Daar kun je nog wat aan doen maar je karakter verander je niet zomaar. En dat is voor veel vrouwen afstotender dan een bierbuik en mannentieten denk ik.quote:Op maandag 12 december 2022 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een paar minpuntjes die iedereen heeft is natuurlijk wel minder afstotend in bed dan 'n speklijf dat tientallen kilogrammen te zwaar is.
Ik weet niet in wat voor kringen jij ronddraait maar ik zie eigenlijk zelden dat mensen zich zo laten gaan. Vaker zie je wel dat ze beiden een paar kg bijkomen maar dat stabiliseert zich gewoon weer.quote:Op maandag 12 december 2022 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een paar minpuntjes die iedereen heeft is natuurlijk wel minder afstotend in bed dan 'n speklijf dat tientallen kilogrammen te zwaar is.
quote:Op zondag 11 december 2022 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fijn voor je. Niet iedereen heeft er even veel behoefte aan. Zijn er zat die er helemaal geen behoefte aan hebben.
Als je geen zin hebt maak je maar zinquote:Op maandag 12 december 2022 18:14 schreef Chandler het volgende:
Bij vele mensen begint het gewoontjes te worden en zit er geen spanning meer in anders dan de spanning van het klaarkomen... en zijn wat dat betreft wel klaar met seks of hebben er gewoon domweg de puff niet meer voor..
Buiten de deur eten kan nog wel zorgen voor opleving...
Tuurlijk... werkt vast en zeker zo in jou wereld... maar niet in die van de restquote:
Ik denk de meerderheid. En dat wordt dan verkocht als gewoon geen zin want [kutsmoes] om de partner niet te kwetsen.quote:
Probleem is niet zozeer dat mannen dat niet weten, iedere aap kun je een truukje leren.quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:39 schreef HSG het volgende:
Als je als man maar een saaien Piet bent die alleen maar aan zichzelf denkt dan krijg je een vrouw die (bijna) geen zin heeft in seks.
Overigens valt mij op dat veel mannen niet door hebben hoe zij een vrouw moeten en kunnen bevredigen.
Nee bij mannen is het meer om van te houden of zo iets. Want zo een bierpens is natuurlijk gewoon fijn om voor je te zien tijdens de seks.quote:Op maandag 12 december 2022 16:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor kringen jij ronddraait maar ik zie eigenlijk zelden dat mensen zich zo laten gaan. Vaker zie je wel dat ze beiden een paar kg bijkomen maar dat stabiliseert zich gewoon weer.
En ik zou zeggen: kijk ook eens kritisch naar de mannen? Want jij laat het overkomen dat alle vrouwen walrussen worden maar de mannen blijven een Adonis
Maar als je al jaren bij die speklap bent, dan had je toch wel een keer je muil open kunnen trekken? (tenzij je zelf ook vol aan het groeien bent)quote:Op maandag 12 december 2022 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat had gekund inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:54 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Maar als je al jaren bij die speklap bent, dan had je toch wel een keer je muil open kunnen trekken? (tenzij je zelf ook vol aan het groeien bent)
Eigenlijk is dat best erg, dat teveel vrouwen niet weten hoe hun lichaam werktquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Probleem is niet zozeer dat mannen dat niet weten, iedere aap kun je een truukje leren.
Probleem is met name dat vrouwen niet weten hoe ze het graag willen hebben.
Na het 50e levensjaar gaan ook al een hoop mannen hun penopauze in en zakt het libido in.quote:Op zondag 11 december 2022 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fijn voor je. Niet iedereen heeft er even veel behoefte aan. Zijn er zat die er helemaal geen behoefte aan hebben.
Want het is een topje van de ijsberg?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:13 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best erg, dat teveel vrouwen niet weten hoe hun lichaam werkt
En wat zij prettig vinden.
Nogsteeds zijn er mensen die BV denken dat de clitoris enkel dat zichtbare knobbeltje aan de buitenkant is.
Ik vraag me af of dat hede ten dage in anatomische tekeningen weer juist wordt aangegeven. Zodat jongeren bij biologie/seksuele voirlichting iig de juiste anatomie mee krijgen.
Jazekersquote:Op zondag 18 december 2022 08:46 schreef hoechst het volgende:
[..]
Want het is een topje van de ijsberg?
Nu wel?quote:
Een kind van drie dat tussen de ouders slaapt? Die moeder gebruikt dat kind als levende kuisheidsgordel of zo?quote:Op maandag 19 december 2022 11:43 schreef stropdaz het volgende:
Een vriend van mij klaagt er ook steen en been over.
Maar bij hen slaapt hun kind van drie tussen hen in.
Dan ga je weinig los meer naar.
Ik hoor dat best veel. Ken zelf ook twee stellen die constant een kind in bed hebben omdat die niet alleen in bed wil/kan slapen dus dan nemen ze die er maar bij.quote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een kind van drie dat tussen de ouders slaapt? Die moeder gebruikt dat kind als levende kuisheidsgordel of zo?
En een probleem is ook dat het best geaccepteerd is dat seks vooral betekent dat een man klaarkomt en dat het een beetje een bonus is als de vrouw ook iets krijgt. Een ander verloop hangt dan vooral van de vrouw af. Dan had die maar dit of dat moeten doen terwijl veel kerels uit gewoonte omrollen en trusten zeggen. Moet je daar tegenin, maar dan wel op een positieve manier hoor, anders is zo'n meneer op zijn pik getrapt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Probleem is niet zozeer dat mannen dat niet weten, iedere aap kun je een truukje leren.
Probleem is met name dat vrouwen niet weten hoe ze het graag willen hebben.
Sommige vrouwen willen alleen het zaad en daarna hoeft het niet meer. Ik zou niet weten hoe je een frequent seksleven hebt met een bemoeiziek kind. Ja of je doet zijn slaapkamerdeur op slot in de nacht.quote:Op maandag 19 december 2022 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoor dat best veel. Ken zelf ook twee stellen die constant een kind in bed hebben omdat die niet alleen in bed wil/kan slapen dus dan nemen ze die er maar bij.
Bij een stel gaat de man vaak zelfs bijna elke avond/nacht beneden of op zolder slapen apart zodat de beide kinderen bij mama in bed kunnen..
Ja, slaapt blijkbaar niet in eigen bed. Die kameraad ligt ook vaak op de logeerkamer of bank.quote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een kind van drie dat tussen de ouders slaapt? Die moeder gebruikt dat kind als levende kuisheidsgordel of zo?
Ja, apart. Dat zou niks voor mij zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 14:52 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ja, slaapt blijkbaar niet in eigen bed. Die kameraad ligt ook vaak op de logeerkamer of bank.
Bizar he.
Zoals je kinderen opvoedt, zo heb je ze. Tenminste, die vlieger gaat vaak op. Een kind moet na de geboorte eerst op de kamer, maar een kind van 3 jaar hoeft niet meer tussen de ouders in te slapen.quote:Op maandag 19 december 2022 14:10 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen alleen het zaad en daarna hoeft het niet meer. Ik zou niet weten hoe je een frequent seksleven hebt met een bemoeiziek kind. Ja of je doet zijn slaapkamerdeur op slot in de nacht.
Pasgeboren baby's kunnen ook op hun eigen kamer icm babyfoon.quote:Op maandag 19 december 2022 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, apart. Dat zou niks voor mij zijn.
Zie ook:
[..]
Zoals je kinderen opvoedt, zo heb je ze. Tenminste, die vlieger gaat vaak op. Een kind moet na de geboorte eerst op de kamer, maar een kind van 3 jaar hoeft niet meer tussen de ouders in te slapen.
Dat kan, maar daar heb ik dan nog wel begrip voor als die op de kamer bij de ouders slapen.quote:Op maandag 19 december 2022 14:59 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Pasgeboren baby's kunnen ook op hun eigen kamer icm babyfoon.
Klopt die heb je ook. En soms is het ook zo denk ik dat een kind veel energie opeist en er van ontspanning en seks niet veel meer terecht komt daardoor.quote:Op maandag 19 december 2022 14:10 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen alleen het zaad en daarna hoeft het niet meer. Ik zou niet weten hoe je een frequent seksleven hebt met een bemoeiziek kind. Ja of je doet zijn slaapkamerdeur op slot in de nacht.
Energie eist of sta jij het kind toe om zich zo te gedragen? Kind kan, als het baby af is, prima zelf even spelen.quote:Op maandag 19 december 2022 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt die heb je ook. En soms is het ook zo denk ik dat een kind veel energie opeist en er van ontspanning en seks niet veel meer terecht komt daardoor.
quote:Op maandag 19 december 2022 16:14 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Energie eist of sta jij het kind toe om zich zo te gedragen? Kind kan, als het baby af is, prima zelf even spelen.
Ze heeft het ook over baby af.quote:Op maandag 19 december 2022 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want dát is het hele eieren eten, dat het zelf even speelt.
Even serieus, van die hele kleines heb je de hele dag werk aan en als je het even niet hebt, dan hangt het boven je hoofd want je kunt nergens van op aan. Is het ritme ineens anders, is het verkouden of gewoon onmogelijk. Geen peil op te trekken.
Veel ouders zijn dan ook compleet gesloopt de eerste maanden en zijn al blij als ze in bed even een paar uur achter elkaar kunnen slapen.
Als een van de twee onevenredig vermoeid is door de zorg en de ander steeds afwijst terwijl die wel zin en puf heeft, dan moet je samen even verder gaan kijken hoe dit beter kan zodat je allebei wat reserves hebt en dan na een tijd weer het plafond witten vol goesting.
En dit is alleen nog bij kinderen die binnen de normale kaders vallen. Bij een huilbaby is seks ook even uit beeld, hoor, laat staan als er nog meer medisch gedoe is.
Denken dat zeven minuten zelfstandig Hamertje Tik de oplossing is
Ja nee dat is zo.quote:Op maandag 19 december 2022 17:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze heeft het ook over baby af.
Bijvoorbeeld een kind van 3. Normaal gesproken hoeft een kind van 3 een seksleven niet in de weg te staan en niet tussen de ouders in te slapen.
Ja, als iemand chronisch overbelast is, dan kan dat effect hebben op de activiteiten in bed. Maar laten we niet doen alsof vrouwen na de geboorte van 'n kind per definitie opeens chronisch overbelast zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 18:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja nee dat is zo.
Maar alles vanaf 1 jaar is baby af hè.
En opnieuw: als er een van de twee partners chronisch overbelast is en de ander steeds afwijst, dan is die ongelijke verdeling misschien een betere verklaring dan "die wijven vinden het interessant totdat het zaad binnen is".
En mensen die de kinderen bij zich laten slapen totdat ze bijna een brommer mogen daar vind ik ook wat van, ja.
Dit is vooral wat de Media je wijsmaakt. Misschien moet je even aangeven wat je lekker vind, bezig zijn met het moment ipv je boodschappenlijstje en indien verkeerd de beste knul de goede richting in duwen?quote:Op maandag 19 december 2022 14:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En een probleem is ook dat het best geaccepteerd is dat seks vooral betekent dat een man klaarkomt en dat het een beetje een bonus is als de vrouw ook iets krijgt. Een ander verloop hangt dan vooral van de vrouw af. Dan had die maar dit of dat moeten doen terwijl veel kerels uit gewoonte omrollen en trusten zeggen. Moet je daar tegenin, maar dan wel op een positieve manier hoor, anders is zo'n meneer op zijn pik getrapt.
Heb weleens voor de grap "slaap lekker schatje" gezegd nadat ik klaar was en heb gedaan alsof ik het licht uitdeed. Die kop van die man
Jij was toch single?quote:Op maandag 19 december 2022 14:08 schreef SootSprite het volgende:
Ik heb het liefst elke dag seks maar meestal 3/4 keer in de week omdat we beiden druk zijn. Minder dan 1x per week zou al een groot probleem zijn, minder dan 1x per maand zou ik allang weg zijn.
Zo simpel en zwart wit is het helaas niet.quote:Op maandag 19 december 2022 16:14 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Energie eist of sta jij het kind toe om zich zo te gedragen? Kind kan, als het baby af is, prima zelf even spelen.
En dan het gek vinden dat je er maar 4 keer per jaar op mag.quote:
Je testosteron levels stijgen idd bij geen seks, maar dat kent wel een stop. Bij langere tijd geen seks verlaagt het juist.quote:Op maandag 26 december 2022 05:56 schreef Bintzak het volgende:
Vrouwen klagen wel eens dat wij mannen het moeten ervaren hoe het is om ongesteld te zijn, maar zij zouden eens moeten ervaren hoe het is als het testosteron level hoog is en je constant nee hoort.
Zodra ze geen zin meer hebben dumpen. Gelukkig kan ik makkelijk praten gescheiden en eigen huis dus die ellende van de kosten van een scheiding ga ik niet meer mee maken.
Het zijn ook zijn schatjes, toch?quote:Op maandag 19 december 2022 15:11 schreef SootSprite het volgende:
Tsja en dan janken als partner jou en je schatjes verlaat
Dat is ook wat er vaak wordt gezegd: een goed seksleven begint buiten de slaapkamer. En dat is met aandacht voor elkaar, een band die je telkens met kleine dingen bevestigt zoals een aanraking, een kus met belofte, zorg voor de ander, zorg voor jezelf. En als dat allemaal in orde is, is de slaapkamer dat meestal ook. In het geval dat dan tijdelijk wat minder is, kun je dat allebei prima handelen.quote:Op zondag 18 december 2022 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Toename van gewicht en een koude verstandhouding in NL spelen een grote rol.
Was een keer bij een voetbalwedstrijd op groot scherm in een café in Argentinië. De vrouwen waren super sexy gekleed en zaten steeds bovenop hun man, veel aanraken enz. Tja dan gebeurt er ook wat als je thuis bent.
En nee dit waren geen hoertjes, want je kon wel
Zien dat dit getrouwde stellen waren.
Eerst op de kamer? Alsof dat nodig is.quote:Op maandag 19 december 2022 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, apart. Dat zou niks voor mij zijn.
Zie ook:
[..]
Zoals je kinderen opvoedt, zo heb je ze. Tenminste, die vlieger gaat vaak op. Een kind moet na de geboorte eerst op de kamer, maar een kind van 3 jaar hoeft niet meer tussen de ouders in te slapen.
Zo te lezen zit de scheiding je vooral nog diep. Je mist haar zeker enorm.quote:Op maandag 26 december 2022 05:56 schreef Bintzak het volgende:
Vrouwen klagen wel eens dat wij mannen het moeten ervaren hoe het is om ongesteld te zijn, maar zij zouden eens moeten ervaren hoe het is als het testosteron level hoog is en je constant nee hoort.
Zodra ze geen zin meer hebben dumpen. Gelukkig kan ik makkelijk praten gescheiden en eigen huis dus die ellende van de kosten van een scheiding ga ik niet meer mee maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |