Had gewoon thuis in zijn mexicano pak moeten zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Noppert praat alsof die echt zijn tranen aan het ophouden is
Ja, maar het risico op een tegengoal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de beste kans van oranje was om die eerste helft verlenging door te drukken. Al je offensieve kracht staat op het veld en Argentinië was helemaal onthutst.
Walgelijk volkquote:
Als Messi niet behandeld werd als een porseleinen beeldje met een dubieuze strafschop en vrijstelling voor hands.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de beste kans van oranje was om die eerste helft verlenging door te drukken. Al je offensieve kracht staat op het veld en Argentinië was helemaal onthutst.
Vond hem vooral matig met het wegspelen van de bal, maar verder kun je hem ook weinig aanrekenen op een fucking wereldtournooi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou wel bizar wel. Compleet gehyped door Van Gaal. Maar een vrij modale keeper, die ook wat ballen los heeft gelaten. Met een beetje pech sta je na 15 minuten 1-0 achter door een slechte inspeelpass.
Pasveer had die eerste goal gehouden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijlow had het zeker beter gedaan volgens alle Feyenoord Captain Hindsights.
Dat is ook niet bepaald een heel avontuurlijke coach en een hele originele keuze van de KNVB.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft zijn beste tijd gehad. Koeman deed het prima bij NL elftal
Ja leuk. Maar penalty’s is ook een loterij en dat weet je. De risk/benefit was duidelijk positief. We lieten ze nog helemaal terug op aarde komen, gewoon een tactische fout waar je op verliest.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, maar het risico op een tegengoal.
En ze zijn moe.
Wie had je dan willen zien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is ook niet bepaald een heel avontuurlijke coach en een hele originele keuze van de KNVB.
Videlad.quote:
Gewoon een hetze-act. Maar ga lekker door.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pasveer had die eerste goal gehouden.
Niks dus met Feyenoord te maken.
Weet je helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pasveer had die eerste goal gehouden.
Niks dus met Feyenoord te maken.
Geen geweldige scheids, en Messi werd gespaard.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Messi niet behandeld werd als een porseleinen beeldje met een dubieuze strafschop en vrijstelling voor hands.
en er dus later met rood af had gemoeten.
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar penalty’s is ook een loterij en dat weet je. De risk/benefit was duidelijk positief. We lieten ze nog helemaal terug op aarde komen, gewoon een tactische fout waar je op verliest.
Naingolan had gewoon zijn e-smoker tevoorschijn gehaald.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
Noppert vroeg niet om een asbak tijdens het interview, jammer
+1 alhoewel je ook veel misantrope Nederlanders hebt van dit kaliber tegen hun eigen volk. Daar walg ik nog meer van. Die 'weg met ons' meute.quote:
Oh hoi. Je bent er nog, heeft NL nog gescoord?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mee eens.
Waarom niet zelfde tactiek…
Noppert rookt een pakje p dag volgens zijn ex Italiaanse clubquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Naingolan had gewoon zijn e-smoker tevoorschijn gehaald.
Ik verwijt Noppert ook niets. Maar hij is gewoon niet zo goed als Van Gaal ons heeft doen geloven. Verder een leuke persoonlijkheid, waardoor de media het heeft opgepakt. Maar dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Vond hem vooral matig met het wegspelen van de bal, maar verder kun je hem ook weinig aanrekenen op een fucking wereldtournooi.
Idd gun hem een mooie transfer zodat die nog wat geld kan verdienen voor z’n familie. Sympathieke dude.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Noppert heeft gewoon een goed toernooi gekeept.
Bijlow-fans incomingquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd gun hem een mooie transfer zodat die nog wat geld kan verdienen voor z’n familie. Sympathieke dude.
Waren we verder gekomen met Cillessen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik verwijt Noppert ook niets. Maar hij is gewoon niet zo goed als Van Gaal ons heeft doen geloven. Verder een leuke persoonlijkheid, waardoor de media het heeft opgepakt. Maar dat was het dan ook wel.
Gewoon minder dan bijvoorbeeld Cilissen en Bijlow.
Lekker man.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noppert rookt een pakje p dag volgens zijn ex Italiaanse club
Dat ze de kwartfinale halen is al een prestatie op zich. Zit geen fantasie in. Ook al was het in 2014 niet veel beter. Of eigenlijk ieder WK dat Nederland voorbij de poulefase komt. In 78 was het al hortend en stotend en zo gaat het ieder WK.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krankzinnige comeback en aan het einde van de rit toch weer met het gevoel zitten dat je wereldkampioen had kunnen worden met deze route.
Classic Nederland.
"Het leven gaat verder."quote:
iedereen is minder dan Cilissenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik verwijt Noppert ook niets. Maar hij is gewoon niet zo goed als Van Gaal ons heeft doen geloven. Verder een leuke persoonlijkheid, waardoor de media het heeft opgepakt. Maar dat was het dan ook wel.
Ik heb het idee dat ie dacht: Er kan van alles gebeuren maar penalties winnen we.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef -XOR- het volgende:
Ik krijg toch sterk het idee dat die penaltyserie Lowie niet echt lekker zit.
Nee dat zijn topkeepersquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oké Dombo met je glazenbolquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders zeg ik dat toch niet klapviool.
Remko had die gehouden.
Zit op het niveau qua keepen in de wedstrijd tussen Cillessen en Van der Sar in. Misschien gelijkwaardig aan Stekelenburg. Dat is al meer dan we mogen wensen van de andere keepers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Floppert wordt natuurlijk terecht niet meer opgeroepen, oprotten ermee.
Ja wijsheid komt echt met de jaren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is het beste interview van Lowie als bondscoach ooit.
Ik vond beide kanten kinderachtig.quote:
Als je zelf de eerste twee mist dan is dat ook wel terecht natuurlijk. Dan kun je je wel afvragen of je plan wel deugde.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef -XOR- het volgende:
Ik krijg toch sterk het idee dat die penaltyserie Lowie niet echt lekker zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |