Ik neem aan dat dit nep is?quote:
Da bal moet over de grond of hoog.quote:
Beter hebben we helaas niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oftewel. Die Noppert hype mag stoppen. Gewooni een matige keeper.
Ga er maar staan. 0 interlands en twee jaar geleden nog op de bank bij GAE.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oftewel. Die Noppert hype mag stoppen. Gewooni een matige keeper.
Zoals altijd weer genaaidquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
Uiteindelijk had die penalty natuurlijk nooit gegeven mogen worden en had Weghorst ons naar de halve finale geschoten
Dat hoor ik al jaren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:18 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat er een nieuwe generatie klaar staat over 4 jaar. Zie veel potentie met die jonge gasten
Welnee. Nederland bakte er gewoon helemaal niks van 80 minuten lang. En de verlenging was ook vrij matig.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
Uiteindelijk had die penalty natuurlijk nooit gegeven mogen worden en had Weghorst ons naar de halve finale geschoten
90+10 een variant, wi durft dat dan. Als je doorgaat is het voetbalhistorie. Nu rest de vergetelheid.quote:
quote:
Leuk dat Co stompe er ook was.quote:
Ja? Ik zie er geen topper aankomen eerlijk gezegd. Maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:18 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat er een nieuwe generatie klaar staat over 4 jaar. Zie veel potentie met die jonge gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |