Ze hebben Lavrov als goede voorbeeldquote:Op maandag 12 december 2022 09:13 schreef ExTec het volgende:
Ze moeten echt eens aan anti-rook campagnes beginnen aldaar, want dit is wel te bar allemaal.
[ twitter ]
Godskolerequote:
Heeft je verzonnen agent je te hard op je kop geknuppeld?quote:Op maandag 12 december 2022 02:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
*Verovert.
En ja. Nederland wordt bestuurd door het WEF. Dit betekent gewoon letterlijk dat Nederland niet bestuurd wordt door Nederland. En ik heb 100% meer vertrouwen in Putin dan in Klaus Schwab die letterlijk zegt dat we allemaal een chip geïmplanteerd krijgen in het hoofd. Ik verzin het niet. Hij zegt het letterlijk.
Kom door de Kill Gates WEF 5G-straling denk ik.quote:Op maandag 12 december 2022 09:54 schreef StateOfMind het volgende:
Die user was vroeger in het PlayStation en Dark Souls topic nog normaal
Ergens is er iets goed misgegaan.
Je hebt nog steeds een Playstation zeker? Die kan het signaal verstoren. Het beste is om een Xbox te nemen. Die werkt goed samen met alle andere apparatuur van de WEFquote:Op maandag 12 december 2022 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Heb vorig jaar 3 prikken gehad (dit jaar niet omdat ik na elke prik een énorme toename had van mijn reuma) en heb nog steeds maar 4G+
Alleen de algemene cijfers van gisteren.quote:Op maandag 12 december 2022 10:07 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand al cijfers over hoeveel Wagner troepen zijn overleden afgelopen nacht?
PS5 sinds launch, Series X (mijn eerste Xbox ooit) sinds afgelopen mei.quote:Op maandag 12 december 2022 10:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds een Playstation zeker? Die kan het signaal verstoren. Het beste is om een Xbox te nemen. Die werkt goed samen met alle andere apparatuur van de WEF
24 tanksquote:Op maandag 12 december 2022 10:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen de algemene cijfers van gisteren.
[ twitter ]
Als ze allemaal vlakbij elkaar staan kan het snel gaan.quote:Op maandag 12 december 2022 10:13 schreef Nielsch het volgende:
Hoe raak je in 1 dag in hemelsnaam 24 tanks kwijt?
Nou gewoon, door ze achter te laten:quote:Op maandag 12 december 2022 10:13 schreef Nielsch het volgende:
Hoe raak je in 1 dag in hemelsnaam 24 tanks kwijt?
quote:Op maandag 12 december 2022 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou gewoon, door ze achter te laten:
[ twitter ]
Logistiek weer een bende, dus brandstof op, of scheten ze weer in hun broek toen het eerste schot viel en gingen ze rennen?quote:Op maandag 12 december 2022 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik hoop echt dat ze hier lijstjes van bijhouden en we die na de oorlog te zien krijgen.quote:Op maandag 12 december 2022 10:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Logistiek weer een bende, dus brandstof op, of scheten ze weer in hun broek toen het eerste schot viel en gingen ze rennen?
Wel weer fijn, die rus lend-lease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de eerste pagina komt hij erin. Veel leesplezierquote:Op maandag 12 december 2022 09:54 schreef StateOfMind het volgende:
Die user was vroeger in het PlayStation en Dark Souls topic nog normaal
Ergens is er iets goed misgegaan.
What the....?quote:Op maandag 12 december 2022 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |