Geen behoefte aan is vrij zeldzaam hoor. Geen behoefte met dat persoon omdat X reden wel.quote:Op zondag 11 december 2022 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fijn voor je. Niet iedereen heeft er even veel behoefte aan. Zijn er zat die er helemaal geen behoefte aan hebben.
1 op de 100quote:Op zondag 11 december 2022 10:39 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan is vrij zeldzaam hoor. Geen behoefte met dat persoon omdat X reden wel.
In het Westen krijgen mensen teveel kinderen, in veel derde wereldlanden krijgen mensen teveel kinderen. Dat ten eerste.quote:Op zondag 11 december 2022 10:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooi toch? Van seks krijg je meer mensen. Ik heb niet het idee dat we een tekort aan mensen hebben.
Als de buit binnen isquote:Op zondag 11 december 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het Westen krijgen mensen teveel kinderen, in veel derde wereldlanden krijgen mensen teveel kinderen. Dat ten eerste.
Ten tweede volgt minder seks vaak pas als de buit binnen is, d.w.z. als er kinderen zijn, er getrouwd is, huisje-boompje-beestje...
Als je daar dan niet mee wil stoppen, kun je ook nog altijd naar de hoeren gaan natuurlijk.
Dit leunt op het idee dat seks iets is wat vrouwen geven. Niet iets is waar ze zelf ook genot/baat bij hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het Westen krijgen mensen teveel kinderen, in veel derde wereldlanden krijgen mensen teveel kinderen. Dat ten eerste.
Ten tweede volgt minder seks vaak pas als de buit binnen is, d.w.z. als er kinderen zijn, er getrouwd is, huisje-boompje-beestje...
Als je daar dan niet mee wil stoppen, kun je ook nog altijd naar de hoeren gaan natuurlijk.
Misschien moet hij dan heel veel alimentatie betalen. Misschien is alles goed thuis, alleen de seks niet. Dan kan hij haar ook niet dumpen en af en toe eens 'n lekker hoertje bezoeken om daar even tekeer te gaan.quote:
Gelul...quote:Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Intimiteit kan ook in andere vornen voorkomen dan alleen seks.
Voor jou misschien.quote:
De meeste mannen willen uiteindelijk wel hun zak legen. Dat klinkt misschien wat plat, maar zo werkt het wel. Uurtje knuffelen of aan elkaar lebberen verandert daar niks aan.quote:Op zondag 11 december 2022 12:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Voor jou misschien.
Dan geloof je het toch niet?
Ja dat zal en dat geloof ik ook wel voor de meeste mannen. Maar toch wat ik zei klopt wel en is niet raar wat ik zeg.quote:Op zondag 11 december 2022 12:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste mannen willen uiteindelijk wel hun zak legen. Dat klinkt misschien wat plat, maar zo werkt het wel. Uurtje knuffelen of aan elkaar lebberen verandert daar niks aan.
En daar short het vaak aan in de seksloze relaties.quote:Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Intimiteit kan ook in andere vornen voorkomen dan alleen seks.
Voor vrouwen klopt dat misschien. Voor de meeste mannen niet.quote:Op zondag 11 december 2022 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat zal en dat geloof ik ook wel voor de meeste mannen. Maar toch wat ik zei klopt wel en is niet raar wat ik zeg.
Precies.. het is niet alleen seks wat er toe doet het is meer dan dat (affectie op andere manier die tot uiting komt en tonen).quote:Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
En daar short het vaak aan in de seksloze relaties.
Heb zowel in mijn 20+ jaar huwelijk en met mijn nieuwe relatie gehoord dat we net een stel verliefde pubers zijn. Maar ik vind het vooral raar dat sommigen amper affectie tonen naar elkaar. Je Jan zo een hele dag bij een stel zijn zonder dat ze elkaar aanraken of zelfs een blik en een glimlach delen.
Het is niet dat we elkaar de hele tijd af zitten te lebberen in gezeldschap ofzo, maar een knuffeltje en een kusje bij begroeting lijkt mij heel normaal. Een knipoogje, een aanraking of als je met zn allen zit ook regelmatig naast elkaar en een arm om elkaar heen vind ik ook fijn en normaal.
Als de eerste echte aanraking in bed, slaaptijd, plaats vindt? Wat verwacht je dan?
Ik denk toch dat het wat genuanceerder ligt. Daar verschillen we van mening over.quote:Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor vrouwen klopt dat misschien. Voor de meeste mannen niet.
De seks is voor de man ook leuker op die manier.quote:Op zondag 11 december 2022 12:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste mannen willen uiteindelijk wel hun zak legen. Dat klinkt misschien wat plat, maar zo werkt het wel. Uurtje knuffelen of aan elkaar lebberen verandert daar niks aan.
Ook mannen vinden seks lekkerder Als het verlangen hoger is. Houden ook van wederzijds genot.quote:Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor vrouwen klopt dat misschien. Voor de meeste mannen niet.
Bij sommige mannen werkt het precies andersomquote:Op zondag 11 december 2022 12:13 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ook mannen vinden seks lekkerder Als het verlangen hoger is. Houden ook van wederzijds genot.
quote:Op zondag 11 december 2022 12:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
De seks is voor de man ook leuker op die manier.
En vooral kan het het verschil maken tussen wel of geen seks. Het veranderd er dus best veel aan.
Maar ga jij lekker naar die hier die blij is dat je binnen 10 minuten je zaad loost.
Dan heb ik wel met grote regelmaat heerlijke uitgebreide seks naast de weinig tijd, maar oh zo lekker vlottertjes.
Ik pak deze maar even samen..quote:Op zondag 11 december 2022 12:13 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ook mannen vinden seks lekkerder Als het verlangen hoger is. Houden ook van wederzijds genot.
Ik zeg dat het een wisselwerking is, daar is weinig zwart/wits aan.quote:Op zondag 11 december 2022 12:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
[..]
Ik pak deze maar even samen..
Tsja, als mevrouw er niet heel vaak trek meer in heeft, ook al wil de man er niet alleen z'n lul in steken, maar ook wat moeite...
En soms zal de affectie er ook gewoon niet meer zijn, omdat de een de ander simpelweg niet meer aantrekkelijk vindt. Als je het soms ook ziet, hoe mensen eenmaal in een relatie zichzelf zo laten versloffen...
Je schetst het wel erg zwart-wit allemaal.
En die zullen dan ook klagen over te weinig seks in hun relatie.quote:Op zondag 11 december 2022 12:17 schreef hoechst het volgende:
[..]
Bij sommige mannen werkt het precies andersom
quote:Op zondag 11 december 2022 10:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk, er is dan geen zin.
Het is makkelijk om naar de vrouw in kwestie te kijken, maar als de seks geen bal aan is vergaat de zin wel. Het is daarin een wisselwerking waar beide hun deel in hebben.
In de meeste gevallen zouden de heren in kwestie zich moeten realiseren dat voorspel al buiten het bed begint en dat jengelen om seks averechts werkt. En de dames in kwestie zouden hem ook de kans en ruimte moeten bieden om dat te doen.
Maar al met al, als seks op zn best een gunst voor de ander is en op zn slechts ongemakkelijk of pijnlijk komen de smoesjes vanzelf.
Als de seks voor haar ook lekker is wil ze wel.
Ik denk juist dat dat idee dat de buit binnen is heel erg leeft.quote:Op zondag 11 december 2022 12:29 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het een wisselwerking is, daar is weinig zwart/wits aan.
Maar het idee dat de buit binnen is en ze daarom haar kunstje niet meer doet is vrijwel nooit het geval. Meestal zijn beide gefrustreerd, wordt in beider behoefte niet voldaan en maken beide het erger door hun reactie erop.
Ik denk dat mensen dan eerst buiten de relatie gaan kijken. Vaak zal dan de druk wel van de ketel zijn. Maar dan krijg je natuurlijk wel dingen waardoor de relatie alsnog uit kan gaan, bv. doordat de ander er achter komt of de schuinsmarcheerder (of marcheerster) verliefd wordt op het buitenechtelijke neukerdje.quote:Op zondag 11 december 2022 18:19 schreef Herkauwer het volgende:
Waarbij ik denk dat het laatste toch best een grote stap zal zijn voor mensen om te doen over seks?
Vaak blijkt achteraf dat de buit toch niet zo heel bijzonders was.quote:Op zondag 11 december 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat idee dat de buit binnen is heel erg leeft.
Kijk alleen al hoe mensen hun best doen als ze single zijn, in de beginfase en hoe erg ze zich vaak laten verslonzen na jaren relatie.
Dat vaak ook. Het kakt vaak in natuurlijk. Vanaf de roze wolk is ook alles leuk aan iemand. Dat draait vaak wel voorbij als die roze wolk opgetrokken is.quote:Op zondag 11 december 2022 18:34 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Vaak blijkt achteraf dat de buit toch niet zo heel bijzonders was.
Denken dat je zo’n catch bent.quote:Op zondag 11 december 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk alleen al hoe mensen hun best doen als ze single zijn, in de beginfase en hoe erg ze zich vaak laten verslonzen na jaren relatie.
Klopt, en dat geldt natuurlijk ook voor mannen.quote:Op zondag 11 december 2022 10:39 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Geen behoefte met dat persoon omdat X reden wel.
Of die achteraf toch gewoon niet leuk genoeg zijn door hun eikelige karakter.quote:Op zondag 11 december 2022 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vaak ook. Het kakt vaak in natuurlijk. Vanaf de roze wolk is ook alles leuk aan iemand. Dat draait vaak wel voorbij als die roze wolk opgetrokken is.
En dan heb je natuurlijk ook nog mensen die zichzelf gruwelijk laten verslonzen.
Natuurlijk geld dat ook voor mannen.quote:Op maandag 12 december 2022 10:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, en dat geldt natuurlijk ook voor mannen.
Denk dat dat eerder teleurstelling is, een jezelf een beetje kwijtraken. Een berusten in ipv de buit is binnen.quote:Op zondag 11 december 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand single is, dan is het vaak wel opeens weer make-up, sportschool, gezonder eten en zo.quote:Op maandag 12 december 2022 12:46 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder teleurstelling is, een jezelf een beetje kwijtraken. Een berusten in ipv de buit is binnen.
Ik denk dat het meer zegt over hoe iemand zichzelf ziet dan over hoe men de ander ziet.
Als je iemand al jaren kent kun je gewoon niet voorkomen dat je ook elkaars mindere trekken ziet, dan kun je naar de sportschool wat je wil maar als het je gedrag of karakter is veranderd naar de sportschool blijven gaan waarschijnlijk niks aan de hoeveelheid seks in een relatie.quote:Op maandag 12 december 2022 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand single is, dan is het vaak wel opeens weer make-up, sportschool, gezonder eten en zo.
Ik denk dat veel ook wel begint met aantrekkelijk proberen te blijven. We worden allemaal ouder en niemand blijft dus 18, maar als je tientallen kilo's aankomt, dan maak je het een partner wel heel lastig om je aantrekkelijk te blijven vinden.
Een paar minpuntjes die iedereen heeft is natuurlijk wel minder afstotend in bed dan 'n speklijf dat tientallen kilogrammen te zwaar is.quote:Op maandag 12 december 2022 15:20 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Als je iemand al jaren kent kun je gewoon niet voorkomen dat je ook elkaars mindere trekken ziet, dan kun je naar de sportschool wat je wil maar als het je gedrag of karakter is veranderd naar de sportschool blijven gaan waarschijnlijk niks aan de hoeveelheid seks in een relatie.
Het gaat om love-language. Die is bij iedereen anders.quote:Op maandag 12 december 2022 15:20 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Als je iemand al jaren kent kun je gewoon niet voorkomen dat je ook elkaars mindere trekken ziet, dan kun je naar de sportschool wat je wil maar als het je gedrag of karakter is veranderd naar de sportschool blijven gaan waarschijnlijk niks aan de hoeveelheid seks in een relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |