Waar is Gesink?quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelden heeft een renster met een gemiddelde klassering van ergens tussen de top 12 en top 20 zo rent free geleefd als Sanne Cant.
Staat wel op de nr. 1 van veldrijdsters aller tijden op het lijstje van Steef. Maar de laatste jaren wel afgegleden tot een matig niveau (of d rest is gewoon veel beter geworden).quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk helemaal niet interessant?
Komt omdat ze ZWAAR wordt onderschat, zeker onder de Belgen. Ik denk dat als er wat meer geloof zou zijn bij onze zuiderburen, Cant steevast mee zou dingen om de zege.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelden heeft een renster met een gemiddelde klassering van ergens tussen de top 12 en top 20 zo rent free geleefd als Sanne Cant.
Dat wordt genietenquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Nog wat regen voor morgen gaarne.
B-garnituur...de toppers zitten in Ierlandquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:42 schreef Centenbak het volgende:
Ik schakel net in maar wie zijn dit allemaal, zijn dit de junioren ofzo?
Die rijden normaal dan niet eens top20 toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
B-garnituur...de toppers zitten in Ierland
Klopt, al is Verstrynge wel een talentjequote:Op zaterdag 10 december 2022 15:43 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Die rijden normaal dan niet eens top20 toch?
Ze staat nipt voor op Vos, die zal daar alleen maar om moeten grinniken met 8 wereldtitels. Steefquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat wel op de nr. 1 van veldrijdsters aller tijden op het lijstje van Steef. Maar de laatste jaren wel afgegleden tot een matig niveau (of d rest is gewoon veel beter geworden).
Te weinig ruimte om te springen leek het?quote:
Pakte desondanks tijd terug.quote:Op zondag 11 december 2022 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het ging weer niet lekker bij de balken
Dat terwijl Fem bijna ziek is.quote:
Als je echt ziek bent kun je niet mee doen lijkt me.quote:
Niet slecht voor iemand van 17.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 15:24 schreef Centenbak het volgende:
Wat een oersaai en inspiratieloos parcours is dit dan weer. Is het nodig om daarvoor helemaal naar Engeland af te reizen? Ieder Belgisch dorp met een weiland had hetzelfde kunnen bieden.
Mooi afwisselend parcours juistquote:Op zondag 11 december 2022 15:24 schreef Centenbak het volgende:
Wat een oersaai en inspiratieloos parcours is dit dan weer. Is het nodig om daarvoor helemaal naar Engeland af te reizen? Ieder Belgisch dorp met een weiland had hetzelfde kunnen bieden.
Ik vind bv Hulst al 10x mooier. Als je zover afreist verwacht ik er toch wat meer van, minimaal het niveau van Namen of Spa.quote:Op zondag 11 december 2022 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh ik vind het juist een heel mooi parcours. Ook nog wat historische elementen wat in de Benelux juist vaak mist.
Voor de mondialisering toch alleen maar toe te juichen? Nog meer in België lijkt me juist niets toevoegenquote:Op zondag 11 december 2022 15:24 schreef Centenbak het volgende:
Fantastisch parcours! Namen kan hier niet aan tippen.quote:Op zondag 11 december 2022 15:29 schreef Szura het volgende:
Alles wat @:centenbak zegt omdraaien en je zit bij de waarheid
Lijkt me dan weer niet, aangezien hij nog gewoon mee vooraan zit met die andere non-valeursquote:
Een goede Van Aert was nu al 1 minuut voorquote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer niet, aangezien hij nog gewoon mee vooraan zit met die andere non-valeurs
VDP was nu al 4x onderuit gegaan en 2 minuten voor.quote:Op zondag 11 december 2022 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een goede Van Aert was nu al 1 minuut voor
Roger De Vlaeminck over Wout: “Ik heb een paar keer een sms naar Wout gestuurd voor een trui voor een jonge fan. Geen antwoord. Pas op, ik ben er niet kwaad op, hè. Maar Mathieu stuurde me wel meteen een gesigneerde wereldkampioenentrui.”quote:Op zondag 11 december 2022 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is kritiek op Wout niet strafbaar in Vlaanderen?
Volgens mij was toen (vorig jaar of het jaar ervoor) het verhaal dat hij na 40 minuten vaak een dipje heeft. Daarom zie je hem ook regelmatig een gelletje nemen rond die tijd.quote:Op zondag 11 december 2022 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Had Pidcock een lekke band ofzo? Beetje vreemd dipje.
Het heeft ook nooit ergens op geslagen om van een 'grote drie' te spreken. Pidcock is net wat beter dan Iserbyt, Vanthourenhout, Van der Haar, de Sweeck van dit jaar en de Toon van voorgaande jaren. Wellicht ook nog eens ingegeven door de frisheid door de andere seizoensindeling.quote:Op zondag 11 december 2022 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wout en Mathieu nog steeds van een ander niveau. Pidcock tegenvallend wmb
Eensquote:Op zondag 11 december 2022 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het heeft ook nooit ergens op geslagen om van een 'grote drie' te spreken. Pidcock is net wat beter dan Iserbyt, Vanthourenhout, Van der Haar, de Sweeck van dit jaar en de Toon van voorgaande jaren. Wellicht ook nog eens ingegeven door de frisheid door de andere seizoensindeling.
Ja maar je hoopt omdat hij jonger is dat hij wellicht nog een stapje kan maken.quote:Op zondag 11 december 2022 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het heeft ook nooit ergens op geslagen om van een 'grote drie' te spreken. Pidcock is net wat beter dan Iserbyt, Vanthourenhout, Van der Haar, de Sweeck van dit jaar en de Toon van voorgaande jaren. Wellicht ook nog eens ingegeven door de frisheid door de andere seizoensindeling.
Pidcock komt eigenlijk alleen echt in de buurt als hij in topvorm een parcours als Namen krijgt waar hij zijn gewichtsvoordeel uit kan spelen.quote:Op zondag 11 december 2022 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat er heel veel anderen naar Spanje zijn om te trainenquote:Op maandag 12 december 2022 12:10 schreef Idisrom het volgende:
Waarom gaan er zo weinig Nederlandse mannen en vrouwen naar de volgende WB in Italië?
Gerben de Knegt heeft (maar) vier mannen en vier vrouwen opgeroepen.
quote:Op zondag 11 december 2022 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Dat er geen renner van Pauwels Sauzen-Bingoal op het podium staat? Ze moeten zich geen zorgen maken. Ze hebben mee de koers gemaakt. Iserbyt reed geweldig goed, hé."
Ook eventjes bewaren dezequote:Paul Herygers: "Wout van Aert op het niveau van Mathieu van der Poel? Het scheelt weinig"
Waar staat dat de uitspraak schokkend is?quote:Op maandag 12 december 2022 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er precies zo schokkend aan zijn uitspraak?
Aangezien je oproept de uitspraak te bewaren, zal er wel iets van shock value of een vergelijkbaar iets aanwezig zijn. Overigens mist er een nogal belangrijke zin in je quoteje, want Pol zegt nota bene dat “Van Aert (nog) niet op het niveau van Van der Poel zit”. Een geheel logische analyse, waarbij het nodig zijn van opslaan me een beetje ontgaat.quote:Op maandag 12 december 2022 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar staat dat de uitspraak schokkend is?
Ik vind het alleen een beetje uit de lucht gegrepen, na twee/drie crossen ieder waarvan eentje tegen elkaar, en wil nog wel zien wat ervan overblijft de komende maanden.
Had de namen even vermeld.quote:Op maandag 12 december 2022 12:10 schreef Idisrom het volgende:
Waarom gaan er zo weinig Nederlandse mannen en vrouwen naar de volgende WB in Italië?
Gerben de Knegt heeft (maar) vier mannen en vier vrouwen opgeroepen.
Nederlandse selectie voor Wereldbeker Val di Sole – elitevrouwenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:52 schreef Nober het volgende:
Verwacht wel weer een SWEEP met Fem, Puck en Ceylin.
[..]
Had de namen even vermeld.
De dames krijgen het heel zwaar vandaag. Ik vind die lokatieverkenningen van Puck Pieterse steeds wel leuk om te volgen.quote:
Als Puck al zo veel moeite heeft recht te blijven dan gaan er veel het zwaar krijgen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De dames krijgen het heel zwaar vandaag. Ik vind die lokatieverkenningen van Puck Pieterse steeds wel leuk om te volgen.
Leuk dat ze dat doet! Wel een enorme ijsbaan zo te zien.quote:
Is toch niet te doen zo zegquote:
Zijwaarts vallen in de sneeuw is een stuk zachter dan neerklappen vanuit een hoogte op een harde ondergrond in Tokio.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:06 schreef franklop het volgende:
Je voelt al aan je water dat Mathieu een flinke smak gaat maken en daardoor hele voorjaar mist
Ik verwacht dat hij met minuten wint hierquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:06 schreef franklop het volgende:
Je voelt al aan je water dat Mathieu een flinke smak gaat maken en daardoor hele voorjaar mist
Het parcours wordt nog wel wat beter als er meer over gereden is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is toch niet te doen zo zeg
Of ijzigerquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het parcours wordt nog wel wat beter als er meer over gereden is.
Ze is er gelukkig wel gewoon bijquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Empel zou net keihard tegen een paal gereden zijn in de afdaling op 12:40 in de video van Puck.
Jammer, hoopte een alternatief voor Bobby bij ES te hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:00 schreef Nober het volgende:
Geen video van de val denk ik.
[ twitter ]
NOS heeft geen livestream, dacht dat ze de rechten hadden voor het hele seizoen.
Brrrrquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:04 schreef gianni61 het volgende:
1 dame in kort-kort.
Ik doe het haar niet na
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Persico maakt puur op hard trappen wel indruk op deze ondergrond. Nu nog leren dat het in een bocht de bedoeling is om naar links of rechts te sturen.
Of Persi Koo zoals Bobbie haar steeds noemt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:06 schreef H.Vviv het volgende:
Persico doet het anders technisch helemaal niet slecht.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:08 schreef franklop het volgende:
Puck voelt zich natuurlijk wel thuis op ijs
Of gewoon last van haar val?quote:
Sven Nys is woedend na het lezen van deze post. Die wil liever de friet- en biertenten-traditie in ere houden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:07 schreef franklop het volgende:
Zoveel beter dan weer een Belgische cross
Die geniet hier wel van toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:14 schreef Nober het volgende:
Heeft Mathieu zijn deelname al geannuleerd?
Denk juist dat hij hier heel lekker op gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:14 schreef Nober het volgende:
Heeft Mathieu zijn deelname al geannuleerd?
Prima. Genoeg ruimte voor C1 crossen, of hoe heten zequote:Op zaterdag 17 december 2022 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sven Nys is woedend na het lezen van deze post. Die wil liever de friet- en biertenten-traditie in ere houden.
Leek op iets met haar bovenbeenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:16 schreef tja77 het volgende:
Fem zag er niet goed uit, kan er zomaar lang uit liggen.
Als het maar geen knie/kruisband is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Leek op iets met haar bovenbeen
Ai, en dat vlak voor de eindejaarsperiode.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef Felagund het volgende:
Einde wedstrijd Van Empel
Fem van Empel moet de handdoek in de ring gooien. De Nederlandse wordt zo meteen van het terrein getild met een draagbaar.
Missen blijkbaar nog een patatkraamquote:
Publiek ook wel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Missen blijkbaar nog een patatkraam
Tijd voor een onderzoek naar Eurosport.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:21 schreef Szura het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan het commentaar van Bobbie Trekzak
Publiek mist ook een patatkraam of wij missen ook publiek?quote:
ik ben al op de engelse commentator overgestaptquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:21 schreef Szura het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan het commentaar van Bobbie Trekzak
Ik schat Bobbie in als een slachtoffer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor een onderzoek naar Eurosport.
Betsema, Van der Heijden, Van Anrooij, Van Alphen, Brand, Vos en Worst zijn er niet bij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:27 schreef Szura het volgende:
Wel eens wat andere dan een geheel Nederlandse top 8
Die speelt altijd lang verstoppertje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:19 schreef Szura het volgende:
Blijft gek om een A Franck te zien rondrijden
Zo dicht mogelijk bij de 50 is het uitgangspunt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Race van meer dan 50 minuten, best lang denk ik?
Gewoon dit weekend geen WB organiseren?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:33 schreef Faraday01 het volgende:
Ze moeten deze cross wel een andere plek op de kalender geven zodat niet de helft in Spanje zit.
Misschien valt Bakker net zo vaak.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:47 schreef franklop het volgende:
Hoe kan Persico nog derde zijn met al die schuivers
Anderhalve minuut? De heren zijn gemiddeld technisch ook beterquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:50 schreef tja77 het volgende:
Puck gem. rond de 8:15 per ronde, hoeveel sneller gaan de heren?
Bobby had z’n handjes niet boven de tafel denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:53 schreef Marcoss het volgende:
Wat doet die Sanne allemaal qua geluiden?
Dit ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:53 schreef Marcoss het volgende:
Wat doet die Sanne allemaal qua geluiden?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:53 schreef Szura het volgende:
Lefevere zou dit een poging tot doodslag noemen
Je hebt echt een hekel aan hem hè?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bobby had z’n handjes niet boven de tafel denk ik.
Dit is letterlijk de eerste keer dat ik iets over hem zeg volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt echt een hekel aan hem hè?
Bij NOS zijn ze druk met schaatsenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:56 schreef Idisrom het volgende:
Ik meende dat wij via een stream van de NOS konden kijken.
Is dat weer teniet gedaan?
Geen breuk zeggen ze bij Sporza, twee weken aan de kantquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:59 schreef tja77 het volgende:
Hopen op niet al te ernstig nieuws/blessure voor Fem.
Dat zou goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen breuk zeggen ze bij Sporza, twee weken aan de kant
Dan kan ze Baal nog net halenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, hopen dat dat daadwerkelijk zo is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker omdat er iemand was die riep dat hij het hoorde kraken. Laten we hopen dat ie het paaltje bedoelde.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, hopen dat dat daadwerkelijk zo is.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, hopen dat dat daadwerkelijk zo is.
Kleine Mathieu-imitatie, die bleef ook wel eens liggen na een valpartij waarna iedereen dacht ie een half jaar aan de kant zou staan, om vervolgens doodleuk de volgende dag weer op te stappen en een cross te winnenquote:Toch lijkt ze geen zware blessure te hebben opgelopen, want niet veel later liep de Nederlandse alweer rond op het parcours. "Wel diep ontgoocheld", zag Renaat Schotte in Italië.
Met een gebroken dijbeen loop je niet zo vlot meerquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker omdat er iemand was die riep dat hij het hoorde kraken. Laten we hopen dat ie het paaltje bedoelde.
Sneeuw kraakt ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker omdat er iemand was die riep dat hij het hoorde kraken. Laten we hopen dat ie het paaltje bedoelde.
Had haar hier zeker niet op het podium verwacht, vind haar soms ietwat log ogen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
Bakker rijdt toch ook erg sterk dit seizoen
Ze heeft wat meer een bouw zoals Brand.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had haar hier zeker niet op het podium verwacht, vind haar soms ietwat log ogen.
Die heet wel Bart Wellens hè, kortom korreltje zout.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft het ondertussen al wat naar beneden bijgesteld, maar Wellens dacht gisteren nog dat Mathieu vandaag met minstens 3 minuten verschil ging winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die heet wel Bart Wellens hè, kortom korreltje zout.
Ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft het ondertussen al wat naar beneden bijgesteld, maar Wellens dacht gisteren nog dat Mathieu vandaag met minstens 3 minuten verschil ging winnen.
Gisteren was het nog een sneeuwcross, nu is het meer een ijscross, volgens Vanthourenhout bijna een wegkoers (een gladde weliswaar)quote:
De commerciële ploegen wilden dat graagquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:32 schreef Nober het volgende:
Waarom trouwens geen nationale outfits bij de wereldbeker in het veldrijden? Zelfs bij het schaatsen doen ze dat.
Was vroeger wel maar onder druk van de commerciële ploegen is dat afgeschaft.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:32 schreef Nober het volgende:
Waarom trouwens geen nationale outfits bij de wereldbeker in het veldrijden? Zelfs bij het schaatsen doen ze dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |