Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Herinneren jullie dat echtpaar in ons gebouw met muizen? Die vonden dat de VvE dat moest oplossen (en betalen). Die werken sindsdien heel erg tegen met van alles en nog wat (andere bestuursleden zijn al uitgescholden). Ik stapte net in de lift met een vuilniszak, zij stonden er al in, deden geen stap naar achteren (ik kon er nauwelijks bij) en zij derukte meteen op het knopje “deur sluiten” met als gevolg dat ik er tussen zat. Nou is de beveiliging van de lift goed en ging de deur meteen weer open, ik zei “nou zeg waarom” kreeg alleen een dom lachje terug.
Ben benieuwd hoe blauw m’n arm gaat worden
Kamer 2 is de designated babykamer maar nu nog werkkamer, dus de inhoud ervan moet naar de toekomstige logeer/werkkamer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die inhoud was beter in kamer 2 omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:10 schreef AnneX het volgende:
Oh, daarin zullen kaarsjes mooi spiegelen.
En een leuke baan van Zus👍🏼
Glasmuseum en glasblazen met name vind ik prachtig om te zien. Ambachtelijk en
kunstig.
Wij deden vanmiddag ambachtelijk met gordijn ophangen.
Moest naar de buurvrouw voor expertise met gordijnhaken bevestigen. Kwam er niet uit. Natuurlijk was het hartstikke simpel. Affijn, het hangt. Nu de zoom nog. Veiligheidsspelden doen het voorlopig. 😎
Annakasja in spoiler:Strak!! En lekker warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De glaskunstenaar is Noors
https://www.geirnustad.nl/
Het zijn wat bijzondere mensen (en ik begreep dat Gall en Gall "hofleverancier" isquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.
Ik heb precies deze kop en schotel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Piet Jan er niet aan toe kwam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Lonaa op 10-12-2022 17:31:55 ]Sterkheidsbaas van alles.
Oeij sorry, heb het niet meegekregen dat ik hem dicht gegooid had.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Piet Jan er niet aan toe kwam![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb precies deze kop en schotel.![]()
edit: gelogen. Ik heb 2 van deze, van oma:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:Kan nu ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😂 doen! Tis toch niks waard ook. Het komt bij honderden op de markt van al die boomers.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb duidelijk geen serviestic. Ik vind het allemaal niet mooi.
Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Groot feest op de doorgaande weg! Nauwelijks vuurwerk.
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verderquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.
Of speelde Marokko vandaag? Heb ik gemist dan.
Wow. Zie het net op nu.nlquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verder
Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.
Das niet duurzaam. Kun je het beter verpatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.
Ik bak wel koek taart of cake om ons herstel naderhand te bespoedigenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uiteraard. We maken er een heuse happening van
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik bak wel koek taart of cake om ons herstel naderhand te bespoedigen
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Flashback naar het moment waarop @:kaasplankje een ruzie in scène zette tijdens het afwassen en een paar borden kapot smeet. Om later die avond te vragen wat voor nieuw servies ik wenstemet mn verjaardag kwam het nieuwe servies, samenzwering tussen @:kaasplankje, mijn moeder en zijn moeder
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh mag ik meedoen?
Flashback naar het moment waarop @:kaasplankje een ruzie in scène zette tijdens het afwassen en een paar borden kapot smeet. Om later die avond te vragen wat voor nieuw servies ik wenstemet mn verjaardag kwam het nieuwe servies, samenzwering tussen @:kaasplankje, mijn moeder en zijn moeder
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:
Ja, sigme zegt het zo “ pronken in de kast” .
Doet mij denken aan de prachtige kast met houtsnijwerk en deuren met oud glas, zónder één spijker in en uit elkaar, waarin het servieswerk inderdaad stond te pronken.
Het heette dan ook de Pronkkast! ( met kuif).
Nog steeds in de opslag.Zoiets, maar dan met nog meer glas, had mijn oma (met allemaal delfsblauw spul erin) da's naar Australië gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik zit nu met een muziekje aan, met flink wat bas erin vlakbij de box en de hond reageert nauwelijks op al het getuter van de Marokkanen en liet zelfs een paar harde boems ongemerkt passerenquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dora komt uit Curacao en is altijd wel wat angstig geweest. Ze is als pup gevonden, broodmager.
Het eerste jaar vuurwerk ging hier overigens ook best prima. Was inderdaad wel spannend maar geen ramp. Ik weet niet welke boem er precies voor gezorgd heeft dat ze nu zo angstig is.
Ik heb werkelijk geen idee en ook geen behoefte om hierin verder thuis te raken. Maar het was een knal waarvan ik van m’n fiets viel van schrik (met hond in het mandje) en ik nog een paar weken last heb gehad qua oorsuizingen en ik ben al enorm blij dat dat niet permanent geworden is. Plus dus nu al jaren een getraumatiseerde hond. Dus ik heb een stiekeme hoop dat degene die dit voorwerp het tunneltje in gooide aan die gewoonte zelf ook een permanente beschadiging overhoudt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee verschillende dingen. Cobra's moet je echt niet gooien, als dat mis gaat
Wat een idioten! Sommige mensen…quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Herinneren jullie dat echtpaar in ons gebouw met muizen? Die vonden dat de VvE dat moest oplossen (en betalen). Die werken sindsdien heel erg tegen met van alles en nog wat (andere bestuursleden zijn al uitgescholden). Ik stapte net in de lift met een vuilniszak, zij stonden er al in, deden geen stap naar achteren (ik kon er nauwelijks bij) en zij derukte meteen op het knopje “deur sluiten” met als gevolg dat ik er tussen zat. Nou is de beveiliging van de lift goed en ging de deur meteen weer open, ik zei “nou zeg waarom” kreeg alleen een dom lachje terug.
Ben benieuwd hoe blauw m’n arm gaat worden
Wij hebben nog bijna een kilo Van Delftquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:41 schreef AnneX het volgende:
Tot nu toe zijn de liddel kruidnoten het lekkerst, dankzij de steranijs.
Die van van Delft zijn pietsie groter, en minder anijs en meer kaneelsmaak.
Ook lekker.
Arabia Esteriquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel.Leuk klassiek wel.
[..]
Heb je een plaatje?
Leuk! Hou van die stijlquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:48 schreef sigme het volgende:
Bij ons was een tijdje geleden een van de twee geërfde portglaasjes wat stuk. Mijn moeder heeft het nog gelijmd, maar onlangs ging het opnieuw stuk. Ik dacht dat een nieuwe gelijke kopen wel een onmogelijke opgave zou zijn, maar omdat we de huisgemaakt walnotenport gingen bottelen besloot ik toch maar een poging te doen.
Tot mijn verbazing kon ik zonder veel moeite zó een webwinkel vinden die dezelfde glaasjes had, is blijkbaar Franse brocante.
Toen heb ik ook mooie waterglazen en een set champagneglazen erbij gekocht. Staan nu te pronken in de kast.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:
Ja, sigme zegt het zo “ pronken in de kast” .
Doet mij denken aan de prachtige kast met houtsnijwerk en deuren met oud glas, zónder één spijker in en uit elkaar, waarin het servieswerk inderdaad stond te pronken.
Het heette dan ook de Pronkkast! ( met kuif).
Nog steeds in de opslag.Gewoon verpatsen, mooie kast en vast wat voor te vangen. Zat mensen die zo'n kast willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De sch.familie en ‘verpatsen’…😉 die verwarren dat met emotionele waarde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon verpatsen, mooie kast en vast wat voor te vangen. Zat mensen die zo'n kast willen.
Oh dacht dat jij het in de opslag had staan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
De sch.familie en ‘verpatsen’…😉 die verwarren dat met emotionele waarde.
In de buurt van Nijmegen staat een magazijn 3 voetbal velden vól met die kasten.
Mooi servies. Was je met de hand af?
Oh, voor de duidelijkheid. De kuifkast staat in onderdelen in de opslag in mijn dorp. Met nog wat dozen. Tralalala.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij het in de opslag had staan.
En nee hoor, vind het gebruiksartikelen dus gaat gewoon in de vaatwasser.
En jullie hebben geen plannen/mogelijkheid om dat zelf te gebruiken?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, voor de duidelijkheid. De kuifkast staat in onderdelen in de opslag in mijn dorp. Met nog wat dozen. Tralalala.
BrocanteXquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, voor de duidelijkheid. De kuifkast staat in onderdelen in de opslag in mijn dorp. Met nog wat dozen. Tralalala.
Mèn, allereerst de schuur en dan het huis moet eens leeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En jullie hebben geen plannen/mogelijkheid om dat zelf te gebruiken?
😂quote:
🤪quote:
Thanksquote:Op zondag 11 december 2022 00:47 schreef AnneX het volgende:
Hé Lucky ! Succes straks en gelukkig sta je binnen, begrijp ik.
Buurman stond buiten met z’n bier en was tot op het bot verkleumd.
Brr. Succes!quote:Op zondag 11 december 2022 08:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneeeuw!![]()
Beetje.
Kan ook rijp zijn![]()
Vanmiddag buiten zingen
Tenzij ik vlak bij de ingang sta, sta ik uit de wind gelukkig. Ik blijf de hele dag door contact maken met potentiële klanten inderdaad. Dat is wat een dag zo slopend maakt, je kunt nooit zitten of even ontspannen. Maar het komt vast goedquote:Op zondag 11 december 2022 09:00 schreef AnneX het volgende:
Vooral zorgen voor warme voeten. En in beweging blijven.
Thermoskan warme drank mee. En veel aanloop en praatjes.
Kramen met stilzitters erachter, die op hun mobiel bezig zijn bijv. met Koningsdag…
Daaraan wandel ik voorbij.
In ieder geval sta je uit de gure wind, vermoed ik.
Cat niet!? Is het 1 x een set zingen? Of rouleren jullie van plek?
Ooh, dat klinkt echt heel goed. Kan ik langskomen?quote:Op zondag 11 december 2022 08:56 schreef sigme het volgende:
Het wordt witte bonen in tomatensaus, met Frankfurters, gebakken ei en toast. En koffie.
quote:Op zondag 11 december 2022 08:56 schreef sigme het volgende:
Het wordt witte bonen in tomatensaus, met Frankfurters, gebakken ei en toast. En koffie.
Het waren nota bene BIO Frankfurtersquote:Op zondag 11 december 2022 10:26 schreef yinu het volgende:
[..]
Mooi, ook met champignons. Ik sla de worstjes over maar dat is voor mij prima.
Vermoeiend ja, om de hele tijd ‘aan’ te staan. Veel plezier en goede zaken gewenstquote:Op zondag 11 december 2022 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tenzij ik vlak bij de ingang sta, sta ik uit de wind gelukkig. Ik blijf de hele dag door contact maken met potentiële klanten inderdaad. Dat is wat een dag zo slopend maakt, je kunt nooit zitten of even ontspannen. Maar het komt vast goed
Ik ontbijt warme havermoutpap met kaneel en appel en volle kwark. En mijn ontbijtpartner is alweer aan het werk maar niet nadat hij mij koffie op bed serveerdequote:Op zondag 11 december 2022 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Het waren nota bene BIO Frankfurters.
Wat ontbijt jij? En heb je iemand om mee te ontbijten (ik ben vergeetachtig, sorry). Enop de onfitheid.
Hier in de SC best een heel aantal mensen met wisselende fitheid. Ik prijs me altijd maar gelukkig, met vrijwel altijd prima gezondheid. klopt af
Hij vertrok vóórdat hij je koffie kon serveren?quote:Op zondag 11 december 2022 11:36 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik ontbijt warme havermoutpap met kaneel en appel en volle kwark. En mijn ontbijtpartner is alweer aan het werk maar niet nadat hij mij koffie op bed serveerde
Leike recepten!quote:Op zondag 11 december 2022 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Mijn ontbijt was koffie, een banaan, en het laatste stukje ‘adventbrood’ van de Lidl, wat een knapperig wit brood met rozijnen en noten is. Inmiddels in de keuken om jackfruit bbq eenheden(maar dan zonder barbecue) en vegan saucijzenbroodjes te maken.
quote:Op zondag 11 december 2022 12:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hij vertrok vóórdat hij je koffie kon serveren?
Heerlijk!quote:Ik deed koffie en ciabatta met gebakken ei en spek op bed. Van de kleine.
Ik fiets veel liever dan dat ik loop, maar met dit weer ga ik toch liever lopen.quote:Op zondag 11 december 2022 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr koud buiten. Dacht even een ommetje te gaan fietsen. In de kou fietsen vind ik helemaal geen probleem, maar het is echt waterkoud, het werd een klein ommetje
Ben nog aan het opwarmen, morgenochtend op de fiets naar het werk, is me vroeg genoeg.quote:Op zondag 11 december 2022 14:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik fiets veel liever dan dat ik loop, maar met dit weer ga ik toch liever lopen.
Je kunt niet ver genoeg reiken door je gigapens?quote:Op zondag 11 december 2022 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik fiets ook dolgraag maar mijn fiets is vooralsnog onbereikbaarNu moet ik morgen met de bus
naar de stad.
Lees jij niet bij ofzo?quote:Op zondag 11 december 2022 15:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je kunt niet ver genoeg reiken door je gigapens?
quote:Op zondag 11 december 2022 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Braaf een uur gehuppeld in de kouLongen zijn het er nog niet zo mee eens. Bij thuiskomst brak de sleutel af in de schuur
Gelukkig waren de buren thuis voor de reservesleutel anders stond ik nu een poos te bibberen buiten.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg gisteren overigens wel naar mijn hoofd dat ik belachelijk grote buin hadDus wat dat betreft.
Ik was het ook alweer vergeten/had de link niet gelegd. Steekt er geen stukje uit? Zodat je met een tangetje (van de buren, want je eigen gereedschap zal allicht in de schuur liggen) de sleutel er uit kunt peuteren?quote:
Op de keukentafel is ook zoietsquote:Op zondag 11 december 2022 15:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]![]()
Weet ik veel dat jouw fiets in de schuur staat
Ik ga eigenlijk altijd via de garage>bijkeuken>keuken naar binnenquote:Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een schuur die ik bij thuiskomst direct bezoek toch best een hele logische plek voor een fiets![]()
Nee, er steekt niets uit helaas. Dus ik bel morgen maar de slotenmaker.
Heb je een lijmpistool? flinke dot hete lijm er op, stokje in de nog zachte lijm en wachten tot de lijm goed koud en hard is. Met een beetje geluk komt het restant van de sleutel er uit.quote:Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een schuur die ik bij thuiskomst direct bezoek best een hele logische plek voor een fiets![]()
Nee, er steekt niets uit helaas. Ik heb tangetjes geprobeerd (het gereedschap ligt gelukkig in de garage). Dus ik bel morgen maar de slotenmaker.
Je zal het vast wel koud hebben ja. Konden jullie vorig jaar wel zingen? Ik kan me dat niet meer zo herinneren of is het echt in 2019 voor het laatst geweest?quote:Op zondag 11 december 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Opwarmen.
Kerstzingen was weer fijn![]()
Alleen een beetje jammer dat de pauzeruimte voor koren niet goed aangegeven stond, we daardoor in de ruimte voor figuranten belandden, niemand daar wat van zei, sterker nog: we daar koffie aangeboden kregen, ons rondje gingen doen maar ons bij terugkomst verweten werd dat we in de verkeerde ruimte waren gaan zitten, nu niet meer welkom waren daar en de koffie NIET voor ons bedoeld was
Vorig jaar om deze tijd zaten we ook in een halve lockdown en geen grote evenementen. Het is echt al drie jaar geledenquote:Op zondag 11 december 2022 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zal het vast wel koud hebben ja. Konden jullie vorig jaar wel zingen? Ik kan me dat niet meer zo herinneren of is het echt in 2019 voor het laatst geweest?
Wat stom, dat jullie geen koffie meer kregen
SPOILER: BoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef fietsie het volgende:
Oh!SPOILER: BoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooi dat het kerstzingen leuk was, maar wat een rare gang van zaken johquote:Op zondag 11 december 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Opwarmen.
Kerstzingen was weer fijn![]()
Alleen een beetje jammer dat de pauzeruimte voor koren niet goed aangegeven stond, we daardoor in de ruimte voor figuranten belandden, niemand daar wat van zei, sterker nog: we daar koffie aangeboden kregen, ons rondje gingen doen maar ons bij terugkomst verweten werd dat we in de verkeerde ruimte waren gaan zitten, nu niet meer welkom waren daar en de koffie NIET voor ons bedoeld was
Ik kreeg enorm pijnlijke voeten van het urenlang staan op OK's op van die houten klompenquote:Op zondag 11 december 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kerstbomen![]()
Ik heb toch zere voeten zeg. Dit is echt een nieuw level op de voetpijnschaal. Het zal ook niet helpen dat ik mijn voeten al een maand of 2 weinig belast om mijn hielspoor te laten over gaan. Echter, allebei mijn volledige voeten doen overal net zo veel pijn. Niet alleen de rechterhiel. Het voelt als vreemd soort overwinning
Verschrikkelijk ja, die keiharde schoenen. Dat is waarschijnlijk de reden voor mijn hielspoor. Mijn dure semi orthopedische schoenen zijn heel hard. Ik heb weken geleden een afspraak met de schoenmaker gemaakt maar kan pas 9 januari terechtquote:Op zondag 11 december 2022 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg enorm pijnlijke voeten van het urenlang staan op OK's op van die houten klompen![]()
Verschrikkelijk was dat. Ik kon 's morgens niet eens op mijn voeten staan als ik uit bed kwam, zo'n bizarre pijn. Ben toen mijn eigen schoenen gaan dragen met plastic hoesjes er omheen. Dat mocht gelukkig. Ik neem aan dat je al goede zooltjes hebt? (dat hielp me enorm bij mijn hielspoor)
quote:Op maandag 12 december 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Keuken -en vloerendag vandaag![]()
Het wordt zo mooi
Die was er nog niet in mijn tijd 🤪quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef fietsie het volgende:
Klompen gaan gewoon in de klompenspoeler hoor, ook houten. Worden primaschoon.
Ik heb net kippensoep gemaakt; is dat een poging waard?quote:Op maandag 12 december 2022 13:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier is het volgens-mij-word-ik-verkouden-dag
Hoofd vol watten
quote:Op maandag 12 december 2022 13:18 schreef Candaasje het volgende:
@:AnnexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Wij sturen niksquote:Op maandag 12 december 2022 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die was er nog niet in mijn tijd 🤪
Dju…het jaarlijkse ritueel van kerstkaarten…wèl of niet?![]()
Aha, er is tegenwoordig een Grote Buurt whapp groep.
@:AnnexOoow. Het.blad.ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oven.werkt.
![]()
Ik heb net kopjes thee gemaakt in 10 seconden met de Quookerquote:Op maandag 12 december 2022 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ooow. Het.blad.ligt.De oven.werkt.
Zalig he! Ik zit ook te lezen in zonnetje achter glas met ontgrijsde haartjesquote:Op maandag 12 december 2022 14:12 schreef Myraela het volgende:
Even alle gordijnen open en in de zon zitten. Genieten.
@:AnnexMooi bij elkaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Goede vraag. Ik heb ook geen idee. Mijn moeder had ze toen ik klein was voor in de tuin. Ik probeerde daar natuurlijk op te lopen maar hield er alleen een zere wreef aan over. Ze ging rechtstreeks van de boerderij het zusterhuis in dus de voorliefde voor klompen is wel logisch.quote:Op maandag 12 december 2022 14:35 schreef Molo het volgende:
Wat is eigenlijk echt voordeel van klompen? Ik heb dat eigenlijk nooit zo gesnapt maar misschien zie ik de voordelen gewoon niet en zijn ze er wel
Ik bedoelde specifiek in het ziekenhuis eigenlijk, in de tuin begrijp ik het soort van welquote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb ook geen idee. Mijn moeder had ze toen ik klein was voor in de tuin. Ik probeerde daar natuurlijk op te lopen maar hield er alleen een zere wreef aan over. Ze ging rechtstreeks van de boerderij het zusterhuis in dus de voorliefde voor klompen is wel logisch.
Wij delen wel een paar tuinklompen. Maar behalve dat het instappers zijn, weet ik niet goed waarom ze klomp heten. Ze hebben stalen neuzen en een flink profiel onder de zool.
Ik begrijp ook niet waarom je iets zonder flexibiliteit wilt in de tuin dragen.quote:Op maandag 12 december 2022 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde specifiek in het ziekenhuis eigenlijk, in de tuin begrijp ik het soort van wel
Hier staan regelmatig paar ouders en grootouders met klompen op het schoolplein, voelt altijd alsof ik in een tijdmachine heb gestaan dan
Je stapt er zo in, kan tegen een stootje.quote:Op maandag 12 december 2022 14:35 schreef Molo het volgende:
Wat is eigenlijk echt voordeel van klompen? Ik heb dat eigenlijk nooit zo gesnapt maar misschien zie ik de voordelen gewoon niet en zijn ze er wel
@:AnnexDat ziet er netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er voer net een schip voor de ondergaande zonwat een kadootje!
Halux valgus ofzo?quote:Op maandag 12 december 2022 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb gekke voeten, waarbij er aan de binnenkant van mijn voet een stuk bot uitsteekt (dit heeft een naam die ik natuurlijk vergeten ben). Dat is supergevoelig, want bot met alleen vel erover. Bij de gedachten aan klompen trekt mijn maag alweer helemaal samen
Nee, gelukkig niet, dat geeft een hoop meer gedoe en het is ook niet zo mooiquote:
Oh echt.quote:Op maandag 12 december 2022 17:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, dat geeft een hoop meer gedoe en het is ook niet zo mooi![]()
Os tibiale externum heet het, het blijkt een extra bot te zijn.
Geen zolder maar ook geen schaatsenquote:Op maandag 12 december 2022 20:24 schreef AnneX het volgende:
Jaja, daar zijn jullie stil van 😂
Cul dan: wij aten koreaanse bimbimhap oid. https://www.hellofresh.nl(...)e4404bfcf716804c3104
Oh een weekje vorst. Wie haalt de schaatsen van zolder?
Respectquote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik zwom vandaag buiten. Das niet warm, maar toch stukken beter dan schaatsen. Laat het water maar lekker water zijn ipv ijs.
Ik voel me al onderkoeld raken als ik er alleen maar aan denkquote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik zwom vandaag buiten. Das niet warm, maar toch stukken beter dan schaatsen. Laat het water maar lekker water zijn ipv ijs.
Tijd maken...quote:Op maandag 12 december 2022 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schaatsen![]()
Ik ben ook aan het loeren wanneer het kan. En vooral… wanneer ik tijd heb![]()
Sauna en buiten zwemmen is wel.goddelijk met dit weer. Morgen eens doenquote:Op maandag 12 december 2022 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof dat ik niet vermeldde dat het water wel verwarmd was he![]()
Het daarna neks uit bad stappen en kletsnat in een badjas door de vrieskou gaan wandelen was wel vrij koud. Pietsje kouder nog wel dan ik had zien aankomen.
Daarom was ik vrij terughoudend met mijn admiratiequote:Op maandag 12 december 2022 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof dat ik niet vermeldde dat het water wel verwarmd was he![]()
Het daarna neks uit bad stappen en kletsnat in een badjas door de vrieskou gaan wandelen was wel vrij koud. Pietsje kouder nog wel dan ik had zien aankomen.
Koude wind langs de Yoni ja. -3 op moment van uit bad stappen en richting de badjas wandelen.quote:Op maandag 12 december 2022 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarom was ik vrij terughoudend met mijn admiratie
Badjas aan en nog koud hebben, watje
Doe een nacht ijshotel, daarna sauna en afkoelen in de sneeuw bij -15 en we praten verderquote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Koude wind langs de Yoni ja. -3 op moment van uit bad stappen en richting de badjas wandelen.
Kantoor is bij ons ook kouder dan het was. Maar daar kleed ik me dan maar op.quote:Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef Tuindier het volgende:
Wat een kou zeg. Op kantoor was het ook niet heel aangenaam vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ben wel gek.quote:Op maandag 12 december 2022 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe een nacht ijshotel, daarna sauna en afkoelen in de sneeuw bij -15 en we praten verder
quote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Kantoor is bij ons ook kouder dan het was. Maar daar kleed ik me dan maar op.Pas op, straks klonen we je rijkspas nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Schrijf ik ergens dat ik NIET ging zittenquote:Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben wel gek.
Maar ik lees bij jou niks over sneeuw bij je Yoni dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had gecheckt, je ziet niet genoeg.quote:Op maandag 12 december 2022 21:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pas op, straks klonen we je rijkspas nog
GroteGezelligheidsboksquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:46 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Fris & helder buiten.
Op kantoor begint de Grote Gezelligheid vanwege jaarwissel, eerst teamlunch en eind van de middag afdelingsborrel.
Mwa, is niet zo spannend. Of nouja, wel voor ons, maar niet gevaarlijk oid. Weet niet of ik het hier al had benoemd, maar we starten met een ICSI-traject (IVF). Dus de afgelopen maanden al flink wat onderzoeken gehad. Gisteren nog een laatste keer bloedprikken, eind deze maand de medicatie-uitleg en dan hopelijk begin januari de volgende cyclus pakken. Al voordat het echt start er dus toch best druk al mee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Je eigen ziekenhuisgebeuren, heb ik wat gemist Myraela?![]()
sterkte ermee
Succes Myraela! Ik weet wat er allemaal bij komt kijken, dus als je eens wil ventileren ben je welkom...quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, is niet zo spannend. Of nouja, wel voor ons, maar niet gevaarlijk oid. Weet niet of ik het hier al had benoemd, maar we starten met een ICSI-traject (IVF). Dus de afgelopen maanden al flink wat onderzoeken gehad. Gisteren nog een laatste keer bloedprikken, eind deze maand de medicatie-uitleg en dan hopelijk begin januari de volgende cyclus pakken. Al voordat het echt start er dus toch best druk al mee.
Vorige jaren haalde ik pakken zalm bij de aldi - wilde zalm ! volgens het etiket. En dat ging in de vriezer.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:22 schreef fietsie het volgende:
Even in het kader van kerst-voorbereidingen: in de supermarkten viel het me op dat "een pakje zalm" op dit moment meer lijkt op een oranje gekleurd kartonnetje in vacuumfolie voor Veel Geld; is jullie ook een adres bekend waar nog wel zalm op een beetje haalbare wijze te koop is?
Hier zitten we midden in een reorganisatie en is niemand bezig met dit soort (leukere) dingen; ik verwacht allerlei last-minute "initiatieven"....quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:12 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben op mijn werk een kerstquiz met borrel. We moeten voor die quiz alleen nogal wat regelen, ik ben er nu al moe van. Bonuspunten voor dit en dat, foute kersttrui besteld, een mascotte regelen… Waarom zo ingewikkeld jongens?!
Wel spannend johquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:54 schreef Myraela het volgende:
Mwa, is niet zo spannend. Of nouja, wel voor ons, maar niet gevaarlijk oid. Weet niet of ik het hier al had benoemd, maar we starten met een ICSI-traject (IVF). Dus de afgelopen maanden al flink wat onderzoeken gehad. Gisteren nog een laatste keer bloedprikken, eind deze maand de medicatie-uitleg en dan hopelijk begin januari de volgende cyclus pakken. Al voordat het echt start er dus toch best druk al mee.
Leuk van bomenjongen dat ie je mee laat genieten!quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:37 schreef Tele6 het volgende:
Mijn ouders zijn vorige maand begonnen om de zolder op te ruimen, omdat die beter geïsoleerd moet gaan worden. Ze hebben er nog schaatsen in tig maten liggen maar we hadden net bedacht dat die allemaal wel weg konden.![]()
Het is wel een hele stap dat ze gaan opruimen. Op dit moment liggen er nog ALLE spullen van toen broertje en ik klein waren, "voor de kleinkinderen straks" dus het is heel wat dat m'n moeder nu een deel van die dingen weg wil gaan doen
Bomenjongen is op vakantie, maar doet (ondanks gebrek aan mobiel bereik) z'n best om me elke dag een foto te sturen. Gisteren is hij gaan langlaufen![]()
Gaan jullie de familie uitzwaaien?quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:35 schreef Blues het volgende:
Wij rijden zo richting Rotterdam, bezoek aan het depot van het Boymans en dan richting Fletcherhotelleke op het vliegveldvoor diner/overnachting/ontbijt.
Nee hoor, die gaan pas 26/12 (vanaf AMS)quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan pas 26/12 (vanaf AMS)
Het kwam zo uit met een Fletcherbon dat we dit hotel kozen.
Romantisch toch, die omgeving?
Pas wel op jezelf met die druk/stress!quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier weer druk maar niet zo erg als gisteren toen ik alleen zat
Haha, mijn beide ouders zijn wel even erg met het volstouwen van de zolder. Mijn moeder heeft alle kinderspullen bewaard en mijn vader heeft 3 erfenissen aan gereedschap en klusmaterialenquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch best spannend lijkt me zo’n traject @:Myraela heel veel succes.
Kan me ook nog herinneren dat mijn moeder ook regelmatig een zolderopruiming deed. Alleen gooide mijn vader m dan weer vol 😂
Leuk van de bomenjongen, steeds even een berichtje. Wanneer is hij weer terug?
Hier weer druk maar niet zo erg als gisteren toen ik alleen zat
iets dergelijks ja. Het beroep boswachter bestaat amper nog meer, maar je hebt wel mensen die in de bosbouw werken, ecologen, natuurbeheerders, etc.quote:
Ah ja.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:22 schreef Tele6 het volgende:
iets dergelijks ja. Het beroep boswachter bestaat amper nog meer, maar je hebt wel mensen die in de bosbouw werken, ecologen, natuurbeheerders, etc.
Leuk, reuze interessantquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
iets dergelijks ja. Het beroep boswachter bestaat amper nog meer, maar je hebt wel mensen die in de bosbouw werken, ecologen, natuurbeheerders, etc.
Zeker! Ik weet ook wel het een en ander over planten en dieren, maar vooral op hobbyniveau. Hij weet echt superveel en ziet ook allerlei dingen die ik over het hoofd zou zien. En ik moet zeggen, ik vond z'n boswachtersoutfit ook wel charmant (erg knuffelbaar)quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:44 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Leuk, reuze interessantMijn broer werkt bij een ecologisch adviesbureau en is vrijwilliger bij natuurbeheer.
Je moet die twee weken ook wat om handen hebben he?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Maar ik had me voorgenomen om niet te hard van stapel te lopen en niet veel te enthousiast over 'm te worden als ik 'm nog amper ken. Jullie helpen me hier niet![]()
Ik heb volgende week ook een andere date. Weer simpel een wandelingetje en wat drinken. Ik hou m'n opties open
Ook datquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moet die twee weken ook wat om handen hebben he?
Bosjesmanquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:01 schreef Barreltje het volgende:
Ja mag ik die bosjes man tzt even lenen voor mn landgoed dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankzij jullie gepraat over kerstborrels ben ik er nu ook last minute eentje aan het plannen met mijn team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ben er 3x geweest, het is daar prachtig!!quote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tijd maken...
Heb er toevallig laatst nog aan gedacht om misschien keer richting Weissensee te rijden. Lijkt me wel gaaf, natuurijs in zo'n omgeving.
Dus je WIL graag die brieven schrijven?quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben lekker irrationeel emotioneel aan het zijn hier. Niet handig.
Op sommige dagen schrijven we brieven. Stel dat er 15 brieven geschreven moeten worden, dan is één collega de hele dag bezig met het schrijven van kladjes, één met het controleren, en één met het ondertekenen. Ik doe soms de kladjes maar meestal het controleren. Vandaag stond ik daar ook voor ingeroosterd.
Toen kreeg ik vanochtend mail van een collega dat hij tijd over had en of hij de helft van de brieven kon doen. Ik heb teruggemaild dat dat goed was en dan zou ik de tweede helft wel doen. Nu ging ik om 14:00 aan mijn helft van de brieven beginnen (dat is ruim op tijd, ik red het meestal wel in 2-2.5 uur), staat er nog maar één. Blijkt een andere collega ongevraagd al mijn andere brieven gedaan te hebben. (Inclusief de interessantste brief, die m'n collega had beloofd aan mij over te laten omdat ik zo lief was om hem de helft van m'n brieven te laten doen.)
en nu ben ik stom sip/kwaad en is die ene brief nog niet af
Ja? Denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dus je WIL graag die brieven schrijven?
Ai, dat is pittig!quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi. Ik ben weer in het land der levenden pffff. Was sinds vorige week woensdag wat verkouden dankzij m'n vent, donderdag ook "gewoon" verkouden en gewoon thuis gewerkt en sinds vrijdag ging 't echt mis. 40 graden koorts, overgeven, geen eetlust en alleen al uit bed komen, was onmogelijk. Ik ben verder 'n gezegend mens want ik ben nooit écht ziek dus ik kan me ook niet heugen dat ik eerder zo ziek ben geweest. Vandaag de eerste dag dat het weer wat gaat. Gelukkig was ik vanaf vrijdag 6 dagen vrij dus heb me niet ziek hoeven melden
Het klinkt als een vrij achterlijke actie, maar theoretisch kan die collega je een plezier hebben willen doen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben lekker irrationeel emotioneel aan het zijn hier. Niet handig.
Op sommige dagen schrijven we brieven. Stel dat er 15 brieven geschreven moeten worden, dan is één collega de hele dag bezig met het schrijven van kladjes, één met het controleren, en één met het ondertekenen. Ik doe soms de kladjes maar meestal het controleren. Vandaag stond ik daar ook voor ingeroosterd.
Toen kreeg ik vanochtend mail van een collega dat hij tijd over had en of hij de helft van de brieven kon doen. Ik heb teruggemaild dat dat goed was en dan zou ik de tweede helft wel doen. Nu ging ik om 14:00 aan mijn helft van de brieven beginnen (dat is ruim op tijd, ik red het meestal wel in 2-2.5 uur), staat er nog maar één. Blijkt een andere collega ongevraagd al mijn andere brieven gedaan te hebben. (Inclusief de interessantste brief, die m'n collega had beloofd aan mij over te laten omdat ik zo lief was om hem de helft van m'n brieven te laten doen.)
en nu ben ik stom sip/kwaad en is die ene brief nog niet af
Dat kan overal maar dit keer was het gewoon in mijn "weekend" helaas haha. Ik werk gemiddeld 4 dagen per week in een 24/7 omgeving en ik had twee weken geleden 5 dagen gewerkt dus zodoende.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:00 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ai, dat is pittig!
Ik weet niet hoe het bij jouw werkgever zit, maar ik kan me theoretisch ziekmelden tijdens m'n vakantie zodat dit niet van m'n vakantiedagen af gaat.
Ja ze zal me wel een plezier hebben willen doen. Of het zal haar niet zijn opgevallen dat het mijn taken waren.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het klinkt als een vrij achterlijke actie, maar theoretisch kan die collega je een plezier hebben willen doen?
Heb je al gevraagd WAAROM ZAT JE AAN MIJN WERK??
Ik kijk af en toe nog wel rond maar het is geen must.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:03 schreef AnneX het volgende:
Nou, van mij krijg je een schouderklopje vanwege je laatste alinea en #1 en #2 @:Tele6 🎄
MM weer hersteld. Ook goed. Ben je nog op zoek naar opties dichterbij huis?
Reorganisaties zijn heel stom. Sterkte!quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier zitten we midden in een reorganisatie en is niemand bezig met dit soort (leukere) dingen; ik verwacht allerlei last-minute "initiatieven"....
Collega heeft jou werk gedaan want jij bent ziek.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja ze zal me wel een plezier hebben willen doen. Of het zal haar niet zijn opgevallen dat het mijn taken waren.
Ik heb niks gezegd. Ik heb haar sinds maart dit jaar niet gesproken omdat ze langdurig ziek is maar ze werkt nu een paar uur in de week weer vanuit huis. Ze heeft door haar ziekte een enorm kort lontje en is al een paar keer ongelofelijk kwaad op me geworden waarbij ik ook nog steeds niet weet waar het aan lag. Het thuiswerken helpt niet, want het is gewoon lastig om dingen genuanceerd te doen via teams chat.
Ik moet vooral m'n eigen brein even een schop geven want de terugkomende gedachte is "Collega heeft jouw werk gedaan WANT JIJ BENT NIET GOED GENOEG" en 1) dat slaat nergens op en 2) dat is erg slecht voor m'n humeur
quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:12 schreef Barreltje het volgende:
Pffttt..
Ons bedrijf is geher-brand.. dus dat loet uitgerold worden door het bedrijf.. daar hebben we al 2 online trainingen voor gehad, 1 in person training en nu zijn we bezig met de 2e bedrijfspresentatie.
Het duurt maar 3.5 uur deze keer..
Nieuwe stikkers op het pand en een doos nieuwe briefpapier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met daaromheen natuurlijk veeeeeeeel aandacht binnen het bedrijf voor de wijziging. Met een verbod nog het oude papier, enveloppen en alles waar het oude logo op staat nog te gebruiken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:25 schreef Tuindier het volgende:
Fototje vanuit kantoor van vanmorgen nogFototje vanuit kantoor van vanmorgen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dag vergaderd afgewisseld met sociaal doen (lunch, borrel). Ik ben kapót.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van werk en fitness. Heb het koud van het heen en weer fietsen. Maar wel fijn dat ik goed kon zien dat ik weer meer vooruit ben gegaan.Kortzichtig denken noem ik dat. Door geld proberen te besparen op ‘goedkope’ zaken die duurbetaalde krachten (want op zulke huishoudelijke uitgaven zijn dat de grootste kostenposten) extra werk opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb de directeur ook nog nooit zelf koffie of thee zien halen. Vorige week maandag zei een collga “kaatje haal jij even koffie voor P” (het was geen vraag) en hij zegt dat zelf ook regelmatig. Nou heb ik in mijn vorige banen (vooral in de een na laatste baan gewerkt voor en met CEO’s van topbedrijven over de hele wereld, maar echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, die pakten heus hun eigen koffie, en vroegen hooguit om koffie wanneer ze in vergadering zaten (wat logisch is). Maar goed, nog maar een dag of 17, dan komt er een normalere.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kortzichtig denken noem ik dat. Door geld proberen te besparen op ‘goedkope’ zaken die duurbetaalde krachten (want op zulke huishoudelijke uitgaven zijn dat de grootste kostenposten) extra werk opleveren.
Volgend jaar een normalere dus?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb de directeur ook nog nooit zelf koffie of thee zien halen. Vorige week maandag zei een collga “kaatje haal jij even koffie voor P” (het was geen vraag) en hij zegt dat zelf ook regelmatig. Nou heb ik in mijn vorige banen (vooral in de een na laatste baan gewerkt voor en met CEO’s van topbedrijven over de hele wereld, maar echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, die pakten heus hun eigen koffie, en vroegen hooguit om koffie wanneer ze in vergadering zaten (wat logisch is). Maar goed, nog maar een dag of 17, dan komt er een normalere.
Je werkplek is… bijzonderquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb de directeur ook nog nooit zelf koffie of thee zien halen. Vorige week maandag zei een collga “kaatje haal jij even koffie voor P” (het was geen vraag) en hij zegt dat zelf ook regelmatig. Nou heb ik in mijn vorige banen (vooral in de een na laatste baan gewerkt voor en met CEO’s van topbedrijven over de hele wereld, maar echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, die pakten heus hun eigen koffie, en vroegen hooguit om koffie wanneer ze in vergadering zaten (wat logisch is). Maar goed, nog maar een dag of 17, dan komt er een normalere.
Er zit nu een meeuw?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf dus verder kijken. Het is veel te administratief, waarom ze dit secretaresse noemen is mij een raadsel. Kleuren binnen de lijntjes, creatief denken is uit deze boze “want zo doen we dat altijd”. En hard werken vind ik helemaal niet erg, maar dat is hier echt extreem. Geen tijd voor een praatje (geen idee wat bv de gezinssituatie van mijn collega’s is, na 1,5 maand)quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je werkplek is… bijzonder
Is het wat je ervan verwacht/gehoopt had?
Jeuh…dat is wel erg vorige eeuw.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook in de vorige eeuw deed ik dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeuh…dat is wel erg vorige eeuw.![]()
Dat deden de antieke diakonijnen zusters voor ‘hun’ specialisten. En ik kwam van elders en keek mijn ogen uit.
Ja, ik vind het ook buitengewoon ouderwetsquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef AnneX het volgende:
Jeuh…dat is wel erg vorige eeuw.![]()
Dat deden de antieke diakonijnen zusters voor ‘hun’ specialisten. En ik kwam van elders en keek mijn ogen uit.
Tot in het extreme, wanneer 1 collega er is (zelf benoemd belangrijkste collega, eerlijk is eerlijk ze weet heel veel) dan gaat de verwarming omhoog ( maar ik zit er naast en doe m in slagjes omlaagquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook buitengewoon ouderwetsDat is echt niet meer van deze tijd. En dat extreem zuinige? Penny wise, pound foolish - als je het mij vraagt. Mag de verwarming wel aan?
Dat lijkt me een stuk duurder dan een pen van de Brunaquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Tot in het extreme, wanneer 1 collega er is (zelf benoemd belangrijkste collega, eerlijk is eerlijk ze weet heel veel) dan gaat de verwarming omhoog ( maar ik zit er naast en doe m in slagjes omlaag
Maar die afrekening komt pas later natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk duurder dan een pen van de Bruna
Dat idee had ik al. Heb je nog wat lopen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf dus verder kijken. Het is veel te administratief, waarom ze dit secretaresse noemen is mij een raadsel. Kleuren binnen de lijntjes, creatief denken is uit deze boze “want zo doen we dat altijd”. En hard werken vind ik helemaal niet erg, maar dat is hier echt extreem. Geen tijd voor een praatje (geen idee wat bv de gezinssituatie van mijn collega’s is, na 1,5 maand)
Leukquote:
Ik had hier nog nooit van gehoordquote:
Echt super leuk, boriszquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:07 schreef borisz het volgende:
Wandeljaaroverzicht gemaakt van geregistreerde kilometers. De teller staat op 800km
Globaal:
Buiten de Binnenstad van Amsterdam 235
Waterliniepad 6 t/m 13 146 Hoofddorp - Nieuwegein
Limespad 4 t/m 13 158 Van Hazerswoude naar Arnhem
Groene wissels 35 (Apeldoorn, Almere, Schiphol)
Trage Tochten 122 10 stuks in Noord-Holland
Westerborkpad 73 4 etappes
DMT 30
Totaal 799
Komen er iig nog 50 bij denk ik.
Wat leuk!quote:
Wellichtquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt super leuk, boriszVolgend jaar 1000?
Is dat Dora uitgesproken op z'n Twents?quote:
@Oora ?quote:
Koud en opgekruld op de bank. Maar an sich wel prima. We zitten vanaf vandaag op een halve pijnstiller ipv anderhalfquote:
De laatste keer dat wij er waren, kon er gestemd worden op de 3 laatste bouw voorstellen. En wij stemden ieder op de Slakom.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koud en opgekruld op de bank. Maar an sich wel prima. We zitten vanaf vandaag op een halve pijnstiller ipv anderhalf
Boks qua warmte.quote:Op woensdag 14 december 2022 06:14 schreef Candaasje het volgende:
Heel veel succes @:Myraela . Het lijkt me een heel ingrijpend en intensief traject![]()
Bomenjongen klinkt nog steeds als een goede match @:Tele6![]()
Wat jammer dat je werkplek zo tegenvalt @:Kaatje1![]()
Het begint hier langzaamaan wat behaaglijker te worden. Het is nu beneden 15 graden. (Kost maar 30 euro per dag, exclusief douchenwe zien het dit jaar maar als onderdeel van de verbouwingskosten. )
En de vloer is zo mooimorgen kan ik hem eindelijk bij daglicht zien.
God nee gelukkig houdt de mijne heel niet van wakker worden in de ochtend dus normaal doet ze dat niet, maar ze lag gewoon wakker.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:11 schreef Clubsoda het volgende:
Story of my life, de mijne kruipt elke dag tussen half 6 en 6 uit bed en ik word nooit niet wakker![]()
Goede wandelplannenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
WellichtEn als ik Wenen, blokjes om enzo meetel kom ik gegarandeerd boven die 1000
![]()
Limes loop ik dit jaar wrs nog wel uit @:Tele6 Aan het werk of vrij tussen Kerst en O&N?, of eerste week jan
Westerbork loop ik echt met moeders maar wil ik in 2023 ook wel afronden. Al klop ik wel bij je aan of je mee wil lopen tzt
Daar al een tijdje bij Nunspeet blijven hangen, op de dagtrip naar Elburg vanuit 't Harde na. Nog zo'n 125km +- Wel afgesproken om in de kerstvakantie iig 25km te doen. Wellicht meer (in zeg mei en herfstvakantie? d).
Waterlinie zal in de kerstvakantie ook wel een eind komen en ergens in Q1 2023 klaar.
En dan zeker naar Zuid-Limburg om de DMT af te maken.
En dan... Er is nog keuze genoeg van paden die op OV-afstand goed te doen is. En wellicht ook gewoon meer TrageTochten oid. Als ik zin hem in Doorn en omgeving bijvoorbeeld daar naartoe.
Ik kies waar ik zin in heb.
Succes jij met je traject. Spannend allemaal zeg.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb twee panty's over elkaar heen aangedaan vandaag. Ik kan de kou trotseren vandaag.
SPOILER: niet mysogonistisch bedoeld! en mogelijk not suitable for your workplaceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Vieze Jeroentje de al-dan-niet ex van Linda de Mol. Heeft zich niet als een heer gedragen in tv landquote:Op woensdag 14 december 2022 09:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kwam gisteren het nieuwste album van Jan, Jans en de kinderen tegen.
[ afbeelding ]
De cover en het eerste verhaaltje gaat over Jeroentje, die is jarig en wordt gezoend terwijl hij dat niet wil. Dit zijn duidelijk ongewenste intimiteiten. Waarom is dat in een strip in een vrouwentijdschrift humor?
Nee, dit is Jeroentje van Catootje,quote:Op woensdag 14 december 2022 10:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vieze Jeroentje de al-dan-niet ex van Linda de Mol. Heeft zich niet als een heer gedragen in tv land
Tenminste, denk dat het daar naar verwijst
Mijn mening;quote:Op woensdag 14 december 2022 09:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kwam gisteren het nieuwste album van Jan, Jans en de kinderen tegen.
[ afbeelding ]
De cover en het eerste verhaaltje gaat over Jeroentje, die is jarig en wordt gezoend terwijl hij dat niet wil. Dit zijn duidelijk ongewenste intimiteiten. Waarom is dat in een strip in een vrouwentijdschrift humor?
Jezelf uitnodigenquote:Op woensdag 14 december 2022 10:22 schreef Barreltje het volgende:
pfftt..
Vandaag wordt een beetje een baaldag geloof ik..
wakker worden om 8 uur omdat mn wekker niet aan stond ?!?!?
naar de gemeente om mn DIGID om te laten zetten, is een paspoort, een rijbewijs en mn ziekefonds pasje niet genoeg voor identificatie, moet ik een witness meenemen die kan bewijzen dat ik IK ben.. ehhh wtf heb ik dan een IDENTIFICATIE BEWIJS voor??
omg.
en dan hoor ik nu ook in de coulissen dat mn andere mannelijke buitenlandse collega uitgenodigd wordt bij andere collega's thuis om kerst te vieren.. en ik ben nog steeds niet bij IEMAND uitgenodigd geweest voor wat dan ook ( en ze zijn al wel bij mij thuis geweest.. vrouw in een mannen wereld![]()
Ik til er niet aan, ik wijs slechts op het met twee maten meten.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn mening;
Niet zo zwaar aan tillen..men slaat enorm door met op alle slakken zout te leggen.
hoe eindigt het verhaal?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik til er niet aan, ik wijs slechts op het met twee maten meten.
Hoe zou je het vinden als er over ongewenste intimiteiten naar een meisje zo luchtig over werd gedaan?
Ik zou denken het is maar een strip...quote:Op woensdag 14 december 2022 10:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik til er niet aan, ik wijs slechts op het met twee maten meten.
Hoe zou je het vinden als er over ongewenste intimiteiten naar een meisje zo luchtig over werd gedaan?
Een strip uit de libelle die er altijd mee bezig was maatschappelijke zaken aan te sprekenquote:Op woensdag 14 december 2022 10:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zou denken het is maar een strip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |