abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207039507
Waarom zijn er zoveel seksloze huwelijken/relaties??

Sommige mannen mogen er maar slechts 4 keer per jaar over.

Vaak krijgen mannen dan het excuus: ja moest naar mn parttime kantoorbaantje... Vermoeiend.. En heb ook al 3 bladzijdes uit een boekje voor moeten lezen dus ben nu echt uitgeput.

Helaas resulteert dit tot veel overspel!! Dat moet stoppen.

ohja, deze week 4 keer geneukt.
pi_207039602
Fijn voor je. Niet iedereen heeft er even veel behoefte aan. Zijn er zat die er helemaal geen behoefte aan hebben.
pi_207039611
Heb je hier een bron voor?
pi_207039615
Mooi toch? Van seks krijg je meer mensen. Ik heb niet het idee dat we een tekort aan mensen hebben.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207039624
Lijkt me vrij duidelijk, er is dan geen zin.

Het is makkelijk om naar de vrouw in kwestie te kijken, maar als de seks geen bal aan is vergaat de zin wel. Het is daarin een wisselwerking waar beide hun deel in hebben.

In de meeste gevallen zouden de heren in kwestie zich moeten realiseren dat voorspel al buiten het bed begint en dat jengelen om seks averechts werkt. En de dames in kwestie zouden hem ook de kans en ruimte moeten bieden om dat te doen.

Maar al met al, als seks op zn best een gunst voor de ander is en op zn slechts ongemakkelijk of pijnlijk komen de smoesjes vanzelf.
Als de seks voor haar ook lekker is wil ze wel.
pi_207039636
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fijn voor je. Niet iedereen heeft er even veel behoefte aan. Zijn er zat die er helemaal geen behoefte aan hebben.
Geen behoefte aan is vrij zeldzaam hoor. Geen behoefte met dat persoon omdat X reden wel.
pi_207039700
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 10:39 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Geen behoefte aan is vrij zeldzaam hoor. Geen behoefte met dat persoon omdat X reden wel.
1 op de 100
pi_207040084
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 10:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooi toch? Van seks krijg je meer mensen. Ik heb niet het idee dat we een tekort aan mensen hebben.
In het Westen krijgen mensen teveel kinderen, in veel derde wereldlanden krijgen mensen teveel kinderen. Dat ten eerste.

Ten tweede volgt minder seks vaak pas als de buit binnen is, d.w.z. als er kinderen zijn, er getrouwd is, huisje-boompje-beestje...

Als je daar dan niet mee wil stoppen, kun je ook nog altijd naar de hoeren gaan natuurlijk.
  zondag 11 december 2022 @ 11:34:32 #9
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207040120
Zo'n vrouw dump je toch :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207040162
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
In het Westen krijgen mensen teveel kinderen, in veel derde wereldlanden krijgen mensen teveel kinderen. Dat ten eerste.

Ten tweede volgt minder seks vaak pas als de buit binnen is, d.w.z. als er kinderen zijn, er getrouwd is, huisje-boompje-beestje...

Als je daar dan niet mee wil stoppen, kun je ook nog altijd naar de hoeren gaan natuurlijk.
Als de buit binnen is _O- _O- _O-
pi_207040169
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit leunt op het idee dat seks iets is wat vrouwen geven. Niet iets is waar ze zelf ook genot/baat bij hebben.

Ik ken een aantal gevallen en geen gaat om de buit is binnen dus bekijk het maar. Bij allen die ik ken is het bij beide een probleem die het er niet leuker op maakt. Klaagt de man over te weinig en de vrouw over hop erop en dat het voor haar niets aan of zelfs onaangenaam is.

Dan kan je als man idd naar de hoeren. Blijf je lekker in de waan dat even snel je zaad dumpen zonder wederzijds genot prima is. Want die hoer is blij dat je vlot klaar bent.
pi_207040170
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:34 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n vrouw dump je toch :')
Misschien moet hij dan heel veel alimentatie betalen. Misschien is alles goed thuis, alleen de seks niet. Dan kan hij haar ook niet dumpen en af en toe eens 'n lekker hoertje bezoeken om daar even tekeer te gaan.
pi_207040295
Intimiteit kan ook in andere vornen voorkomen dan alleen seks.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_207040356
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gelul...
pi_207040364
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:01 schreef hoechst het volgende:

[..]
Gelul...
Voor jou misschien.

Dan geloof je het toch niet?
pi_207040390
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Voor jou misschien.

Dan geloof je het toch niet?
De meeste mannen willen uiteindelijk wel hun zak legen. Dat klinkt misschien wat plat, maar zo werkt het wel. Uurtje knuffelen of aan elkaar lebberen verandert daar niks aan.
pi_207040400
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
De meeste mannen willen uiteindelijk wel hun zak legen. Dat klinkt misschien wat plat, maar zo werkt het wel. Uurtje knuffelen of aan elkaar lebberen verandert daar niks aan.
Ja dat zal en dat geloof ik ook wel voor de meeste mannen. Maar toch wat ik zei klopt wel en is niet raar wat ik zeg.
pi_207040409
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En daar short het vaak aan in de seksloze relaties.

Heb zowel in mijn 20+ jaar huwelijk en met mijn nieuwe relatie gehoord dat we net een stel verliefde pubers zijn. Maar ik vind het vooral raar dat sommigen amper affectie tonen naar elkaar. Je Jan zo een hele dag bij een stel zijn zonder dat ze elkaar aanraken of zelfs een blik en een glimlach delen.

Het is niet dat we elkaar de hele tijd af zitten te lebberen in gezeldschap ofzo, maar een knuffeltje en een kusje bij begroeting lijkt mij heel normaal. Een knipoogje, een aanraking of als je met zn allen zit ook regelmatig naast elkaar en een arm om elkaar heen vind ik ook fijn en normaal.

Als de eerste echte aanraking in bed, slaaptijd, plaats vindt? Wat verwacht je dan?
pi_207040412
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja dat zal en dat geloof ik ook wel voor de meeste mannen. Maar toch wat ik zei klopt wel en is niet raar wat ik zeg.
Voor vrouwen klopt dat misschien. Voor de meeste mannen niet.
pi_207040435
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
En daar short het vaak aan in de seksloze relaties.

Heb zowel in mijn 20+ jaar huwelijk en met mijn nieuwe relatie gehoord dat we net een stel verliefde pubers zijn. Maar ik vind het vooral raar dat sommigen amper affectie tonen naar elkaar. Je Jan zo een hele dag bij een stel zijn zonder dat ze elkaar aanraken of zelfs een blik en een glimlach delen.

Het is niet dat we elkaar de hele tijd af zitten te lebberen in gezeldschap ofzo, maar een knuffeltje en een kusje bij begroeting lijkt mij heel normaal. Een knipoogje, een aanraking of als je met zn allen zit ook regelmatig naast elkaar en een arm om elkaar heen vind ik ook fijn en normaal.

Als de eerste echte aanraking in bed, slaaptijd, plaats vindt? Wat verwacht je dan?
Precies.. het is niet alleen seks wat er toe doet het is meer dan dat (affectie op andere manier die tot uiting komt en tonen).
pi_207040441
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik denk toch dat het wat genuanceerder ligt. Daar verschillen we van mening over.
pi_207040459
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
De seks is voor de man ook leuker op die manier.
En vooral kan het het verschil maken tussen wel of geen seks. Het veranderd er dus best veel aan.

Maar ga jij lekker naar die hier die blij is dat je binnen 10 minuten je zaad loost.
Dan heb ik wel met grote regelmaat heerlijke uitgebreide seks naast de weinig tijd, maar oh zo lekker vlottertjes.
pi_207040483
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ook mannen vinden seks lekkerder Als het verlangen hoger is. Houden ook van wederzijds genot.
pi_207040527
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:13 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ook mannen vinden seks lekkerder Als het verlangen hoger is. Houden ook van wederzijds genot.
Bij sommige mannen werkt het precies andersom :O
pi_207040530
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 10:19 schreef hoechst het volgende:

ohja, deze week 4 keer geneukt.
Vaste klant op kinky :`)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')