twitter ]
Nou dat schreeuwende lellukke ding maakt iedereen bangquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:37 schreef Slayage het volgende:
Dit is dus het "satanisme" waar de Russen het altijd over hebben
[ twitter ]
Teringhonden. In St Petersburg wonen gelukkig dappere mensen. Dit walgelijke gedrocht is binnenkort dus kapot.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:35 schreef AnneX het volgende:
Dit is toch godsgeklaagd cynisme.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |