abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207028483

Omdat Piet Jan er niet aan toe kwam >:)
pi_207028522
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207028527
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Herinneren jullie dat echtpaar in ons gebouw met muizen? Die vonden dat de VvE dat moest oplossen (en betalen). Die werken sindsdien heel erg tegen met van alles en nog wat (andere bestuursleden zijn al uitgescholden). Ik stapte net in de lift met een vuilniszak, zij stonden er al in, deden geen stap naar achteren (ik kon er nauwelijks bij) en zij derukte meteen op het knopje “deur sluiten” met als gevolg dat ik er tussen zat. Nou is de beveiliging van de lift goed en ging de deur meteen weer open, ik zei “nou zeg waarom” kreeg alleen een dom lachje terug.
Ben benieuwd hoe blauw m’n arm gaat worden :(
Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207028596
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die inhoud was beter in kamer 2 omdat? :?
Kamer 2 is de designated babykamer maar nu nog werkkamer, dus de inhoud ervan moet naar de toekomstige logeer/werkkamer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207028680
Even laten zien. Het geen oud servies, maar afgelopen week handgeblazen.
Vanmiddag gekregen van zus, ze doet vrijwilligerswerk bij het glasmuseum in Leerdam.

pi_207028924
Oh, daarin zullen kaarsjes mooi spiegelen.
En een leuke baan van Zus👍🏼
Glasmuseum en glasblazen met name vind ik prachtig om te zien. Ambachtelijk en
kunstig.

Wij deden vanmiddag ambachtelijk met gordijn ophangen.
Moest naar de buurvrouw voor expertise met gordijnhaken bevestigen. Kwam er niet uit. Natuurlijk was het hartstikke simpel. Affijn, het hangt. Nu de zoom nog. Veiligheidsspelden doen het voorlopig. 😎
Annakasja in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207029132
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:10 schreef AnneX het volgende:
Oh, daarin zullen kaarsjes mooi spiegelen.
En een leuke baan van Zus👍🏼
Glasmuseum en glasblazen met name vind ik prachtig om te zien. Ambachtelijk en
kunstig.

Wij deden vanmiddag ambachtelijk met gordijn ophangen.
Moest naar de buurvrouw voor expertise met gordijnhaken bevestigen. Kwam er niet uit. Natuurlijk was het hartstikke simpel. Affijn, het hangt. Nu de zoom nog. Veiligheidsspelden doen het voorlopig. 😎
Annakasja in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak!! En lekker warm ^O^

De glaskunstenaar is Noors
https://www.geirnustad.nl/
pi_207029166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.
Het zijn wat bijzondere mensen (en ik begreep dat Gall en Gall "hofleverancier" is ;) ) Hij maakt al stennis wanneer de servicekosten met 50 cent per maand omhoog gaan.

Wat een leuke glaasjes, dan krijg je zo'n leuk effect wanneer de waxinelichtjes branden.

Fijn dat het gordijn hangt @AnneX Ik zag gisteren trouwens bij Blokker (dacht ik) een tochtslang, maar die was 105 cm en geen 120.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207029185
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb precies deze kop en schotel. O+ O+

edit: gelogen. Ik heb 2 van deze, van oma:
SPOILER
en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:
SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door Lonaa op 10-12-2022 17:31:55 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 december 2022 @ 17:34:16 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207029322
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oeij sorry, heb het niet meegekregen dat ik hem dicht gegooid had.
pi_207029423
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb precies deze kop en schotel. O+ O+

edit: gelogen. Ik heb 2 van deze, van oma:
SPOILER
en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:
SPOILER
Kan nu ook al :* O+
pi_207029494
Met die kopjes is alsof ik de servieskast van mijn ouders open. En de instructies erbij kreeg, de smalle zijn voor koffie de wijde zijn voor thee _O-
Vrienden van mijn ouders hadden daar een enorm uitgebreid servies van, en ik hielp eens mee het spul na een bbq naar de keuken brengen en struikelde bijna. Mijn ouders zaten verstijfd van schrik, want er rammelde voor een paar honderd gulden in mijn handen :D Ik wist het niet
pi_207029521
Hier stond dus de hele dag een combi van riblap in stukjes, uien, buikspek in reepjes, div kruiden en een bouillonblokje met wat water een goede 5 uur te pruttelen.
En nu beetje van dat kookvocht gebruikt om de zuurkool in te koken.

Straks zijn de zilte aardappeltjes ook gaar, en dan gaat het geheel op tafel.

Geen traktatie voor het oog :P maar vast wel lekker :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207029812
Ha, dat zei kaatje al: de wijde zijn voor thee. Die gingen naar nichtjes.
De koffiekopjes heb ik van tante Jos en sch.ma.
En de 12 ‘verschillende’ gebaksbordjes. Het is ook allemaal uit de vorige eeuw.
Net als het aardewerk van Myaela.
Oh ja, de familie van sch.va had een servieswinkel in Enschede en Tiel.
De vodka kopjes zijn precies de goede maat, vermoed ik. 🤪
SPOILER
pi_207030185
Ik heb duidelijk geen serviestic. Ik vind het allemaal niet mooi.

Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
Spoilers!
pi_207030254
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
😂 doen! Tis toch niks waard ook. Het komt bij honderden op de markt van al die boomers.

Fietsie maakt er werk van.👍🏼
Mn.X heeft al dagen een broodje hamburger in z’n hoofd. Die gaat straks naar de overkant een broodje halen. :Y)
pi_207030265
Groot feest op de doorgaande weg! Nauwelijks vuurwerk.
pi_207030281
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Groot feest op de doorgaande weg! Nauwelijks vuurwerk.
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.
Of speelde Marokko vandaag? Heb ik gemist dan.
pi_207030293
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.
Of speelde Marokko vandaag? Heb ik gemist dan.
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verder
pi_207030301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verder
Wow. Zie het net op nu.nl
pi_207030418
quote:

Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.
Hier is het Rosenthal en mijn broer spaart die zooi ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207030446
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.
Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 10 december 2022 @ 18:27:48 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207030465
quote:

Das niet duurzaam. Kun je het beter verpatsen. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207030479
Mijn tante heeft een servies opgespaard dat niet extreem lelijk is. Vroeger mocht ik haar elke verjaardag een petit fours-bordje geven. Dat was het goedkoopst, dat kom ik betalen. Wellicht hou ik daar te zijner tijd iets van. Vooruit, dan heb ik toch nog een ding met servies.
Spoilers!
pi_207030488
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.
Oh mag ik meedoen?

Flashback naar het moment waarop @kaasplankje een ruzie in scène zette tijdens het afwassen en een paar borden kapot smeet. Om later die avond te vragen wat voor nieuw servies ik wenste :6 met mn verjaardag kwam het nieuwe servies, samenzwering tussen @kaasplankje, mijn moeder en zijn moeder })
pi_207030506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Oh mag ik meedoen?
Uiteraard. We maken er een heuse happening van *O*
Spoilers!
pi_207030533
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uiteraard. We maken er een heuse happening van *O*
Ik bak wel koek taart of cake om ons herstel naderhand te bespoedigen ^O^
pi_207030561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Ik bak wel koek taart of cake om ons herstel naderhand te bespoedigen ^O^
Ik kijk er nu al naar uit :9
Spoilers!
pi_207030571
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Flashback naar het moment waarop @:kaasplankje een ruzie in scène zette tijdens het afwassen en een paar borden kapot smeet. Om later die avond te vragen wat voor nieuw servies ik wenste :6 met mn verjaardag kwam het nieuwe servies, samenzwering tussen @:kaasplankje, mijn moeder en zijn moeder })
:o O+
Spoilers!
pi_207030627
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Oh mag ik meedoen?

Flashback naar het moment waarop @:kaasplankje een ruzie in scène zette tijdens het afwassen en een paar borden kapot smeet. Om later die avond te vragen wat voor nieuw servies ik wenste :6 met mn verjaardag kwam het nieuwe servies, samenzwering tussen @:kaasplankje, mijn moeder en zijn moeder })
:D
pi_207030642
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kijk er nu al naar uit :9
Het wordt een wake om nooooit te vergeten. B-)
pi_207030731
Bij ons was een tijdje geleden een van de twee geërfde portglaasjes wat stuk. Mijn moeder heeft het nog gelijmd, maar onlangs ging het opnieuw stuk. Ik dacht dat een nieuwe gelijke kopen wel een onmogelijke opgave zou zijn, maar omdat we de huisgemaakt walnotenport gingen bottelen besloot ik toch maar een poging te doen.

Tot mijn verbazing kon ik zonder veel moeite zó een webwinkel vinden die dezelfde glaasjes had, is blijkbaar Franse brocante.

Toen heb ik ook mooie waterglazen en een set champagneglazen erbij gekocht. Staan nu te pronken in de kast.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207031327
Ja, sigme zegt het zo “ pronken in de kast” .
Doet mij denken aan de prachtige kast met houtsnijwerk en deuren met oud glas, zónder één spijker in en uit elkaar, waarin het servieswerk inderdaad stond te pronken.
Het heette dan ook de Pronkkast! ( met kuif).
Nog steeds in de opslag.
SPOILER
pi_207031386
Tot nu toe zijn de liddel kruidnoten het lekkerst, dankzij de steranijs.
Die van van Delft zijn pietsie groter, en minder anijs en meer kaneelsmaak.
Ook lekker.
pi_207031405
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:
Doet mij denken aan de prachtige kast met houtsnijwerk en deuren met oud glas, zónder één spijker in en uit elkaar, waarin het servieswerk inderdaad stond te pronken.
Nog steeds in de opslag.
SPOILER
Zoiets, maar dan met nog meer glas, had mijn oma (met allemaal delfsblauw spul erin) da's naar Australië gegaan.
pi_207031491
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dora komt uit Curacao en is altijd wel wat angstig geweest. Ze is als pup gevonden, broodmager.

Het eerste jaar vuurwerk ging hier overigens ook best prima. Was inderdaad wel spannend maar geen ramp. Ik weet niet welke boem er precies voor gezorgd heeft dat ze nu zo angstig is. ;(
Ik zit nu met een muziekje aan, met flink wat bas erin vlakbij de box en de hond reageert nauwelijks op al het getuter van de Marokkanen en liet zelfs een paar harde boems ongemerkt passeren :o

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 09:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat zijn wel twee verschillende dingen. Cobra's moet je echt niet gooien, als dat mis gaat :X
Ik heb werkelijk geen idee en ook geen behoefte om hierin verder thuis te raken. Maar het was een knal waarvan ik van m’n fiets viel van schrik (met hond in het mandje) en ik nog een paar weken last heb gehad qua oorsuizingen en ik ben al enorm blij dat dat niet permanent geworden is. Plus dus nu al jaren een getraumatiseerde hond. Dus ik heb een stiekeme hoop dat degene die dit voorwerp het tunneltje in gooide aan die gewoonte zelf ook een permanente beschadiging overhoudt.
pi_207031515
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Herinneren jullie dat echtpaar in ons gebouw met muizen? Die vonden dat de VvE dat moest oplossen (en betalen). Die werken sindsdien heel erg tegen met van alles en nog wat (andere bestuursleden zijn al uitgescholden). Ik stapte net in de lift met een vuilniszak, zij stonden er al in, deden geen stap naar achteren (ik kon er nauwelijks bij) en zij derukte meteen op het knopje “deur sluiten” met als gevolg dat ik er tussen zat. Nou is de beveiliging van de lift goed en ging de deur meteen weer open, ik zei “nou zeg waarom” kreeg alleen een dom lachje terug.
Ben benieuwd hoe blauw m’n arm gaat worden :(
Wat een idioten! Sommige mensen…
pi_207031545
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:41 schreef AnneX het volgende:
Tot nu toe zijn de liddel kruidnoten het lekkerst, dankzij de steranijs.
Die van van Delft zijn pietsie groter, en minder anijs en meer kaneelsmaak.
Ook lekker.
Wij hebben nog bijna een kilo Van Delft :9
Spoilers!
  zaterdag 10 december 2022 @ 20:03:03 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207031719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg veel. :D Leuk klassiek wel. O+
[..]
Heb je een plaatje? :D
Arabia Esteri

Kopjes en nog siervaasje ervan
https://arabia.fi/eng/products/esteri

Plus bordjes, schaaltjes en kopjes van Arabia Pastoraali

https://arabia.fi/eng/products/pastoraali

En wat Iitala, van de Taika serie (zwart wit) een kop die gebroken was vervangen. Heb verder aardige set daarvan.

En nog een Moomin ontbijtbord voor mijn dochter en kleine bordjes van
Marimekko Oiva - Siirtolapuutarha

Waar lepeltje en mesje op liggen

Ik uhmmmm, hou nogal van patroontjes :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 10 december 2022 @ 20:12:08 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207031881
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:48 schreef sigme het volgende:
Bij ons was een tijdje geleden een van de twee geërfde portglaasjes wat stuk. Mijn moeder heeft het nog gelijmd, maar onlangs ging het opnieuw stuk. Ik dacht dat een nieuwe gelijke kopen wel een onmogelijke opgave zou zijn, maar omdat we de huisgemaakt walnotenport gingen bottelen besloot ik toch maar een poging te doen.

Tot mijn verbazing kon ik zonder veel moeite zó een webwinkel vinden die dezelfde glaasjes had, is blijkbaar Franse brocante.

Toen heb ik ook mooie waterglazen en een set champagneglazen erbij gekocht. Staan nu te pronken in de kast.

[ afbeelding ]
Leuk! Hou van die stijl
  zaterdag 10 december 2022 @ 20:13:30 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207031905
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:
Nog steeds in de opslag.
SPOILER
Gewoon verpatsen, mooie kast en vast wat voor te vangen. Zat mensen die zo'n kast willen.
pi_207033363
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Gewoon verpatsen, mooie kast en vast wat voor te vangen. Zat mensen die zo'n kast willen.
De sch.familie en ‘verpatsen’…😉 die verwarren dat met emotionele waarde.
In de buurt van Nijmegen staat een magazijn 3 voetbal velden vól met die kasten.

Mooi servies. Was je met de hand af?
  zaterdag 10 december 2022 @ 21:16:40 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207033475
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
De sch.familie en ‘verpatsen’…😉 die verwarren dat met emotionele waarde.
In de buurt van Nijmegen staat een magazijn 3 voetbal velden vól met die kasten.

Mooi servies. Was je met de hand af?
Oh dacht dat jij het in de opslag had staan.

En nee hoor, vind het gebruiksartikelen dus gaat gewoon in de vaatwasser.
pi_207034698
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh dacht dat jij het in de opslag had staan.

En nee hoor, vind het gebruiksartikelen dus gaat gewoon in de vaatwasser.
Oh, voor de duidelijkheid. De kuifkast staat in onderdelen in de opslag in mijn dorp. Met nog wat dozen. Tralalala.
pi_207035274
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh, voor de duidelijkheid. De kuifkast staat in onderdelen in de opslag in mijn dorp. Met nog wat dozen. Tralalala.
En jullie hebben geen plannen/mogelijkheid om dat zelf te gebruiken?
pi_207035494
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
BrocanteX

*O*
pi_207035920
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]
BrocanteX

*O*
AntieX :Y
Spoilers!
pi_207036018
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En jullie hebben geen plannen/mogelijkheid om dat zelf te gebruiken?
Mèn, allereerst de schuur en dan het huis moet eens leeg.
Affijn, dat is mijn probleem.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]
BrocanteX

*O*
😂
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
AntieX :Y
🤪

Jullie zijn nog scherp zo laat op de avond. >:O
pi_207037582
Hé Lucky ! Succes straks en gelukkig sta je binnen, begrijp ik.
Buurman stond buiten met z’n bier en was tot op het bot verkleumd.

[ Bericht 17% gewijzigd door AnneX op 11-12-2022 08:42:24 ]
pi_207038920
Goedemorgen! Donker hoor, buiten. Door de rijp op de velden lijkt het nog een beetje licht. Het is wel ook fris dus.
Ik heb de bruinenbonensoep in de slowcooker staan. Liefste is onderweg naar huis; geen idee wat hij zo wil (slapen? bier? espresso? eten?)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207038937
Sneeeuw! *O*

Beetje.

Kan ook rijp zijn -O-

Vanmiddag buiten zingen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207038983
Frips ja!

Veel plezier Cat. Met hoe veel mensen is jullie zanggroep nu?
pi_207039015
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 00:47 schreef AnneX het volgende:
Hé Lucky ! Succes straks en gelukkig sta je binnen, begrijp ik.
Buurman stond buiten met z’n bier en was tot op het bot verkleumd.
Thanks O+

Ik denk dat het een koude dag gaat worden. We staan wel binnen maar niet verwarmd. Ik heb ook eens een dag op het stembureau in deze ruimte gezeten en de minuten afgeteld tot J me een warme trui kon brengen. De deuren moesten toen open om te luchten i.v.m. covid. Ik denk dat de deuren vandaag ook open staan. Ik neem extra warme kleren en laagjes mee.
Spoilers!
pi_207039020
Het wordt witte bonen in tomatensaus, met Frankfurters, gebakken ei en toast. En koffie.
pi_207039021
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 08:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneeeuw! *O*

Beetje.

Kan ook rijp zijn -O-

Vanmiddag buiten zingen :+
Brr. Succes!
Spoilers!
pi_207039042
Vooral zorgen voor warme voeten. En in beweging blijven.
Thermoskan warme drank mee. En veel aanloop en praatjes.
Kramen met stilzitters erachter, die op hun mobiel bezig zijn bijv. met Koningsdag…
Daaraan wandel ik voorbij.
In ieder geval sta je uit de gure wind, vermoed ik.

Cat niet!? Is het 1 x een set zingen? Of rouleren jullie van plek?
pi_207039111
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 09:00 schreef AnneX het volgende:
Vooral zorgen voor warme voeten. En in beweging blijven.
Thermoskan warme drank mee. En veel aanloop en praatjes.
Kramen met stilzitters erachter, die op hun mobiel bezig zijn bijv. met Koningsdag…
Daaraan wandel ik voorbij.
In ieder geval sta je uit de gure wind, vermoed ik.

Cat niet!? Is het 1 x een set zingen? Of rouleren jullie van plek?
Tenzij ik vlak bij de ingang sta, sta ik uit de wind gelukkig. Ik blijf de hele dag door contact maken met potentiële klanten inderdaad. Dat is wat een dag zo slopend maakt, je kunt nooit zitten of even ontspannen. Maar het komt vast goed *O*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2022 @ 09:14:37 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207039114
Mijn benen protesteren te veel dus rustig opstarten (wel logisch na wandeling en gisteren RPM).
Huisje poetsen. Vanmiddag naar de yin. En een rustige zondag er van maken. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207039518
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2022 08:56 schreef sigme het volgende:
Het wordt witte bonen in tomatensaus, met Frankfurters, gebakken ei en toast. En koffie.
Ooh, dat klinkt echt heel goed. Kan ik langskomen?
pi_207039520
Mogge!

Lekker lang in m’n warme bed gelegen.

Veel plezier vandaag @Lucky_Strike
pi_207039533
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2022 08:56 schreef sigme het volgende:
pi_207039536
Succes op de beurs en bij het zingen vandaag!
Ik ga ook naar een kerstconcertje in een kerk vandaag. En ben aardig uitgeput, we hadden gisteren een werk-evenement en dat was erg leuk en goedbezocht maar toch altijd wel weer veel werk. En ik merk dat ik niet echt fit ben.

SPOILER
pi_207039543
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2022 10:24 schreef sigme het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mooi, ook met champignons. Ik sla de worstjes over maar dat is voor mij prima.
pi_207039577
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 10:26 schreef yinu het volgende:

[..]
Mooi, ook met champignons. Ik sla de worstjes over maar dat is voor mij prima.
Het waren nota bene BIO Frankfurters ;).

Wat ontbijt jij? En heb je iemand om mee te ontbijten (ik ben vergeetachtig, sorry). En :* op de onfitheid.
Hier in de SC best een heel aantal mensen met wisselende fitheid. Ik prijs me altijd maar gelukkig, met vrijwel altijd prima gezondheid. klopt af
  zondag 11 december 2022 @ 10:45:23 #65
63722 z80
I fink you freaky
pi_207039685
Mijn ontbijt? Een bord vol met pompoenpitten brood belegd met chocopasta. En een sloot koffie.
De eerste mok inmiddels op. Ik ga zo voor mok nummer 2.

Verder draait de was, moet er straks een zooi was de kast in. En waarschijnlijk de vaatwasser een rondje laten werken.
Gister is Pascal gister binnen gekomen. Die moet even getest worden. Even kijken hoeveel druk hij kan maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207039791
Hier kwark met blauwe bessen, lijnzaad en cruesli. Ik vind het ontbijt van Sigme stukken beter.
Spoilers!
pi_207039792
Braaf een uur gehuppeld in de kou *O* Longen zijn het er nog niet zo mee eens. Bij thuiskomst brak de sleutel af in de schuur }:| Gelukkig waren de buren thuis voor de reservesleutel anders stond ik nu een poos te bibberen buiten.
pi_207040016
Mogguh!

Beetje opruimen beneden, misschien nog de hal in nieuwe kleur schilderen en kijken of ik vriend meekrijg naar de meubelboulevard :P ik wil banken gaan uitproberen, eens wat anders dan kozijnen schuren en gronden…

Twee boterhammen en een kop thee, voor de statistieken :+
pi_207040028
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Tenzij ik vlak bij de ingang sta, sta ik uit de wind gelukkig. Ik blijf de hele dag door contact maken met potentiële klanten inderdaad. Dat is wat een dag zo slopend maakt, je kunt nooit zitten of even ontspannen. Maar het komt vast goed *O*
Vermoeiend ja, om de hele tijd ‘aan’ te staan. Veel plezier en goede zaken gewenst *O*
Voor de kou merk ik dat schoenen met dikke zolen plus warme sokken echt helpt. En vanmiddag ook thermo ondergoed.
Nog even kijken of de jurk in de afgelopen twee jaar niet gekrompen is O~) want misschien kan er een wollen trui onder.

@AnneX twee keer een half uur. Een keer in een kerk, een keer buiten. Organisatie is wat vaag dus ik weet niet of we een georganiseerde opwarmmogelijkheid hebben of een half café gaan overnemen tussendoor.

Nu in ieder geval al lekker opgewarmd van het zwemmen O+ En zorgen dat mijn haar op tijd droog is, anders vriest hoofd straks eraf :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207040041
Bluh. Koud. Ik doe luie zondag. Moet zo nog even naar buiten met Dora.

Overigens had ik een tosti. :+
pi_207040142
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2022 10:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Het waren nota bene BIO Frankfurters ;).

Wat ontbijt jij? En heb je iemand om mee te ontbijten (ik ben vergeetachtig, sorry). En :* op de onfitheid.
Hier in de SC best een heel aantal mensen met wisselende fitheid. Ik prijs me altijd maar gelukkig, met vrijwel altijd prima gezondheid. klopt af
Ik ontbijt warme havermoutpap met kaneel en appel en volle kwark. En mijn ontbijtpartner is alweer aan het werk maar niet nadat hij mij koffie op bed serveerde O+

Voor de mensen met koude klusjes vandaag: ik zweer inderdaad bij goede wollen sokken en bij echt koud weer ook een wollen inlegzooltje in de schoenen.

PS: een goede gezondheid is inderdaad een waanzinnig geschenk. Ik gun het iedereen om daarvan te genieten!
pi_207040207
Succes vandaag @Lucky_Strike!

Ik gaf de katten eten, dook terug in bed, stond op en ging in bad liggen en ben daar inmiddels uit. Nog geen eten, voor de statistieken. Zo naar de stad, hopelijk kan ik daar de laatste Secret Santa kadootjes vinden, en dan door met de trein om met vriendinnetje te lunchen. Daarna weer naar huis, onderweg boodschappen, even langs de buren voor verjaardag van m'n buurjongetje, thuis tentamenvragen maken, was doen, wat schoonmaakwerk in de badkamer en koken en dan plof ik de rest van de avond op de bank. Wilde eigenlijk ook nog sporten, maar dat verplaats ik maar naar morgenochtend denk ik.
pi_207040273
Mijn ontbijt was koffie, een banaan, en het laatste stukje ‘adventbrood’ van de Lidl, wat een knapperig wit brood met rozijnen en noten is. Inmiddels in de keuken om jackfruit bbq eenheden(maar dan zonder barbecue) en vegan saucijzenbroodjes te maken.
pi_207040353
Sigme’s ontbijt en bord vol kan zo maar ons avondeten zijn.

Hier een zondags zachtgekookt eitje, verse jus. Voor mij 4 volkoren crackers met oude kaas, pure hagelslag, pinda kaas en abrikozen jam.
En de hele dag thee.
Mn.X gaat toeteren in de Kerstsamenzang naast de kerst stallen expositie van dorpsgenoten.
Weet nog steeds niet of ik ga, want sinds gister symptomen van cystitis. Vaak en kleine plasjes plus overige details. Grrrrr. }) o|O ~O> :R :% :X
Kon je dat niet bij je houden, Kaatje.
pi_207040432
Sorry @AnneX Ik ga nog iedere keer met angst naar de wc, zo bang dat het weer terugkomt
pi_207040433
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 11:36 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik ontbijt warme havermoutpap met kaneel en appel en volle kwark. En mijn ontbijtpartner is alweer aan het werk maar niet nadat hij mij koffie op bed serveerde O+
Hij vertrok vóórdat hij je koffie kon serveren? :o

Ik deed koffie en ciabatta met gebakken ei en spek op bed. Van de kleine.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207040695
Succes iedereen die activiteiten heeft vandaag (in of uit de kou)
Ik had gisterenavond laat ineens nog het onzalige idee om naar de 'grootste kerstmarkt' te fietsen in Haarlem.
Maar ik zag en hoorde al dat het 1. waanzinnig druk is en 2 ik steeds vergeet dat ik helemaal niet van kerstmarkten hou _O-
Ik zie wel of ik vanmiddag nog zin in iets heb. Even naar buiten is altijd wel een goed idee, dus ik laat wel een idee binnenwaaien straks als ik met koffie en een krantje lekker zit.
pi_207040738
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Mijn ontbijt was koffie, een banaan, en het laatste stukje ‘adventbrood’ van de Lidl, wat een knapperig wit brood met rozijnen en noten is. Inmiddels in de keuken om jackfruit bbq eenheden(maar dan zonder barbecue) en vegan saucijzenbroodjes te maken.
Leike recepten!
Spoilers!
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 12:59:53 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207040951
Zo, de eerste kniepertjes zijn een feit. :Y)
pi_207041461
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 12:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hij vertrok vóórdat hij je koffie kon serveren? :o
:o

Ik was nog aan voorgenoemde koffie toen ik dit typte.

quote:
Ik deed koffie en ciabatta met gebakken ei en spek op bed. Van de kleine.
Heerlijk!
pi_207042205
Brrrr koud buiten. Dacht even een ommetje te gaan fietsen. In de kou fietsen vind ik helemaal geen probleem, maar het is echt waterkoud, het werd een klein ommetje
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 14:57:52 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207042251
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr koud buiten. Dacht even een ommetje te gaan fietsen. In de kou fietsen vind ik helemaal geen probleem, maar het is echt waterkoud, het werd een klein ommetje
Ik fiets veel liever dan dat ik loop, maar met dit weer ga ik toch liever lopen.
pi_207042279
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 14:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik fiets veel liever dan dat ik loop, maar met dit weer ga ik toch liever lopen.
Ben nog aan het opwarmen, morgenochtend op de fiets naar het werk, is me vroeg genoeg. :D
pi_207042282
Ik fiets ook dolgraag maar mijn fiets is vooralsnog onbereikbaar :'( Nu moet ik morgen met de bus :r naar de stad.
pi_207042336
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik fiets ook dolgraag maar mijn fiets is vooralsnog onbereikbaar :'( Nu moet ik morgen met de bus :r naar de stad.
Je kunt niet ver genoeg reiken door je gigapens?
pi_207042387
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 15:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je kunt niet ver genoeg reiken door je gigapens?
Lees jij niet bij ofzo? }:|

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Braaf een uur gehuppeld in de kou *O* Longen zijn het er nog niet zo mee eens. Bij thuiskomst brak de sleutel af in de schuur }:| Gelukkig waren de buren thuis voor de reservesleutel anders stond ik nu een poos te bibberen buiten.
pi_207042399
Ik kreeg gisteren overigens wel naar mijn hoofd dat ik belachelijk grote buik had :') Dus wat dat betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 11-12-2022 15:17:44 ]
pi_207042437
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg gisteren overigens wel naar mijn hoofd dat ik belachelijk grote buin had :') Dus wat dat betreft.
*)

Weet ik veel dat jouw fiets in de schuur staat :{w
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 15:15:50 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207042440
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]

Ik was het ook alweer vergeten/had de link niet gelegd. Steekt er geen stukje uit? Zodat je met een tangetje (van de buren, want je eigen gereedschap zal allicht in de schuur liggen) de sleutel er uit kunt peuteren?

Bij noord-afrikaanse slotenmakers met een BMW en dure sneakers is etnisch profileren aan te raden overigens :X
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 15:16:29 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207042446
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 15:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
*)

Weet ik veel dat jouw fiets in de schuur staat :{w
Op de keukentafel is ook zoiets :P
pi_207042479
Ik vind een schuur die ik bij thuiskomst direct bezoek best een hele logische plek voor een fiets :+

Nee, er steekt niets uit helaas. Ik heb tangetjes geprobeerd (het gereedschap ligt gelukkig in de garage). Dus ik bel morgen maar de slotenmaker.
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 15:22:39 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207042512
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een schuur die ik bij thuiskomst direct bezoek toch best een hele logische plek voor een fiets :+

Nee, er steekt niets uit helaas. Dus ik bel morgen maar de slotenmaker.
Ik ga eigenlijk altijd via de garage>bijkeuken>keuken naar binnen :Y Bezoek komt meestal op die manier binnen.
  zondag 11 december 2022 @ 16:51:52 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_207043382
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een schuur die ik bij thuiskomst direct bezoek best een hele logische plek voor een fiets :+

Nee, er steekt niets uit helaas. Ik heb tangetjes geprobeerd (het gereedschap ligt gelukkig in de garage). Dus ik bel morgen maar de slotenmaker.
Heb je een lijmpistool? flinke dot hete lijm er op, stokje in de nog zachte lijm en wachten tot de lijm goed koud en hard is. Met een beetje geluk komt het restant van de sleutel er uit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2022 @ 18:30:16 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207044550
Nou voor Van Goghmuseum nu maar vast kaartjes geboekt als je naar Glimt-tentoonstelling wil... Op Maandag 2 januari.
Het is gewoon de komende week al helemaal vol. _O-
En kerstvakantie gaat ook al hard.
pi_207045261
Thuis. Opwarmen.

Kerstzingen was weer fijn *O*

Alleen een beetje jammer dat de pauzeruimte voor koren niet goed aangegeven stond, we daardoor in de ruimte voor figuranten belandden, niemand daar wat van zei, sterker nog: we daar koffie aangeboden kregen c_/ , ons rondje gingen doen maar ons bij terugkomst verweten werd dat we in de verkeerde ruimte waren gaan zitten, nu niet meer welkom waren daar en de koffie NIET voor ons bedoeld was :7
pi_207045388
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Opwarmen.

Alleen een beetje jammer dat de pauzeruimte voor koren niet goed aangegeven stond, we daardoor in de ruimte voor figuranten belandden, niemand daar wat van zei, sterker nog: we daar koffie aangeboden kregen c_/ , ons rondje gingen doen maar ons bij terugkomst verweten werd dat we in de verkeerde ruimte waren gaan zitten, nu niet meer welkom waren daar en de koffie NIET voor ons bedoeld was :7
Je zal het vast wel koud hebben ja. Konden jullie vorig jaar wel zingen? Ik kan me dat niet meer zo herinneren of is het echt in 2019 voor het laatst geweest?
Wat stom, dat jullie geen koffie meer kregen
pi_207045837
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je zal het vast wel koud hebben ja. Konden jullie vorig jaar wel zingen? Ik kan me dat niet meer zo herinneren of is het echt in 2019 voor het laatst geweest?
Wat stom, dat jullie geen koffie meer kregen
Vorig jaar om deze tijd zaten we ook in een halve lockdown en geen grote evenementen. Het is echt al drie jaar geleden :D
pi_207046589
Hallo! We hebben weinig verkocht vandaag maar het was wel erg gezellig en ontzettend druk. Vandaag was een samenwerking tussen de 3 lokale horeca. Ik stond op de drukste lokatie, daar waar geborreld werd. Er speelde ook een goede band die de tent op zijn kop zette. Hartstikke leuk maar het was zo druk dat mijn kraam geblokkeerd werd. Ik kon door de muziek sowieso de klanten niet eens verstaan :D

Verder 3 nieuwe klanten voor grotere afname gesproken. Is nog niet zeker maar men heeft mijn naam weer beter leren kennen :)

Het was overigens bloedheet. De grote tas met sjaals en extra kleding heeft alleen gediend om lagen kleding bij te stoppen na het uittrekken.
Spoilers!
  zondag 11 december 2022 @ 21:22:41 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207046800
Hier vandaag beetje een off-day.. tot laat geslapen en eigenlijk nergens zin in.

Vanmiddag de boom neergezet.
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 21:27:05 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207046862
Ik wou wat nagelhout afsnijden maar was bang mezelf te verwonden. Dus maar de slijpstenen in de wasbak gemieterd
  zondag 11 december 2022 @ 21:43:28 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207047130
SPOILER: Boom
pi_207047648
Kleurrijk @fietsie.
Hier wat mini lichtsnoer in de vensterbank gestopt.

Haha…Lucky was warm! Beter zo dan andersom. En mogelijke klanten ontmoet.
Babysteps…
En Cat ook warm, zonder koffie ~:)

Eerste kerstdag is geregeld. D.w.z. jongste zwager belde om uit te nodigen. Details volgen.
Iets met spaghetti. :Y) en ws. doe ik de toet.
Oudste zwagerwordt ook uitgenodigd.
En dan zijn we weer van goede wille. Zoals het hoort met kerstdagen… >:O
pi_207047972
Een andere insteek voor sentimentele kerst reclame filmjes:
twitter
  zondag 11 december 2022 @ 22:39:28 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207048010
De oude Pepsi Max reclame is ook wel leuk; ff kijken of ik die kan vinden

pi_207048194
Kerstbomen O+

Ik heb toch zere voeten zeg. Dit is echt een nieuw level op de voetpijnschaal. Het zal ook niet helpen dat ik mijn voeten al een maand of 2 weinig belast om mijn hielspoor te laten over gaan. Echter, allebei mijn volledige voeten doen overal net zo veel pijn. Niet alleen de rechterhiel. Het voelt als vreemd soort overwinning :D
Spoilers!
pi_207048385
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef fietsie het volgende:
SPOILER: Boom
Oh! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207048395
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Opwarmen.

Mooi dat het kerstzingen leuk was, maar wat een rare gang van zaken joh _O-

En Lucky die het bloedheet had ipv koud met leuke band en eventueel nieuwe klanten *O* Top!
pi_207048411
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kerstbomen O+

Ik heb toch zere voeten zeg. Dit is echt een nieuw level op de voetpijnschaal. Het zal ook niet helpen dat ik mijn voeten al een maand of 2 weinig belast om mijn hielspoor te laten over gaan. Echter, allebei mijn volledige voeten doen overal net zo veel pijn. Niet alleen de rechterhiel. Het voelt als vreemd soort overwinning :D
Ik kreeg enorm pijnlijke voeten van het urenlang staan op OK's op van die houten klompen :X :X Verschrikkelijk was dat. Ik kon 's morgens niet eens op mijn voeten staan als ik uit bed kwam, zo'n bizarre pijn. Ben toen mijn eigen schoenen gaan dragen met plastic hoesjes er omheen. Dat mocht gelukkig. Ik neem aan dat je al goede zooltjes hebt? (dat hielp me enorm bij mijn hielspoor)
pi_207048551
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kreeg enorm pijnlijke voeten van het urenlang staan op OK's op van die houten klompen :X :X Verschrikkelijk was dat. Ik kon 's morgens niet eens op mijn voeten staan als ik uit bed kwam, zo'n bizarre pijn. Ben toen mijn eigen schoenen gaan dragen met plastic hoesjes er omheen. Dat mocht gelukkig. Ik neem aan dat je al goede zooltjes hebt? (dat hielp me enorm bij mijn hielspoor)
Verschrikkelijk ja, die keiharde schoenen. Dat is waarschijnlijk de reden voor mijn hielspoor. Mijn dure semi orthopedische schoenen zijn heel hard. Ik heb weken geleden een afspraak met de schoenmaker gemaakt maar kan pas 9 januari terecht :(
Tot die tijd heb ik Skechers, die zijn superzacht. Alsof ik een troetelbeertje ben, huppelend over de wolken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-12-2022 08:56:17 ]
Spoilers!
pi_207048846
Wat kan dat verschillend zijn met die ok klompen!
Al die 25 jaar geen last gehad. En dan uren staan op zo’n voetenbankje naast de chirurg.
Nou ja, wèl een knobbel op de wreef van de stugge rand.
En er waren collega’s die daar met een mesje 22 wat coupenaadjes insneden. ~:)
  maandag 12 december 2022 @ 09:32:37 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207050127
Goedemorgen; fijn dagje thuiswerken hier..
pi_207050761
Mogguh!

Keuken -en vloerendag vandaag *O*
Het wordt zo mooi O+
pi_207050784
Wij hebben van die kunststof OKklompen met een soort ribbels/puntjes in de zolen, verschrikkelijk. Altijd zere voeten en ik snap niet hoe veel collega’s dat de hele dag op kunnen lopen.
pi_207050851
Goedemorgen! Rustig hier…

@Candaasje : succes met de vloeren en keuken! De afbouwfase, zo leuk!

Met OK-klompen heb ik geen ervaring, en ik heb eigenlijk ook nooit meer zere voeten sinds ik superkritisch ben op schoenen. Heb wel vaak zere voeten gehad, o.a. door neuropathie en in een eerdere fase door een zenuw die telkens beklemd werd als ik iets te smalle schoenen droeg. Dus nu draag ik alleen schoenen die écht precies goed zitten en geef ik daar graag geld aan uit. Het is altijd wel even zoeken en je moet een beetje immuun worden voor winkelmedewerkers die vinden dat je zeurt of er lang over doet, en niet bang zijn om dingen terug te brengen… maar zere voeten zijn echt heel vervelend. En ik doe best veel oefeningen voor mijn voeten en loop thuis niet op schoenen.

edit: dat is natuurlijk geen oplossing als je verplicht OK-klompen moet dragen en daar ook nog lang in moet staan, dat snap ik…
pi_207050950
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Keuken -en vloerendag vandaag *O*
Het wordt zo mooi O+
*O*
Spoilers!
  maandag 12 december 2022 @ 12:45:16 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207052234
Het is hier geen-inspiratie-dag
pi_207052346
Wat een briljant weer O+ Lekker fris op de fiets naar sporten, heerlijk!

Nu snel wat door het huis poetsen wat er komt vanmiddag onverwacht een collega langs, omdat ze toch in de buurt was en we wat dingen moeten doorspreken :D
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 12:53:56 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207052374
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef fietsie het volgende:
Hier maandag :)
pi_207052502
Die ok klompen is ook echt een cult 8)7
Weinig hygies aan: hout en leer i.c.m. bloed, pus en vocht!
Idioot eigenlijk. Cloggs bijv. kunnen nog in de wasmachine of in een emmer desinfectans.

Goeiemiddag: foto’s Candaas! Wachtend op foto’s. Heb je een preview?

Gaat het al beter met ondernemer Lucky en voeten?

Nabrander: moeders had afschuwelijke misvormde voeten met hallux valgus +++, tenen etc. Daarom fietste zij ook i.p.v. lopen.
Affijn, in haar dorp was een Walkies schoenenzaak. Was het enige waarop zij buiten kon lopen. Binnenshuis altijd zonder toffels of schoenen.
  maandag 12 december 2022 @ 13:07:15 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207052575
Klompen gaan gewoon in de klompenspoeler hoor, ook houten. Worden primaschoon.
pi_207052599
Ik heb een paar uur gewerkt. Verder privé wat dingen gedaan. Administratie is soort van bij, mailboxen zijn leeg, rekeningen betaald. Ik heb een timmerman opdracht gegeven voor het uitvoeren van 5 klusjes die we zelf echt niet kunnen.

De rest van de dag ga ik in staking. Tv kijken, snoepen, verder helemaal niets.

Voeten doen het best goed AnneX, valt reuze mee.
Spoilers!
pi_207052628
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef fietsie het volgende:
Klompen gaan gewoon in de klompenspoeler hoor, ook houten. Worden primaschoon.
Die was er nog niet in mijn tijd 🤪

Dju…het jaarlijkse ritueel van kerstkaarten…wèl of niet? O~)
Aha, er is tegenwoordig een Grote Buurt whapp groep.
  maandag 12 december 2022 @ 13:14:08 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207052683
Ik moet nog een timmerman hebben voor mijn dakkapel. Zonder grote ladingen water te zien heb ik toch subtiel het idee dat ie ergens bovenin lekt, en er moet een nieuwe zijkant op.
pi_207052767
@AnneX

SPOILER
pi_207052787
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef fietsie het volgende:
Hier is het volgens-mij-word-ik-verkouden-dag ;(
Hoofd vol watten ;(
  maandag 12 december 2022 @ 13:22:24 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207052838
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 13:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier is het volgens-mij-word-ik-verkouden-dag ;(
Hoofd vol watten ;(
Ik heb net kippensoep gemaakt; is dat een poging waard?
pi_207052875
Soep is wel een optie idd :Y

Nu op werk maar de dag uitzitten met thee en de verwarming op kantoor aan ^O^
pi_207052927
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 13:18 schreef Candaasje het volgende:
@:Annex

SPOILER
O+
Spoilers!
pi_207053050
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 13:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die was er nog niet in mijn tijd 🤪

Dju…het jaarlijkse ritueel van kerstkaarten…wèl of niet? O~)
Aha, er is tegenwoordig een Grote Buurt whapp groep.
Wij sturen niks *G*
Krijgen ook steeds minder ;)

Mooi O+ @Candaasje

Planning voor vandaag, is een beetje aanlummelen op mijn 1e vakantiedag, haar in de verf as we typ.
Verder beetje lezen/krant lezen, pianospelen en om 15.45 rij ik naar het strand omdat het zo helder is verwacht ik een mooie zonsondergang om 16.27 *G*

Ik hoor mijn collega's die op klompen lopen ook vaak mopperen. Er zijn wel 'zachtere' versies.
Heb 1 paar overgenomen omdat het echt niet ging, waren dure klompen, overgenomen voor een 10tje :D meer wilde ze er niet voor hebben, ik draag ze in de tuin.. daar zijn ze perfect voor >:O
pi_207053572
quote:

SPOILER
Ooow. Het.blad.ligt. *O* De oven.werkt. *O*
pi_207053739
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 13:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ooow. Het.blad.ligt. *O* De oven.werkt. *O*
Ik heb net kopjes thee gemaakt in 10 seconden met de Quooker O+
Het zakje erin hangen was nog het meeste werk.

Alleen de kookplaat werkt nog niet, elektricien moet nog wat onderdelen plaatsen in de meterkast. Maar het einde begint in zicht te komen. Sort of.
pi_207053812
Mooie keuken zo!
pi_207053842
Even alle gordijnen open en in de zon zitten. Genieten. O+
pi_207053887
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 14:12 schreef Myraela het volgende:
Even alle gordijnen open en in de zon zitten. Genieten. O+
Zalig he! Ik zit ook te lezen in zonnetje achter glas met ontgrijsde haartjes O+
  maandag 12 december 2022 @ 14:34:29 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207054246
quote:

SPOILER
Mooi bij elkaar!
  maandag 12 december 2022 @ 14:35:01 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207054259
Wat is eigenlijk echt voordeel van klompen? Ik heb dat eigenlijk nooit zo gesnapt maar misschien zie ik de voordelen gewoon niet en zijn ze er wel
pi_207055297
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 14:35 schreef Molo het volgende:
Wat is eigenlijk echt voordeel van klompen? Ik heb dat eigenlijk nooit zo gesnapt maar misschien zie ik de voordelen gewoon niet en zijn ze er wel
Goede vraag. Ik heb ook geen idee. Mijn moeder had ze toen ik klein was voor in de tuin. Ik probeerde daar natuurlijk op te lopen maar hield er alleen een zere wreef aan over. Ze ging rechtstreeks van de boerderij het zusterhuis in dus de voorliefde voor klompen is wel logisch.

Wij delen wel een paar tuinklompen. Maar behalve dat het instappers zijn, weet ik niet goed waarom ze klomp heten. Ze hebben stalen neuzen en een flink profiel onder de zool.
Spoilers!
  maandag 12 december 2022 @ 15:48:27 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207055404
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goede vraag. Ik heb ook geen idee. Mijn moeder had ze toen ik klein was voor in de tuin. Ik probeerde daar natuurlijk op te lopen maar hield er alleen een zere wreef aan over. Ze ging rechtstreeks van de boerderij het zusterhuis in dus de voorliefde voor klompen is wel logisch.

Wij delen wel een paar tuinklompen. Maar behalve dat het instappers zijn, weet ik niet goed waarom ze klomp heten. Ze hebben stalen neuzen en een flink profiel onder de zool.
Ik bedoelde specifiek in het ziekenhuis eigenlijk, in de tuin begrijp ik het soort van wel

Hier staan regelmatig paar ouders en grootouders met klompen op het schoolplein, voelt altijd alsof ik in een tijdmachine heb gestaan dan :P
pi_207055473
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 15:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik bedoelde specifiek in het ziekenhuis eigenlijk, in de tuin begrijp ik het soort van wel

Hier staan regelmatig paar ouders en grootouders met klompen op het schoolplein, voelt altijd alsof ik in een tijdmachine heb gestaan dan :P
Ik begrijp ook niet waarom je iets zonder flexibiliteit wilt in de tuin dragen.
Spoilers!
pi_207055554
Ws. vergelijkbaar met schoenen met stalen neuzen in de bouw.
Bescherming tegen scherp materiaal als schop, riek etc.
In ieder geval ging ik googelen, werd ook nieuwsgierig: Oa.
SPOILER
pi_207055627
Ook nog een uurtje de verse gemberwortel gehakseld en per eetlepel in de vriezer.
Dat waren 14 eetlepels.
En de rode peper idem: 18 theelepels per stuk in de vriezer.

Ondertussen hangen de mannen de buitenverlichting op. En zijn er weer 12 stuk gegaan sinds vorig jaar 8)7

@Candaasje mooi hoor en vast prettig werken in de mooie keuken.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 16:02:12 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207055662
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 14:35 schreef Molo het volgende:
Je stapt er zo in, kan tegen een stootje.

Houten klompen zijn goed geïsoleerd en waterdicht. Schoenklompen met houten zool vormen zich ook goed naar je fout. Geen last van zweetvoeten.

Er zijn ook klompen met flexibele bodem.
https://www.e-veiligheidsschoenen.nl/sika-88-flex-s2.html

Deze heb ik, naast m'n houten.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 16:03:55 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207055690
Autorijden met houten klompen is niet ideaal en op een gladde ondergrond is het niet ideaal, maar ik vind ze juist lekker lopen :)
pi_207055741
Review: de kruidnoten van de banketbakker - zelluf gebakken zei de verkoopster - zijn erg hard. Krak.krak.krak.
Zo hard werken met de kaken, dat er geen gelegenheid is om te proeven.
pi_207056055
quote:

SPOILER
Dat ziet er netjes uit :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_207056717
Prachtig was het op het strand net O+

SPOILER
Er voer net een schip voor de ondergaande zon _O_ wat een kadootje!

SPOILER
pi_207056976
Ik heb gekke voeten, waarbij er aan de binnenkant van mijn voet een stuk bot uitsteekt (dit heeft een naam die ik natuurlijk vergeten ben :') ). Dat is supergevoelig, want bot met alleen vel erover. Bij de gedachten aan klompen trekt mijn maag alweer helemaal samen :X
pi_207056994
Prachtige keuken van @Candaasje en ook prachtige foto’s van @Blues

Is het al weekend? Van 820-17.00 aan een stuk door gebuffeld, de to-do lijst is niet groter (maar ook niet kleiner) geworden.

Klompen kreeg klein kaatje ooit eens, wat een ondingen, kwam er niet op vooruit. Net als het mode item een paar jaar later, zweedse muilen, ook die bleven niet aan mijn voeten zitten, ik heb echt iets aan mijn hiel nodig, slippers zijn een ramp (Belgische collega noemde dat aanstekertjes, duurde even voordat bij ons het kwartje viel 😉)

Nu even achter de naaimachine, kop leegmaken
pi_207057026
Aanstekertjes :D
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 17:47:58 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207057051
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb gekke voeten, waarbij er aan de binnenkant van mijn voet een stuk bot uitsteekt (dit heeft een naam die ik natuurlijk vergeten ben :') ). Dat is supergevoelig, want bot met alleen vel erover. Bij de gedachten aan klompen trekt mijn maag alweer helemaal samen :X
Halux valgus ofzo?
pi_207057087
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Halux valgus ofzo?
Nee, gelukkig niet, dat geeft een hoop meer gedoe en het is ook niet zo mooi :@

Os tibiale externum heet het, het blijkt een extra bot te zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 17:56:46 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207057154
Eindsprint is ingezet. Nog negen volle dagen die ik wel kan uittekenen. We hebben een nieuwe accountant. Die doet nu een interimcontrole en direct in het nieuwe jaar de controle van de jaarrekening.
Wat normaal zo half/eind januari moet, moet nu in december al af. :+

Komt allemaal wel goed, maar alleen wat drukker dan een gemiddelde december.
pi_207057265
Ik hou erg van klompen, maar ik moet ze óf speciaal op maat gemaakt hebben, wat vroeger toppunt van normaal was, maar er zijn nu geen klompenmakers meer. Dat je niet kan lopen op standaardklompen is heel normaal.
Sinds de klompenmaker uit te dorp hier weg is, loop ik op tripklompen, die ik speciaal in Duitsland haal. Die zijn een stuk vergevingsgezinder omdat de wreef niet precies hoeft te passen.
pi_207057294
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 17:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee, gelukkig niet, dat geeft een hoop meer gedoe en het is ook niet zo mooi :@

Os tibiale externum heet het, het blijkt een extra bot te zijn.
Oh echt.
Op de link geklikt en oh joy: ooit kende ik Alle voetwortelbotjes bij naam plus de onderlinge gewrichtsvlakken. Oh, en de origo/insertie van de voetspiertjes.
Ooit. >:O 😂
Wáarom?
pi_207059177
Jaja, daar zijn jullie stil van 😂

Cul dan: wij aten koreaanse bimbimhap oid. https://www.hellofresh.nl(...)e4404bfcf716804c3104

Oh een weekje vorst. Wie haalt de schaatsen van zolder?
pi_207059211
Ik heb, ik wil en ik kan niet schaatsen _O-
pi_207059215
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 20:24 schreef AnneX het volgende:
Jaja, daar zijn jullie stil van 😂

Cul dan: wij aten koreaanse bimbimhap oid. https://www.hellofresh.nl(...)e4404bfcf716804c3104

Oh een weekje vorst. Wie haalt de schaatsen van zolder?
Geen zolder maar ook geen schaatsen :)
pi_207059244
Wat een kou zeg. Op kantoor was het ook niet heel aangenaam vandaag.
  maandag 12 december 2022 @ 20:39:14 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207059352
Indien mogelijk wordt het hier schaatsen :Y
Ok, meelopen op ijs met kind op schaatsen eigenlijk meer denk ik
pi_207059379
Ik heb geen schaatsen hier }:| maar een uur heen en uur terug rijden woensdagochtend alleen maar om vervolgens misschien één uurtje te kunnen schaatsen, gaat me ook wat te ver :+
pi_207059622
Ik denk dat het een goed idee is als ik niet ga schaatsen :+
pi_207059644
Ik zwom vandaag buiten. Das niet warm, maar toch stukken beter dan schaatsen. Laat het water maar lekker water zijn ipv ijs.
  maandag 12 december 2022 @ 21:09:19 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207059721
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik zwom vandaag buiten. Das niet warm, maar toch stukken beter dan schaatsen. Laat het water maar lekker water zijn ipv ijs.
Respect :D
pi_207059812
Schaatsen O+
Ik ben ook aan het loeren wanneer het kan. En vooral… wanneer ik tijd heb :')

Want het is KOUD! Net toch maar mijn slaapkamerraam dichtgedaan. Één keer slapen in een ijshotel was wel zat :+
pi_207059823
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me al onderkoeld raken als ik er alleen maar aan denk :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207059921
Ik geloof dat ik niet vermeldde dat het water wel verwarmd was he *)
Het daarna neks uit bad stappen en kletsnat in een badjas door de vrieskou gaan wandelen was wel vrij koud. Pietsje kouder nog wel dan ik had zien aankomen.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 21:24:35 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207059977
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schaatsen O+
Ik ben ook aan het loeren wanneer het kan. En vooral… wanneer ik tijd heb :')

Tijd maken...
Heb er toevallig laatst nog aan gedacht om misschien keer richting Weissensee te rijden. Lijkt me wel gaaf, natuurijs in zo'n omgeving.
  maandag 12 december 2022 @ 21:24:43 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207059980
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Het daarna neks uit bad stappen en kletsnat in een badjas door de vrieskou gaan wandelen was wel vrij koud. Pietsje kouder nog wel dan ik had zien aankomen.
Sauna en buiten zwemmen is wel.goddelijk met dit weer. Morgen eens doen :9
pi_207060118
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Daarom was ik vrij terughoudend met mijn admiratie :+

Badjas aan en nog koud hebben, watje :{w
pi_207060140
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Daarom was ik vrij terughoudend met mijn admiratie :+

Badjas aan en nog koud hebben, watje :{w
Koude wind langs de Yoni ja. -3 op moment van uit bad stappen en richting de badjas wandelen.
pi_207060217
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Koude wind langs de Yoni ja. -3 op moment van uit bad stappen en richting de badjas wandelen.
Doe een nacht ijshotel, daarna sauna en afkoelen in de sneeuw bij -15 en we praten verder :7
pi_207060227
Eigenlijk zou de droomcombinatie zijn:
Ochtend schaatsen, middag/avond sauna. Water en lucht in hun beste vormen _O_ _O_
pi_207060239
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef Tuindier het volgende:
Wat een kou zeg. Op kantoor was het ook niet heel aangenaam vandaag.
Kantoor is bij ons ook kouder dan het was. Maar daar kleed ik me dan maar op.
SPOILER
pi_207060249
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2022 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Doe een nacht ijshotel, daarna sauna en afkoelen in de sneeuw bij -15 en we praten verder :7
Ik ben wel gek.
Maar ik lees bij jou niks over sneeuw bij je Yoni dus :{w
pi_207060256
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Kantoor is bij ons ook kouder dan het was. Maar daar kleed ik me dan maar op.
SPOILER
Pas op, straks klonen we je rijkspas nog
pi_207060284
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben wel gek.
Maar ik lees bij jou niks over sneeuw bij je Yoni dus :{w
Schrijf ik ergens dat ik NIET ging zitten :(

SPOILER
pi_207060289
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Pas op, straks klonen we je rijkspas nog
Ik had gecheckt, je ziet niet genoeg.
pi_207060405
Het was hier ook wel fris. Cv-ketel stond hier de afgelopen dagen kennelijk niet goed afgesteld, dus in de verwarmde kamers was het een whooping 13,5 graden….

… in de niet geïsoleerde en tochtige kamer zonder vloerverwarming boven nog wat kouder. Geen wonder dat de konijnen in hun wintervacht zitten :')

Schaatsen zou ik wel willen, maar dan mag ik ze eerst wel eens snel gaan zoeken in de opslag… wordt denk ik maar gewoon over het ijs schuifelen.
pi_207062255
Mogge!

Fris & helder buiten.
Op kantoor begint de Grote Gezelligheid vanwege jaarwissel, eerst teamlunch en eind van de middag afdelingsborrel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 december 2022 @ 08:24:12 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207062620
Ik run de koek en zopie-tent wel bij het schaatsen :P

Hier donderdag kerstdiner. Althans we moeten het zelf in elkaar zetten in de Kookstudio :)
pi_207062633
Goedemorgen! :W

Ik ben nog steeds verkouden maar nu heb ik minder keelpijn en meer snot. Vooruitgang *G*

Lekker thuiswerken vandaag. Ik zit hier wel goed met m'n trui en m'n extra dikke sokken O+
pi_207062662
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2022 06:46 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Fris & helder buiten.
Op kantoor begint de Grote Gezelligheid vanwege jaarwissel, eerst teamlunch en eind van de middag afdelingsborrel.
GroteGezelligheidsboks *O*

Hier in het midden van het land. Als ik nu vertrek ben ik te laat, als ik over een kwartier ga ben ik op tijd. Files :')
pi_207062686
Hier op kantoor staat er geen enkele Grote Gezelligheid gepland. Als we dat hadden gewild, dan hadden we het zelf moeten organiseren. Schijnt wel dat er de vrijdag voor de kerstvakantie altijd een spontane miniborrel is maar op vrijdag hebben we altijd al chips om 15:00 dus het wordt gewoon iets uitgebreider dan dat :D

Mijn ouders zijn vorige maand begonnen om de zolder op te ruimen, omdat die beter geïsoleerd moet gaan worden. Ze hebben er nog schaatsen in tig maten liggen maar we hadden net bedacht dat die allemaal wel weg konden. _O-
Het is wel een hele stap dat ze gaan opruimen. Op dit moment liggen er nog ALLE spullen van toen broertje en ik klein waren, "voor de kleinkinderen straks" dus het is heel wat dat m'n moeder nu een deel van die dingen weg wil gaan doen _O_

Bomenjongen is op vakantie, maar doet (ondanks gebrek aan mobiel bereik) z'n best om me elke dag een foto te sturen. Gisteren is hij gaan langlaufen >:O
pi_207062688
Ons kerstfeest is verplaatst en wordt een nieuwjaarsfeest. Ben benieuwd of er nog wel iets gedaan gaat worden voor kerst.
pi_207062692
Hier even in de agenda gekeken maar volgens mij doe ze niet aan kerst dingen. Donderdag wel een kantoor borrel om 17 uur
pi_207062705
Wij hebben morgen een kerstfeest, wel zin in. En donderdag dan ook nog een kerstborrel maar dat is een reünie waar ook een hoop oud-collega's komen. Ook erg leuk.
pi_207062726
Voor de rest vooral moe, dus ondanks dat de extra dingen wel leuk zijn, ben ik ook blij wanneer het allemaal vooral weer wat rustiger is. Druk op werk, met het huis, m'n moeders behandeling weer uitgesteld, m'n eigen ziekenhuisgebeuren, het begint er allemaal een beetje in te hakken. :')

Als het goed is vanaf volgende week wel iets rustiger. Behalve dan dat dan de echte kerstdagen beginnen. :D
pi_207062746
Je eigen ziekenhuisgebeuren, heb ik wat gemist Myraela? :{
sterkte ermee :*
pi_207062803
Ik heb donderdag mijn afscheidsetentje :+ Verder is er niets georganiseerd geloof ik, ik heb dat in het verleden wel eens op me genomen maar nu ga ik weg :P
pi_207062813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Je eigen ziekenhuisgebeuren, heb ik wat gemist Myraela? :{
sterkte ermee :*
Mwa, is niet zo spannend. Of nouja, wel voor ons, maar niet gevaarlijk oid. Weet niet of ik het hier al had benoemd, maar we starten met een ICSI-traject (IVF). Dus de afgelopen maanden al flink wat onderzoeken gehad. Gisteren nog een laatste keer bloedprikken, eind deze maand de medicatie-uitleg en dan hopelijk begin januari de volgende cyclus pakken. Al voordat het echt start er dus toch best druk al mee.
  dinsdag 13 december 2022 @ 09:13:49 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207062976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 08:54 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mwa, is niet zo spannend. Of nouja, wel voor ons, maar niet gevaarlijk oid. Weet niet of ik het hier al had benoemd, maar we starten met een ICSI-traject (IVF). Dus de afgelopen maanden al flink wat onderzoeken gehad. Gisteren nog een laatste keer bloedprikken, eind deze maand de medicatie-uitleg en dan hopelijk begin januari de volgende cyclus pakken. Al voordat het echt start er dus toch best druk al mee.
Succes Myraela! Ik weet wat er allemaal bij komt kijken, dus als je eens wil ventileren ben je welkom...
:*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 13 december 2022 @ 09:19:07 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207063001
Hier afgelopen vrijdag kerstfeest al gehad.. verder doet iedereen hier met vrienden in het weekend kerst lunches ..
  dinsdag 13 december 2022 @ 09:22:00 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207063022
Even in het kader van kerst-voorbereidingen: in de supermarkten viel het me op dat "een pakje zalm" op dit moment meer lijkt op een oranje gekleurd kartonnetje in vacuumfolie voor Veel Geld; is jullie ook een adres bekend waar nog wel zalm op een beetje haalbare wijze te koop is?
pi_207063355
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 09:22 schreef fietsie het volgende:
Even in het kader van kerst-voorbereidingen: in de supermarkten viel het me op dat "een pakje zalm" op dit moment meer lijkt op een oranje gekleurd kartonnetje in vacuumfolie voor Veel Geld; is jullie ook een adres bekend waar nog wel zalm op een beetje haalbare wijze te koop is?
Vorige jaren haalde ik pakken zalm bij de aldi - wilde zalm ! volgens het etiket. En dat ging in de vriezer.
Dat kon goed volgens Piet V. En dat ging goed.

Vrolijke en heel vroege posts iedere dag van sigme. Vooral vroeg en nu frips. En dan draai ik mij nog een keertje om.

@Myraela wat stoer dat jullie ervoor uitkomen. Heel veel succes!
pi_207063389
Wij hebben op mijn werk een kerstquiz met borrel. We moeten voor die quiz alleen nogal wat regelen, ik ben er nu al moe van :'). Bonuspunten voor dit en dat, foute kersttrui besteld, een mascotte regelen… Waarom zo ingewikkeld jongens?!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 december 2022 @ 10:19:40 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207063440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 10:12 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben op mijn werk een kerstquiz met borrel. We moeten voor die quiz alleen nogal wat regelen, ik ben er nu al moe van :'). Bonuspunten voor dit en dat, foute kersttrui besteld, een mascotte regelen… Waarom zo ingewikkeld jongens?!
Hier zitten we midden in een reorganisatie en is niemand bezig met dit soort (leukere) dingen; ik verwacht allerlei last-minute "initiatieven"....
pi_207063452
Lijkt me anders retespannend @Myraela . Dat het niet levensbedreigend is maakt de impact op de tigmiljoenmiljard jaar die je nog te gaan hebt bepaald niet minder.
Succes.
pi_207063460
Succes @Myraela
Ik ben het ermee eens dat dat wel spannend is.
En ik stuur alle goede wensen jullie kant op *;
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 10:26:50 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207063482
Waarom weten klanten nooit welke producten ze willen maken en komen ze ze daar pas na installatie achter. Of als alles al besteld is...

4 lassers staan stil want klant wou toch alles helemaal anders hebben :')
pi_207064433
Ik zag dit net

En ik vond het nog immer onwijs lollig. Ben ik nu bejaard?
pi_207064873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 08:54 schreef Myraela het volgende:

Wel spannend joh :* Heel veel goede wensen voor jullie dat het mag lukken.
En ik moest ook meteen aan @Barreltje denken.
pi_207064899
Wij rijden zo richting Rotterdam, bezoek aan het depot van het Boymans en dan richting Fletcherhotelleke op het vliegveld _O- voor diner/overnachting/ontbijt.
pi_207064905
Verder heb ik een qr code voor de 'wintermarkt' van mijn werk.
Donderdag heb ik niks in deze vakantieweek, dus ik ga maar even zelf mijn kado ophalen daar, anders krijg je overgebleven dinges. En dat zal wel rituals zijn of zo :X :X dus ik ga liever zelf ff iets uitzoeken!
pi_207064913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 08:37 schreef Tele6 het volgende:

Mijn ouders zijn vorige maand begonnen om de zolder op te ruimen, omdat die beter geïsoleerd moet gaan worden. Ze hebben er nog schaatsen in tig maten liggen maar we hadden net bedacht dat die allemaal wel weg konden. _O-
Het is wel een hele stap dat ze gaan opruimen. Op dit moment liggen er nog ALLE spullen van toen broertje en ik klein waren, "voor de kleinkinderen straks" dus het is heel wat dat m'n moeder nu een deel van die dingen weg wil gaan doen _O_

Bomenjongen is op vakantie, maar doet (ondanks gebrek aan mobiel bereik) z'n best om me elke dag een foto te sturen. Gisteren is hij gaan langlaufen >:O
Leuk van bomenjongen dat ie je mee laat genieten! :S___D

Jouw ouders :D
pi_207064922
:B :B :B :B :B
pi_207064999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 12:35 schreef Blues het volgende:
Wij rijden zo richting Rotterdam, bezoek aan het depot van het Boymans en dan richting Fletcherhotelleke op het vliegveld _O- voor diner/overnachting/ontbijt.
Gaan jullie de familie uitzwaaien?

En ja, leuk @Tele6 van de bomenjongen. Bedacht ik na afsluiten van de vorige sessie.
Jullie houden mij wel bezig zeg… B-)
pi_207065008
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 12:47 schreef AnneX het volgende:

Gaan jullie de familie uitzwaaien?
Nee hoor, die gaan pas 26/12 (vanaf AMS)
Het kwam zo uit met een Fletcherbon dat we dit hotel kozen.
Romantisch toch, die omgeving? :D
pi_207065022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 12:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee hoor, die gaan pas 26/12 (vanaf AMS)
Het kwam zo uit met een Fletcherbon dat we dit hotel kozen.
Romantisch toch, die omgeving? :D
Hahaha. *;
Ben benieuwd naar jullie review.
pi_207065065
Toch best spannend lijkt me zo’n traject @Myraela heel veel succes.

Kan me ook nog herinneren dat mijn moeder ook regelmatig een zolderopruiming deed. Alleen gooide mijn vader m dan weer vol 😂

Leuk van de bomenjongen, steeds even een berichtje. Wanneer is hij weer terug?

Hier weer druk maar niet zo erg als gisteren toen ik alleen zat
pi_207065234
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Pas wel op jezelf met die druk/stress!
pi_207065237
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch best spannend lijkt me zo’n traject @:Myraela heel veel succes.

Kan me ook nog herinneren dat mijn moeder ook regelmatig een zolderopruiming deed. Alleen gooide mijn vader m dan weer vol 😂

Leuk van de bomenjongen, steeds even een berichtje. Wanneer is hij weer terug?

Haha, mijn beide ouders zijn wel even erg met het volstouwen van de zolder. Mijn moeder heeft alle kinderspullen bewaard en mijn vader heeft 3 erfenissen aan gereedschap en klusmaterialen :7

Bomenjongen is pas net voor de kerst weer terug, hij is bijna 2 weken weg. Hij kon makkelijk vrij krijgen in dit seizoen -- niet gek want er is nu niet zo veel te doen in het bos natuurlijk.
pi_207065271
Is hij bosw8er?
pi_207065346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:15 schreef Blues het volgende:
Is hij bosw8er?

iets dergelijks ja. Het beroep boswachter bestaat amper nog meer, maar je hebt wel mensen die in de bosbouw werken, ecologen, natuurbeheerders, etc. ;)
pi_207065373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:22 schreef Tele6 het volgende:

iets dergelijks ja. Het beroep boswachter bestaat amper nog meer, maar je hebt wel mensen die in de bosbouw werken, ecologen, natuurbeheerders, etc. ;)
Ah ja.
Ik volg er een paar op twitter.
  dinsdag 13 december 2022 @ 13:44:49 #215
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207065626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Leuk, reuze interessant O+ Mijn broer werkt bij een ecologisch adviesbureau en is vrijwilliger bij natuurbeheer.
pi_207065684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:44 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Leuk, reuze interessant O+ Mijn broer werkt bij een ecologisch adviesbureau en is vrijwilliger bij natuurbeheer.
Zeker! Ik weet ook wel het een en ander over planten en dieren, maar vooral op hobbyniveau. Hij weet echt superveel en ziet ook allerlei dingen die ik over het hoofd zou zien. En ik moet zeggen, ik vond z'n boswachtersoutfit ook wel charmant (erg knuffelbaar) O+
pi_207065743
Maar ik had me voorgenomen om niet te hard van stapel te lopen en niet veel te enthousiast over 'm te worden als ik 'm nog amper ken. Jullie helpen me hier niet _O-
Ik heb volgende week ook een andere date. Weer simpel een wandelingetje en wat drinken. Ik hou m'n opties open :P
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:00:23 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207065788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Maar ik had me voorgenomen om niet te hard van stapel te lopen en niet veel te enthousiast over 'm te worden als ik 'm nog amper ken. Jullie helpen me hier niet _O-
Ik heb volgende week ook een andere date. Weer simpel een wandelingetje en wat drinken. Ik hou m'n opties open :P
Je moet die twee weken ook wat om handen hebben he?
pi_207065806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je moet die twee weken ook wat om handen hebben he?
Ook dat :Y :D
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:01:40 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207065812
Ja mag ik die bosjes man tzt even lenen voor mn landgoed dan? :+
pi_207065845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:01 schreef Barreltje het volgende:
Ja mag ik die bosjes man tzt even lenen voor mn landgoed dan? :+
Bosjesman _O-

Mocht 't wat worden dan kom ik graag een keertje met 'm op je landgoed logeren ^O^
pi_207066238
Fototje vanuit kantoor van vanmorgen nog
SPOILER
Dankzij jullie gepraat over kerstborrels ben ik er nu ook last minute eentje aan het plannen met mijn team.
pi_207066871
Ik ben lekker irrationeel emotioneel aan het zijn hier. Niet handig.

Op sommige dagen schrijven we brieven. Stel dat er 15 brieven geschreven moeten worden, dan is één collega de hele dag bezig met het schrijven van kladjes, één met het controleren, en één met het ondertekenen. Ik doe soms de kladjes maar meestal het controleren. Vandaag stond ik daar ook voor ingeroosterd.

Toen kreeg ik vanochtend mail van een collega dat hij tijd over had en of hij de helft van de brieven kon doen. Ik heb teruggemaild dat dat goed was en dan zou ik de tweede helft wel doen. Nu ging ik om 14:00 aan mijn helft van de brieven beginnen (dat is ruim op tijd, ik red het meestal wel in 2-2.5 uur), staat er nog maar één. Blijkt een andere collega ongevraagd al mijn andere brieven gedaan te hebben. (Inclusief de interessantste brief, die m'n collega had beloofd aan mij over te laten omdat ik zo lief was om hem de helft van m'n brieven te laten doen.)

en nu ben ik stom sip/kwaad en is die ene brief nog niet af |:(
  dinsdag 13 december 2022 @ 15:12:23 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207066881
Pffttt..
Ons bedrijf is geher-brand.. dus dat loet uitgerold worden door het bedrijf.. daar hebben we al 2 online trainingen voor gehad, 1 in person training en nu zijn we bezig met de 2e bedrijfspresentatie.
Het duurt maar 3.5 uur deze keer.. :o

SPOILER
  dinsdag 13 december 2022 @ 15:12:37 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_207066883
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tijd maken...
Heb er toevallig laatst nog aan gedacht om misschien keer richting Weissensee te rijden. Lijkt me wel gaaf, natuurijs in zo'n omgeving.
Ben er 3x geweest, het is daar prachtig!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 13 december 2022 @ 15:13:23 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207066891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef Tele6 het volgende:

Op sommige dagen schrijven we brieven. Stel dat er 15 brieven geschreven moeten worden, dan is één collega de hele dag bezig met het schrijven van kladjes, één met het controleren, en één met het ondertekenen. Ik doe soms de kladjes maar meestal het controleren. Vandaag stond ik daar ook voor ingeroosterd.

Toen kreeg ik vanochtend mail van een collega dat hij tijd over had en of hij de helft van de brieven kon doen. Ik heb teruggemaild dat dat goed was en dan zou ik de tweede helft wel doen. Nu ging ik om 14:00 aan mijn helft van de brieven beginnen (dat is ruim op tijd, ik red het meestal wel in 2-2.5 uur), staat er nog maar één. Blijkt een andere collega ongevraagd al mijn andere brieven gedaan te hebben. (Inclusief de interessantste brief, die m'n collega had beloofd aan mij over te laten omdat ik zo lief was om hem de helft van m'n brieven te laten doen.)

Dus je WIL graag die brieven schrijven?
pi_207066937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Dus je WIL graag die brieven schrijven?
Ja? Denk ik.
Ik had me er waarschijnlijk ook veel te veel op ingesteld dat ik vanmiddag mooi een hele rits brieven zou kunnen gaan zitten schrijven. Als ik die taak heb, voel ik me altijd lekker productief. :P
Het zijn soort van de "dit hebben we met ons team deze week gedaan en dit was het resultaat" brieven dus het is altijd wel een bevredigende taak om dat te "mogen" doen.
En je kunt het niet echt "fout" doen want alles staat in templates en protocollen. De andere taken die ik heb zijn een stuk lastiger en ik heb er met m'n verkouden hoofd eigenlijk niet echt de puf voor :@
Ik zou liever met m'n verkouden kop onder de dekens gaan liggen, maar dan moet ik me ziekmelden en ziekmelden (en vervolgens weer beter melden) is zo'n gedoe dat ik beter maar kan blijven proberen om wat werk te blijven doen. Moet nu alleen dan wel bedenken welk werk, want de brieven kan ik dus niet doen.
pi_207067262
Hoi. Ik ben weer in het land der levenden pffff. Was sinds vorige week woensdag wat verkouden dankzij m'n vent, donderdag ook "gewoon" verkouden en gewoon thuis gewerkt en sinds vrijdag ging 't echt mis. 40 graden koorts, overgeven, geen eetlust en alleen al uit bed komen, was onmogelijk. Ik ben verder 'n gezegend mens want ik ben nooit écht ziek dus ik kan me ook niet heugen dat ik eerder zo ziek ben geweest. Vandaag de eerste dag dat het weer wat gaat. Gelukkig was ik vanaf vrijdag 6 dagen vrij dus heb me niet ziek hoeven melden :')
  dinsdag 13 december 2022 @ 16:00:47 #229
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207067313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi. Ik ben weer in het land der levenden pffff. Was sinds vorige week woensdag wat verkouden dankzij m'n vent, donderdag ook "gewoon" verkouden en gewoon thuis gewerkt en sinds vrijdag ging 't echt mis. 40 graden koorts, overgeven, geen eetlust en alleen al uit bed komen, was onmogelijk. Ik ben verder 'n gezegend mens want ik ben nooit écht ziek dus ik kan me ook niet heugen dat ik eerder zo ziek ben geweest. Vandaag de eerste dag dat het weer wat gaat. Gelukkig was ik vanaf vrijdag 6 dagen vrij dus heb me niet ziek hoeven melden :')
Ai, dat is pittig!
Ik weet niet hoe het bij jouw werkgever zit, maar ik kan me theoretisch ziekmelden tijdens m'n vakantie zodat dit niet van m'n vakantiedagen af gaat.
pi_207067333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef Tele6 het volgende:

Het klinkt als een vrij achterlijke actie, maar theoretisch kan die collega je een plezier hebben willen doen?

Heb je al gevraagd WAAROM ZAT JE AAN MIJN WERK??
pi_207067365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:00 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ai, dat is pittig!
Ik weet niet hoe het bij jouw werkgever zit, maar ik kan me theoretisch ziekmelden tijdens m'n vakantie zodat dit niet van m'n vakantiedagen af gaat.
Dat kan overal maar dit keer was het gewoon in mijn "weekend" helaas haha. Ik werk gemiddeld 4 dagen per week in een 24/7 omgeving en ik had twee weken geleden 5 dagen gewerkt dus zodoende.
pi_207067426
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het klinkt als een vrij achterlijke actie, maar theoretisch kan die collega je een plezier hebben willen doen?

Heb je al gevraagd WAAROM ZAT JE AAN MIJN WERK??
Ja ze zal me wel een plezier hebben willen doen. Of het zal haar niet zijn opgevallen dat het mijn taken waren.

Ik heb niks gezegd. Ik heb haar sinds maart dit jaar niet gesproken omdat ze langdurig ziek is maar ze werkt nu een paar uur in de week weer vanuit huis. Ze heeft door haar ziekte een enorm kort lontje en is al een paar keer ongelofelijk kwaad op me geworden waarbij ik ook nog steeds niet weet waar het aan lag. Het thuiswerken helpt niet, want het is gewoon lastig om dingen genuanceerd te doen via teams chat.

Ik moet vooral m'n eigen brein even een schop geven want de terugkomende gedachte is "Collega heeft jouw werk gedaan WANT JIJ BENT NIET GOED GENOEG" en 1) dat slaat nergens op en 2) dat is erg slecht voor m'n humeur :')
pi_207067975
Nou, van mij krijg je een schouderklopje vanwege je laatste alinea en #1 en #2 @Tele6 🎄

MM weer hersteld. Ook goed. Ben je nog op zoek naar opties dichterbij huis?
pi_207068159
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 17:03 schreef AnneX het volgende:
Nou, van mij krijg je een schouderklopje vanwege je laatste alinea en #1 en #2 @:Tele6 🎄

MM weer hersteld. Ook goed. Ben je nog op zoek naar opties dichterbij huis?
Ik kijk af en toe nog wel rond maar het is geen must.
pi_207069322
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 10:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier zitten we midden in een reorganisatie en is niemand bezig met dit soort (leukere) dingen; ik verwacht allerlei last-minute "initiatieven"....
Reorganisaties zijn heel stom. Sterkte! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207069429
Grote Gezelligheid was gezellig. Mooie winterwandeling gemaakt, lekkere oosterse lunch, iets met stem gedaan en er was een goochelaar _O_ En prima kerstpakket met chutney en andere smaakmakers.

Wel bizar, dat ik om 9 uur thuis vertrok en alsnog een half uur (ingecalculeerd) vertraging opliep door files.
Bijzonder ook wel, hoeveel verschillende manieren automobilisten kunnen bedenken om zich bijna dood te rijden :')

Uiteindelijk arriveerde ik gelijk met een loeiende sirene huisartsenpostwagen op de locatie. Waar al een setje agenten stonden die van twee beteuterde collega’s het verhaal aan het opnemen was… politiebusje bevatte een man met pijn aan zijn been… collega had hem op de parkeerplaats aangereden :X

Terugweg reed beter door ^O^ En toen de spits te druk werd ben ik afgeslagen naar de Ikea. Want vorige week had ik blijkbaar de keukenzaken vergeten. Nu siliconen afdekdingesen en vacuumzakjes gekocht *O*
En weer ballen gegeten :Y)

Thuis pakjesavond, de brievenbus had diverse zaken naar binnen gespuugd. Waaronder 10 gratis daglenzen op sterkte (contactlenzenspecialist deed wat hij beloofde _O_ ), dus ik kan beginnen met mijn vakantie paklijst :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-12-2022 19:16:27 ]
pi_207069459
Traject van @Myraela : pittig hoor, hopelijk een goed verloop en snel positief resultaat!

@Tele6 bewustwording is al gezond ^O^ Nu nog dat hoofd stilzetten :*
  dinsdag 13 december 2022 @ 19:11:56 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_207069462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja ze zal me wel een plezier hebben willen doen. Of het zal haar niet zijn opgevallen dat het mijn taken waren.

Ik heb niks gezegd. Ik heb haar sinds maart dit jaar niet gesproken omdat ze langdurig ziek is maar ze werkt nu een paar uur in de week weer vanuit huis. Ze heeft door haar ziekte een enorm kort lontje en is al een paar keer ongelofelijk kwaad op me geworden waarbij ik ook nog steeds niet weet waar het aan lag. Het thuiswerken helpt niet, want het is gewoon lastig om dingen genuanceerd te doen via teams chat.

Ik moet vooral m'n eigen brein even een schop geven want de terugkomende gedachte is "Collega heeft jouw werk gedaan WANT JIJ BENT NIET GOED GENOEG" en 1) dat slaat nergens op en 2) dat is erg slecht voor m'n humeur :')
Collega heeft jou werk gedaan want jij bent ziek.
En voor je gemoedsrust er even en bedankt mailtje achteraan sturen naar de collega. Is zij ook blij.
  dinsdag 13 december 2022 @ 19:16:10 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_207069521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:12 schreef Barreltje het volgende:
Pffttt..
Ons bedrijf is geher-brand.. dus dat loet uitgerold worden door het bedrijf.. daar hebben we al 2 online trainingen voor gehad, 1 in person training en nu zijn we bezig met de 2e bedrijfspresentatie.
Het duurt maar 3.5 uur deze keer.. :o

SPOILER
Nieuwe stikkers op het pand en een doos nieuwe briefpapier?
Met daaromheen natuurlijk veeeeeeeel aandacht binnen het bedrijf voor de wijziging. Met een verbod nog het oude papier, enveloppen en alles waar het oude logo op staat nog te gebruiken.
pi_207069570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:25 schreef Tuindier het volgende:
SPOILER

Hele dag vergaderd afgewisseld met sociaal doen (lunch, borrel). Ik ben kapót.
pi_207070175
Thuis van werk en fitness. Heb het koud van het heen en weer fietsen. Maar wel fijn dat ik goed kon zien dat ik weer meer vooruit ben gegaan.

SPOILER
pi_207070217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van werk en fitness. Heb het koud van het heen en weer fietsen. Maar wel fijn dat ik goed kon zien dat ik weer meer vooruit ben gegaan.

SPOILER
Kortzichtig denken noem ik dat. Door geld proberen te besparen op ‘goedkope’ zaken die duurbetaalde krachten (want op zulke huishoudelijke uitgaven zijn dat de grootste kostenposten) extra werk opleveren.
pi_207070313
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kortzichtig denken noem ik dat. Door geld proberen te besparen op ‘goedkope’ zaken die duurbetaalde krachten (want op zulke huishoudelijke uitgaven zijn dat de grootste kostenposten) extra werk opleveren.
Ik heb de directeur ook nog nooit zelf koffie of thee zien halen. Vorige week maandag zei een collga “kaatje haal jij even koffie voor P” (het was geen vraag) en hij zegt dat zelf ook regelmatig. Nou heb ik in mijn vorige banen (vooral in de een na laatste baan gewerkt voor en met CEO’s van topbedrijven over de hele wereld, maar echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, die pakten heus hun eigen koffie, en vroegen hooguit om koffie wanneer ze in vergadering zaten (wat logisch is). Maar goed, nog maar een dag of 17, dan komt er een normalere.
pi_207070343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb de directeur ook nog nooit zelf koffie of thee zien halen. Vorige week maandag zei een collga “kaatje haal jij even koffie voor P” (het was geen vraag) en hij zegt dat zelf ook regelmatig. Nou heb ik in mijn vorige banen (vooral in de een na laatste baan gewerkt voor en met CEO’s van topbedrijven over de hele wereld, maar echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, die pakten heus hun eigen koffie, en vroegen hooguit om koffie wanneer ze in vergadering zaten (wat logisch is). Maar goed, nog maar een dag of 17, dan komt er een normalere.
Volgend jaar een normalere dus? :)
pi_207070358
quote:

[..]
Je werkplek is… bijzonder :D

Is het wat je ervan verwacht/gehoopt had?
  dinsdag 13 december 2022 @ 20:07:35 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_207070376
quote:

[..]
Er zit nu een meeuw?
pi_207070524
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je werkplek is… bijzonder :D

Is het wat je ervan verwacht/gehoopt had?
Nee, ik blijf dus verder kijken. Het is veel te administratief, waarom ze dit secretaresse noemen is mij een raadsel. Kleuren binnen de lijntjes, creatief denken is uit deze boze “want zo doen we dat altijd”. En hard werken vind ik helemaal niet erg, maar dat is hier echt extreem. Geen tijd voor een praatje (geen idee wat bv de gezinssituatie van mijn collega’s is, na 1,5 maand)
pi_207070590
quote:

[..]
Jeuh…dat is wel erg vorige eeuw. 8)7
Dat deden de antieke diakonijnen zusters voor ‘hun’ specialisten. En ik kwam van elders en keek mijn ogen uit.
pi_207070684
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat deden de antieke diakonijnen zusters voor ‘hun’ specialisten. En ik kwam van elders en keek mijn ogen uit.
Ook in de vorige eeuw deed ik dat niet :D
pi_207070775
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef AnneX het volgende:
Ja, ik vind het ook buitengewoon ouderwets :o Dat is echt niet meer van deze tijd. En dat extreem zuinige? Penny wise, pound foolish - als je het mij vraagt. Mag de verwarming wel aan? :+
pi_207070944
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, ik vind het ook buitengewoon ouderwets :o Dat is echt niet meer van deze tijd. En dat extreem zuinige? Penny wise, pound foolish - als je het mij vraagt. Mag de verwarming wel aan? :+
Tot in het extreme, wanneer 1 collega er is (zelf benoemd belangrijkste collega, eerlijk is eerlijk ze weet heel veel) dan gaat de verwarming omhoog ( maar ik zit er naast en doe m in slagjes omlaag >:)
pi_207070984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

Tot in het extreme, wanneer 1 collega er is (zelf benoemd belangrijkste collega, eerlijk is eerlijk ze weet heel veel) dan gaat de verwarming omhoog ( maar ik zit er naast en doe m in slagjes omlaag >:)
Dat lijkt me een stuk duurder dan een pen van de Bruna _O-
pi_207071278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat lijkt me een stuk duurder dan een pen van de Bruna _O-
Maar die afrekening komt pas later natuurlijk :D
pi_207071399
Ik zou ook nog even verder kijken als ik jou was. Meer creativiteit, eigen inbreng en minder ouderwets past wel bij je.
pi_207071823
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, ik blijf dus verder kijken. Het is veel te administratief, waarom ze dit secretaresse noemen is mij een raadsel. Kleuren binnen de lijntjes, creatief denken is uit deze boze “want zo doen we dat altijd”. En hard werken vind ik helemaal niet erg, maar dat is hier echt extreem. Geen tijd voor een praatje (geen idee wat bv de gezinssituatie van mijn collega’s is, na 1,5 maand)
Dat idee had ik al. Heb je nog wat lopen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 december 2022 @ 21:07:49 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207071855
Wandeljaaroverzicht gemaakt van geregistreerde kilometers. De teller staat op 800km :)

Globaal:
Buiten de Binnenstad van Amsterdam 235
Waterliniepad 6 t/m 13 146 Hoofddorp - Nieuwegein
Limespad 4 t/m 13 158 Van Hazerswoude naar Arnhem
Groene wissels 35 (Apeldoorn, Almere, Schiphol)
Trage Tochten 122 10 stuks in Noord-Holland
Westerborkpad 73 4 etappes
DMT 30
Totaal 799

Komen er iig nog 50 bij denk ik.
pi_207071906
Morgen bijlezen.
Vandaag was leuk O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 december 2022 @ 21:13:53 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207071965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:10 schreef Blues het volgende:
Morgen bijlezen.
Vandaag was leuk O+
Leuk :)
Volgende keer wil ik ook met een rondleiding idd. Vorige keer zonder gedaan.
pi_207072049
quote:
Morgen bijlezen.
Vandaag was leuk O+
Ik had hier nog nooit van gehoord :@ Wat bijzonder! En wat een mooi verslag, dank je wel O+
pi_207072061
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:07 schreef borisz het volgende:
Wandeljaaroverzicht gemaakt van geregistreerde kilometers. De teller staat op 800km :)

Globaal:
Buiten de Binnenstad van Amsterdam 235
Waterliniepad 6 t/m 13 146 Hoofddorp - Nieuwegein
Limespad 4 t/m 13 158 Van Hazerswoude naar Arnhem
Groene wissels 35 (Apeldoorn, Almere, Schiphol)
Trage Tochten 122 10 stuks in Noord-Holland
Westerborkpad 73 4 etappes
DMT 30
Totaal 799

Komen er iig nog 50 bij denk ik.
Echt super leuk, borisz _O_ Volgend jaar 1000? ;)
pi_207072160
quote:
Morgen bijlezen.
Vandaag was leuk O+
Wat leuk!

Cat had ook al zo'n leuke dag.

Je hebt groot gelijk dat je verder kijkt Kaatje. Dit is een behoorlijk vreemd bedrijf. Dat wordt echt niet beter.

Hier een matige dag. Logisch na zondag plus een gaar lijf maar ik heb echt geen tijd voor extra gammelheid.

Ik heb wat administratie gedaan, veel gemaild en vooral alles rond eten voor de komende 3 weken geregeld. Ik geloof dat het nu goed komt.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 21:26:21 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207072172
Schaatsen laten slijpen. Vannacht -11°C hier. Kom maar op O+
  dinsdag 13 december 2022 @ 21:37:00 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207072388
15 km gefietst; toch wel mn winterjas en een thermolaagje onder de spijkerbroek geregeld.
Was achteraf best fijn
  dinsdag 13 december 2022 @ 21:56:27 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207072764
Hoe is't met @Oora @Lonaa ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 december 2022 @ 21:59:03 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207072801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Echt super leuk, borisz _O_ Volgend jaar 1000? ;)
Wellicht ;) En als ik Wenen, blokjes om enzo meetel kom ik gegarandeerd boven die 1000 :P

Limes loop ik dit jaar wrs nog wel uit @Tele6 Aan het werk of vrij tussen Kerst en O&N? :+, of eerste week jan
Westerbork loop ik echt met moeders maar wil ik in 2023 ook wel afronden. Al klop ik wel bij je aan of je mee wil lopen tzt :+
Daar al een tijdje bij Nunspeet blijven hangen, op de dagtrip naar Elburg vanuit 't Harde na. Nog zo'n 125km +- Wel afgesproken om in de kerstvakantie iig 25km te doen. Wellicht meer (in zeg mei en herfstvakantie? d).
Waterlinie zal in de kerstvakantie ook wel een eind komen en ergens in Q1 2023 klaar.
En dan zeker naar Zuid-Limburg om de DMT af te maken.

En dan... Er is nog keuze genoeg van paden die op OV-afstand goed te doen is. En wellicht ook gewoon meer TrageTochten oid. Als ik zin hem in Doorn en omgeving bijvoorbeeld daar naartoe. :+
Ik kies waar ik zin in heb.
pi_207072827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:56 schreef fietsie het volgende:
Hoe is't met @:Oora @:Lonaa ?
Is dat Dora uitgesproken op z'n Twents? *O*
pi_207072864
quote:
@Oora ?

Er was eerder iemand vandaag over een spijkerbroek met de kou.
Dat is een katoen, dat wordt toch niet gedragen bij deze kou?
Mn.X heeft winterbroeken met een soort warme voering aan de binnenkant.

Toevallig heb ik vorige week deze besteld. https://www.ebay.com/itm/(...)1ec9&redirect=mobile

Oh, even rotterdamse linkje lezen.
  dinsdag 13 december 2022 @ 22:06:58 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207072892
Ik heb geloofik een echt verse kerstboom gekocht... hij drinkt iedere dag meer dan 1,5 liter water....
pi_207072911
Wat leuk zeg, dat depot. Had er wel van gehoord maar kon me er geen voorstelling van maken, nu wel.

Jeez, er staat een appartement in mijn gebouw te koop, 6e etage, ongeveer dezelfde oppervlakte, 285.000 :o
pi_207072929
quote:
Koud en opgekruld op de bank. Maar an sich wel prima. We zitten vanaf vandaag op een halve pijnstiller ipv anderhalf :)
pi_207072959
quote:
Morgen bijlezen.
Vandaag was leuk O+
De laatste keer dat wij er waren, kon er gestemd worden op de 3 laatste bouw voorstellen. En wij stemden ieder op de Slakom.
Het is prachtig geworden. En dat je dan net in een rondleiding valt. 👍🏼
  dinsdag 13 december 2022 @ 22:12:55 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207072967
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Koud en opgekruld op de bank. Maar an sich wel prima. We zitten vanaf vandaag op een halve pijnstiller ipv anderhalf :)
Fijn :) Naja minder fijn van het koud maar da's wellicht van buiten?
pi_207074515
Heel veel succes @Myraela . Het lijkt me een heel ingrijpend en intensief traject :*

Bomenjongen klinkt nog steeds als een goede match @Tele6 ^O^

Wat jammer dat je werkplek zo tegenvalt @Kaatje1 :{

Het begint hier langzaamaan wat behaaglijker te worden. Het is nu beneden 15 graden. (Kost maar 30 euro per dag, exclusief douchen :') we zien het dit jaar maar als onderdeel van de verbouwingskosten. )

En de vloer is zo mooi O+ morgen kan ik hem eindelijk bij daglicht zien.
pi_207074553
Als je vrouw wakker is en je daarvan ook wakker wordt }:|
pi_207074598
Story of my life, de mijne kruipt elke dag tussen half 6 en 6 uit bed en ik word nooit niet wakker }:|

En kom jongens, toen Dora net nieuw was, noemden we haar vaker Oora vanwege haar oren.
pi_207074626
Wakker. Druk vandaag. Alweer.
pi_207074629
Ik ga knutselen met schoolkinderen :')
pi_207074643
Mogge!

Het is helder en koud buiten.

Binnen was het water bevroren, dus ik begon de dag op m'n knieën: met de föhn naar de koude waterleiding blazen.
pi_207074828
Goedemorgen! Het weerbericht op de radio begon met 'goed nieuws, het blijft nog wat langer koud'. Ik heb daar toch een andere mening over.
  woensdag 14 december 2022 @ 07:59:50 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207074831
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 06:14 schreef Candaasje het volgende:
Heel veel succes @:Myraela . Het lijkt me een heel ingrijpend en intensief traject :*

Bomenjongen klinkt nog steeds als een goede match @:Tele6 ^O^

Wat jammer dat je werkplek zo tegenvalt @:Kaatje1 :{

Het begint hier langzaamaan wat behaaglijker te worden. Het is nu beneden 15 graden. (Kost maar 30 euro per dag, exclusief douchen :') we zien het dit jaar maar als onderdeel van de verbouwingskosten. )

En de vloer is zo mooi O+ morgen kan ik hem eindelijk bij daglicht zien.
Boks qua warmte. ;(
Nu met de vorst is het moeilijk warm te krijgen hier. Gelukkig savonds de houtkachel aan. Maar smorgens ;(
pi_207074850
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 07:11 schreef Clubsoda het volgende:
Story of my life, de mijne kruipt elke dag tussen half 6 en 6 uit bed en ik word nooit niet wakker }:|
God nee gelukkig houdt de mijne heel niet van wakker worden in de ochtend dus normaal doet ze dat niet, maar ze lag gewoon wakker.
Doet ze wel vaker, daar word ik ook wakker van.
Vrouwen :{w
pi_207074876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:59 schreef borisz het volgende:

[..]
Wellicht ;) En als ik Wenen, blokjes om enzo meetel kom ik gegarandeerd boven die 1000 :P

Limes loop ik dit jaar wrs nog wel uit @:Tele6 Aan het werk of vrij tussen Kerst en O&N? :+, of eerste week jan
Westerbork loop ik echt met moeders maar wil ik in 2023 ook wel afronden. Al klop ik wel bij je aan of je mee wil lopen tzt :+
Daar al een tijdje bij Nunspeet blijven hangen, op de dagtrip naar Elburg vanuit 't Harde na. Nog zo'n 125km +- Wel afgesproken om in de kerstvakantie iig 25km te doen. Wellicht meer (in zeg mei en herfstvakantie? d).
Waterlinie zal in de kerstvakantie ook wel een eind komen en ergens in Q1 2023 klaar.
En dan zeker naar Zuid-Limburg om de DMT af te maken.

En dan... Er is nog keuze genoeg van paden die op OV-afstand goed te doen is. En wellicht ook gewoon meer TrageTochten oid. Als ik zin hem in Doorn en omgeving bijvoorbeeld daar naartoe. :+
Ik kies waar ik zin in heb.
Goede wandelplannen *G*
28 dec t/m 4 jan ben ik vrij van werk, voor sommige van die dagen heb ik wel al plannen maar nog ruimte zat voor een wandeling :Y
  woensdag 14 december 2022 @ 08:55:24 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207075070
c_/
pi_207075206
Ik heb een zere keel. Ik heb daar dus echt geen tijd voor.
Spoilers!
pi_207075211
Ik heb twee panty's over elkaar heen aangedaan vandaag. Ik kan de kou trotseren vandaag.
pi_207075306
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 09:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb twee panty's over elkaar heen aangedaan vandaag. Ik kan de kou trotseren vandaag.
Succes jij met je traject. Spannend allemaal zeg.
Spoilers!
  woensdag 14 december 2022 @ 09:30:36 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207075351
Cool nieuw product in de Spaanse supermarkten:

woensdag 14 december 2022 @ 09:36:04 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207075394
SPOILER: niet mysogonistisch bedoeld! en mogelijk not suitable for your workplace
  woensdag 14 december 2022 @ 09:49:10 #289
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207075486
Ik kwam gisteren het nieuwste album van Jan, Jans en de kinderen tegen.

De cover en het eerste verhaaltje gaat over Jeroentje, die is jarig en wordt gezoend terwijl hij dat niet wil. Dit zijn duidelijk ongewenste intimiteiten. Waarom is dat in een strip in een vrouwentijdschrift humor?
pi_207075546
Hier op t vliegveld is het -6 en we moesten van de ene Fletcher naar de andere oversteken ivm ontbijt :Y) :D
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 10:17:44 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207075698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 09:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
De cover en het eerste verhaaltje gaat over Jeroentje, die is jarig en wordt gezoend terwijl hij dat niet wil. Dit zijn duidelijk ongewenste intimiteiten. Waarom is dat in een strip in een vrouwentijdschrift humor?
Vieze Jeroentje de al-dan-niet ex van Linda de Mol. Heeft zich niet als een heer gedragen in tv land :P

Tenminste, denk dat het daar naar verwijst
  woensdag 14 december 2022 @ 10:18:45 #292
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207075704
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Vieze Jeroentje de al-dan-niet ex van Linda de Mol. Heeft zich niet als een heer gedragen in tv land :P

Tenminste, denk dat het daar naar verwijst
Nee, dit is Jeroentje van Catootje,
  woensdag 14 december 2022 @ 10:22:52 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207075728
pfftt..
Vandaag wordt een beetje een baaldag geloof ik..
wakker worden om 8 uur omdat mn wekker niet aan stond ?!?!?
naar de gemeente om mn DIGID om te laten zetten, is een paspoort, een rijbewijs en mn ziekefonds pasje niet genoeg voor identificatie, moet ik een witness meenemen die kan bewijzen dat ik IK ben.. ehhh wtf heb ik dan een IDENTIFICATIE BEWIJS voor??
omg.
en dan hoor ik nu ook in de coulissen dat mn andere mannelijke buitenlandse collega uitgenodigd wordt bij andere collega's thuis om kerst te vieren.. en ik ben nog steeds niet bij IEMAND uitgenodigd geweest voor wat dan ook ( en ze zijn al wel bij mij thuis geweest..) vrouw in een mannen wereld :X :N
pi_207075735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 09:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mening;
Niet zo zwaar aan tillen..men slaat enorm door met op alle slakken zout te leggen.
pi_207075746
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:22 schreef Barreltje het volgende:
pfftt..
Vandaag wordt een beetje een baaldag geloof ik..
wakker worden om 8 uur omdat mn wekker niet aan stond ?!?!?
naar de gemeente om mn DIGID om te laten zetten, is een paspoort, een rijbewijs en mn ziekefonds pasje niet genoeg voor identificatie, moet ik een witness meenemen die kan bewijzen dat ik IK ben.. ehhh wtf heb ik dan een IDENTIFICATIE BEWIJS voor??
omg.
en dan hoor ik nu ook in de coulissen dat mn andere mannelijke buitenlandse collega uitgenodigd wordt bij andere collega's thuis om kerst te vieren.. en ik ben nog steeds niet bij IEMAND uitgenodigd geweest voor wat dan ook ( en ze zijn al wel bij mij thuis geweest.. vrouw in een mannen wereld :X :N
Jezelf uitnodigen *O*

Stom zeg :(
  woensdag 14 december 2022 @ 10:25:37 #296
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207075757
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Mijn mening;
Niet zo zwaar aan tillen..men slaat enorm door met op alle slakken zout te leggen.
Ik til er niet aan, ik wijs slechts op het met twee maten meten.
Hoe zou je het vinden als er over ongewenste intimiteiten naar een meisje zo luchtig over werd gedaan?
  woensdag 14 december 2022 @ 10:28:09 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207075778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hoe zou je het vinden als er over ongewenste intimiteiten naar een meisje zo luchtig over werd gedaan?
hoe eindigt het verhaal?
  woensdag 14 december 2022 @ 10:31:07 #298
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207075802
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]
hoe eindigt het verhaal?
Jeroentje roept, Ik wil niet gezoend worden, en Catootje, Karlijn en Jans lachen hem uit
pi_207075822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik zou denken het is maar een strip...
Staat in geen verhouding tot wat ik zelf bijv allemaal heb meegemaakt...
  woensdag 14 december 2022 @ 10:35:55 #300
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207075834
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zou denken het is maar een strip...
Een strip uit de libelle die er altijd mee bezig was maatschappelijke zaken aan te spreken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')