SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
18.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede snor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima top 2000 materiaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Af en toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 11 december 2022 05:37 schreef SoS87 het volgende:
Figuurpoepen is een sport die je prima met fok kan combineren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer af dan toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF ☕️☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan mijn hele naam poepen, de eerste keer dat dat lukte, met tranen in mijn ogen in de pot staan staren![]()
![]()
Hey Mario. Weer helemaalquote:
Beter ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je heet gegeten dan?quote:Op zondag 11 december 2022 05:44 schreef SoS87 het volgende:
Ik kan mijn hele naam poepen, de eerste keer dat dat lukte, met tranen in mijn ogen in de pot staan staren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Daar ligt dan wel een druk op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nature becomes art.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet helaas afscheid van jullie nemen....ik ga me ff klaarmaken om zo in de kutkou te gaan vissen![]()
![]()
Ik wens u en de uwen een goede vangst,quote:Op zondag 11 december 2022 06:02 schreef SoS87 het volgende:
Ik moet helaas afscheid van jullie nemen....ik ga me ff klaarmaken om zo in de kutkou te gaan vissen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Taai met deze temperaturen maar 1 of 2 snoekbaarzen gaat wel lukkenquote:Op zondag 11 december 2022 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wens u en de uwen een goede vangst,![]()
![]()
Het vriest net niet.quote:Op zondag 11 december 2022 06:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Taai met deze temperaturen maar 1 of 2 snoekbaarzen gaat wel lukken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo voelt het buiten wel denk ik, maar heb de juiste kleding laarzen en handschoenen....en een scheut drank in de koffie in de thermosflesquote:![]()
![]()
Goedemorgen.Dat was het zeker wel.quote:
Druk nachtje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wel sfeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in de wat?quote:Op zondag 11 december 2022 06:16 schreef Emmerdeur het volgende:
Zag wel n scheld reply in de mentions![]()
![]()
Ik alleen maar kusjes en hartjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En kusjes is goed geschreven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat was een foutjuh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkeerde topic.quote:Op zondag 11 december 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguhgeen nachtwake op de streams, hopelijk gaan de kerstbellen zo een keertje af
Voor nu zie ik alleen twee streams met slapende mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zag het gelijk, maar ji jwas weer te snelquote:
Gebeurd mij ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaar van je leven.quote:Op zondag 11 december 2022 06:24 schreef Emmerdeur het volgende:
Welke streams hebben jullie t over dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij die gaat slapen met een jeukende kont wordt wakker met een stinkende vinger.
Kijk das Japanse wijsheid![]()
![]()
En als de vinger niet ruikt heeft ie zijn grote teen gebruikt?quote:Op zondag 11 december 2022 06:25 schreef SoS87 het volgende:
Hij die gaat slapen met een jeukende kont wordt wakker met een stinkende vinger.
Kijk das Japanse wijsheid![]()
Utopia nog langer.Dat volgde ik echt intensief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor 1 miljoen lekker zakcentje en als je toch niets te doen hebt.quote:
Je kinderen en partners achterlaten ze doen het toch maar
En dan volgend jaar weer BB zeker( zag oproep langskomen)quote:Op zondag 11 december 2022 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utopia nog langer.Dat volgde ik echt intensief.![]()
quote:Op zondag 11 december 2022 06:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En dan volgend jaar weer BB zeker( zag oproep langskomen)
Dan ben je niet gaan slapen met een jeukende kontquote:Op zondag 11 december 2022 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En als de vinger niet ruikt heeft ie zijn grote teen gebruikt?
Maar als je graag wil dat ie ruikt kan je hem er ook voor het slapengaan insteken![]()
De COS maakt het vooral leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was me wel gewoonquote:Op zondag 11 december 2022 06:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dan ben je niet gaan slapen met een jeukende kont
Maar als je graag wil dat ie ruikt kan je hem er ook voor het slapengaan insteken![]()
![]()
Jeuk aan je kont klinkt ook niet gezond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt meer als n lghtbqisravp dingetjequote:Op zondag 11 december 2022 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
Jeuk aan je kont klinkt ook niet gezond.![]()
Of een prostaat onderzoek.quote:Op zondag 11 december 2022 06:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Klinkt meer als n lghtbqisravp dingetje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of je nu bolkt of streamt het kost allemaal tijdquote:![]()
Ik doe af en toe bolken onder het cossen
En af en toe cossen onder het bolken
Je hoeft dat niet te verantwoorden hoorquote:Op zondag 11 december 2022 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je nu bolkt of streamt het kost allemaal tijd![]()
Ik doe af en toe bolken onder het cossen
En af en toe cossen onder het bolken
Ik zei al ieder zn ding![]()
![]()
Zou je daar een oproep voor krijgen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2022 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou je daar een oproep voor krijgen?![]()
Ja, mannen boven de 40 volgens mij.quote:Op zondag 11 december 2022 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou je daar een oproep voor krijgen?
Ik heb vriendelijk bedankt, ga maar iemand anders kontvingeren![]()
![]()
Hmmm,ik zit wel in de doelgroep al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik 50,en ook nog nooit.
Mss heeft Sos een lekker kontje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of veel jeuk en willen ze hem helpenquote:Op zondag 11 december 2022 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik 50,en ook nog nooit.
Mss heeft Sos een lekker kontje.
Is het wel een dokter?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind zelf dat ik een prima kontje heb.quote:Op zondag 11 december 2022 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik 50,en ook nog nooit.
Mss heeft Sos een lekker kontje.
Ik heb geen brief gehad ofzo, huisarts begon erover. Steek je vinger lekker in je eigen holletje![]()
![]()
Niet gelijk zo defensief.quote:Op zondag 11 december 2022 06:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik een prima kontje heb.
Ik heb geen brief gehad ofzo, huisarts begon erover. Steek je vinger lekker in je eigen holletje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of zij.quote:Op zondag 11 december 2022 06:45 schreef Emmerdeur het volgende:
Das wel raar, weet je zeker dat hij gecertificeerd is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongekleedquote:Op zondag 11 december 2022 06:47 schreef Emmerdeur het volgende:
Binnenkort weer zo’n nieuwsbericht: doktor vingerde ongelicenseerd al jaren patiënten in de kont
Opeens heb je het : je wordt huisartsquote:Op zondag 11 december 2022 06:47 schreef Emmerdeur het volgende:
Binnenkort weer zo’n nieuwsbericht: doktor vingerde ongelicenseerd al jaren patiënten in de kont![]()
![]()
Ik verslik me net.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vannacht beter geslapen?quote:Op zondag 11 december 2022 06:50 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar eens opstaan onderhand. Zin in koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is fijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar doktor….quote:Op zondag 11 december 2022 06:59 schreef SoS87 het volgende:
Dokter ik heb zo'n hoofdpijn.
Ok, laat je broek maar zakken.
Ok ,nu voorover bukken….
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2022 07:00:55 ]![]()
Zelfs in de Alpen niet.quote:Op zondag 11 december 2022 07:07 schreef Emmerdeur het volgende:
Hmmz geen ijs op de auto en geen sneeuw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In zijn hoofd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is meer drank en een beetje koffie geworden, dat moet dan maar![]()
Ff warm aankleden en lekker naar de waterkant![]()
![]()
Vis moet zwemmen.quote:Op zondag 11 december 2022 07:21 schreef SoS87 het volgende:
Ff warm aankleden en lekker naar de waterkant“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het scheelt wel nu, is niet erg koud. Kom net van buitenquote:Op zondag 11 december 2022 07:21 schreef SoS87 het volgende:
Ff warm aankleden en lekker naar de waterkant
Veel plezier iig![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2022 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aloa / 1632 / +114 / +0 / 1301 / 1862
2. FreshFruit / 1480 / +28 / +113 / 1237 / 1754
3. Emmerdeur / 970 / +77 / +20 / 769 / 1136
4. PLY / 653 / +0 / +0 / 381 / 542
5. Maanvis / 620 / +0 / +0 / 315 / 554
6. mario390 / 383 / +4 / +6 / 147 / 282
7. DJMO / 290 / +35 / +0 / 167 / 285
8. Homijn / 273 / +4 / +7 / 178 / 293
9. hemarookworst / 260 / +15 / +23 / 340 / 468
10. KillemWieft / 252 / +0 / +2 / 11 / 31
11. laforest / 243 / +159 / +0 / 94 / 164
12. ieniminimuis / 206 / +35 / +0 / 476 / 599
13. SoS87 / 195 / +0 / +34 / 167 / 295
14. Grrrrrrrr / 171 / +102 / +0 / 109 / 164
15. Loveable / 159 / +1 / +0 / 156 / 212
16. maily / 157 / +40 / +0 / 248 / 312
17. 4-elements / 144 / +0 / +0 / 48 / 125
18. Dotteke / 137 / +48 / +3 / 146 / 208
19. Dr.Mikey / 133 / +3 / +0 / 117 / 206
20. -Shii- / 130 / +0 / +0 / 80 / 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Niet koud, ga ff een half uurtje langs het kanaal staan nuquote:Op zondag 11 december 2022 07:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Het scheelt wel nu, is niet erg koud. Kom net van buiten
Veel plezier iig![]()
Welke gek gaat er nu ook vissen![]()
![]()
Jij.quote:Op zondag 11 december 2022 07:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Niet koud, ga ff een half uurtje langs het kanaal staan nu![]()
Welke gek gaat er nu ook vissen
Vissen niet, maar normaliter zit ik rond deze tijd op de (cross)motor. Ben wel wat gewendquote:Op zondag 11 december 2022 07:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Niet koud, ga ff een half uurtje langs het kanaal staan nu![]()
Welke gek gaat er nu ook vissen![]()
P.s. toch niet de zuidwillemsvaart bij toeval??
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2022 07:35:42 ]![]()
Nee ik blijf lekker in Nederlandquote:Op zondag 11 december 2022 07:35 schreef Emmerdeur het volgende:
P.s. toch niet de zuidwillemsvaart bij toeval??![]()
![]()
Lekker crossen.
Kan ook indoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.quote:Op zondag 11 december 2022 07:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Waarom indoor
Lekker door de natura2000 gebieden heen jakkeren joh
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Dank u!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Best genoch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat een politieke partij?quote:Op zondag 11 december 2022 07:45 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik wou geen koffie meer geven zolang de gvd erbij wordt gehaald steeds![]()
Stem op de GVD“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genesis voor Democratie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geld Voor DJquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Koffie Graag Voor DJMO.
Koffie gvd.
Het laatse gaat sneller met typen.
Die eerste daarvan was mooi.quote:
Wij zijn de partij tegen de burger. Sterf.![]()
![]()
Je kan gvd vervangen door aub bijv.quote:Op zondag 11 december 2022 07:56 schreef DJMO het volgende:
Koffie Graag Voor DJMO.
Koffie gvd.
Het laatse gaat sneller met typen.![]()
aub niet zo zeurenquote:Op zondag 11 december 2022 07:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je kan gvd vervangen door aub bijv.![]()
GmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ok positief...mijn coronatestquote:Op zondag 11 december 2022 08:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Nix met zeuren te maken. Probeer t hier gewoon positief te houden![]()
![]()
Straks weer kerstmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rob.quote:
vissen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NaaienIk heb er één en ik ben er trots op
En ogenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kantkossen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een recht een averrecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd om even te gaan slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankewol.quote:
Ik proost met koffie op de dag jongensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Succes sosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alweer?quote:Op zondag 11 december 2022 08:32 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga nu richting het kanaal, lekker vissen![]()
![]()
![]()
💩Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weekje ziek doet wonderenquote:Op zondag 11 december 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh ja ik zie het. 3e plek al. Netjes.![]()
![]()
Lekker bezigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HaloaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeyy ik zie koffie!quote:
quote:
Hey Robquote:
Hey SoSquote:Op zondag 11 december 2022 09:57 schreef SoS87 het volgende:
Thermoskannetje koffie mee. Krijg eenbeetje koude handjes![]()
![]()
Of Jumbo.quote:Op zondag 11 december 2022 10:02 schreef Rob het volgende:
[..]
er zal er vast wel ergens een open zijn
desnoods een Hema![]()
![]()
namen met een a zijn vaak vrouwelijk, elke keer moet ik even schakelen dat je een man bentTrust nobody![]()
Charly klinkt ook niet vrouwelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
namen met een a zijn vaak vrouwelijk, elke keer moet ik even schakelen dat je een man bent![]()
Mag tochquote:Op zondag 11 december 2022 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
precies dit gesprek hebben we al een keer gevoerd![]()
Ik ben ook een vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 december 2022 11:13 schreef aloa het volgende:
Ik ben ook een vrouw!As long as you're happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2022 11:13 schreef aloa het volgende:
Ik ben ook een vrouw!Je gedraagt je soms alleen zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker versquote:Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Net n doosje uit de automaat bij de boer verderop in de straat getrokken
Ei is lekker![]()
![]()
Ik ook. Groente, aardappelen ook.quote:Op zondag 11 december 2022 11:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Yeah
Haal bijna alles bij de boeren in de straat hier![]()
Hey Paulquote:
Moet je abo nemen of minder snel postenquote:Op zondag 11 december 2022 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
Fok geeft steeds een database error.. Dat is niet echt praktisch middenin een post..![]()
Ideaalquote:Op zondag 11 december 2022 11:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Groenten ,fruit ,alle zuivel, vlees, wild(ze slachten voor me)
![]()
Ik doe dat ook altijd, bij de boer. Haal daar ook bintjes voor zelf gebakken patatquote:Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Net n doosje uit de automaat bij de boer verderop in de straat getrokken
Ei is lekker
Lekkerquote:Op zondag 11 december 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, bij de boer. Haal daar ook bintjes voor zelf gebakken patat
Forum Opties Forumhop: Hop naar: