SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Wat voor tijdstip verwacht je thuis te zijn, Mad?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Aruba is normaal gesproken niks snel.
Luchthaven wifi…
Lang geleden dat ik deze film heb gezien. Was met Grace Jones, toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg fijne Bond-tune
Wil jij hem ontvangen op Schiphol?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat voor tijdstip verwacht je thuis te zijn, Mad?
Ik kan me de film niet herinneren, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik deze film heb gezien. Was met Grace Jones, toch?
We gaan zo eerst naar Bonaire en zijn dan morgenmiddag om 12.20 uur aan op Schiphol.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat voor tijdstip verwacht je thuis te zijn, Mad?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij hem ontvangen op Schiphol?
Man, dat is nog een lange reis zeg. Moet je nog lang wachten op Bonaire?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan zo eerst naar Bonaire en zijn dan morgenmiddag om 12.20 uur aan op Schiphol.
Zeggen ze…
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Spandoek met R49 levensgroot erop, ballonnen, toeters, fanfare, champagne en DJ Vout.
Ik zou ervoor thuiskomen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Spandoek met R49 levensgroot erop, ballonnen, toeters, fanfare, champagne en DJ Vout.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou een mooie tijd zijn!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan zo eerst naar Bonaire en zijn dan morgenmiddag om 12.20 uur aan op Schiphol.
Zeggen ze…
Als DJ Vout daar is, vlucht MadMaster zo weer het vliegtuig in: "Breng mij maar weer terug naar Aruba"quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trapezes, acrobaten, olifanten, showballet!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uurtje of zo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, dat is nog een lange reis zeg. Moet je nog lang wachten op Bonaire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |