Leuk voor je Linkedin.quote:
Zeker, het was echt verschrikkelijk waardeloos. Enige glans was de grandioze ontknoping vanavond in de laatste secondes dankzij Woutje Weghorst of all people.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we misschien maar 30minuten goed gespeeld dit WK.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef SilverEyes het volgende:
Ik hoop dat Messi zo hard in z'n ballen getrapt wordt door een Kroaat, dat ze er door z'n neusgaten weer uitkomen. Wat een ongelooflijk irritante kutkabouter.
Qua voetbal toch niet. Qua strijd wel maar blijf dan strijden. Half uur de tijd om iets te forceren en dan wordt het vooral een Argentijnse golf.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef VeX- het volgende:
Wat een fenomenale wedstrijd, wat had ik het van Gaal gegund. Zonde.
Rene HousemanGodquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou nou, mevrouw toch!
Maxima!
Mario Kempes!
(Ik had wel moeite om hem te herkennen.)
Ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Van Dijk en Berghuis missen. Hun schuld.
Dit toernooi welgeteld twee ballen gestopt waarvan je denkt. Zozo, dat is oke.quote:
knotsgek was datquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, het was echt verschrikkelijk waardeloos. Enige glans was de grandioze ontknoping vanavond in de laatste secondes dankzij Woutje Weghorst of all people.
Gewoon altijd Pi-Air meenemen voor eventuele pingels.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Van Dijk en Berghuis missen. Hun schuld.
En dat in 4-3-3.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we misschien maar 30minuten goed gespeeld dit WK.
Gekocht dat weet ik niet en van opzet wil ik ook niet spreken en ik wil zelfs niet de stelling aan dat het invloed heeft gehad op het eindresultaat. Maar dat hij heel slecht floot is een feit.quote:
Engeland choked altijd dus schrijf die maar afquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef TLC het volgende:
Engeland, Frankrijk of Portugal
een van die 3 gaat het WK winnen
Dat is wel een hele duistere realisatie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Kutzooi. Alweer niks. Hoe ouder je wordt, hoe veler de nederlagen zich opstapelen.
Is het het teruglezen waard?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef Coco het volgende:
[..]
knotsgek was dat
en @:GGMM stond voor aap
Moeten we ons wel eerst plaatsen. Met deze wisselvallige selectie zal dat wel weer een hele opgave worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer maar helaas. We mogen trots zijn dat we zo ver zijn gekomen, zeker gezien het spelersmateriaal. Van een 2-0 achterstand terugkomen is natuurlijk ook knap. Volgend EK weer eens kans.
Valt toch wel mee? Was deze wedstrijd best goed bezig.quote:
Houseman, Jeessus Gristus.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rene HousemanGod
Meer Pep dan Guardiola
Dan hoop ik Frankrijk. Engeland trek ik echt niet met hun 'It's coming home' geleuter.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef TLC het volgende:
Die eerste helft verlening had je door moeten drukken, hate to say so maar dat is wel echt een tactische fout vanaf de bank.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Qua voetbal toch niet. Qua strijd wel maar blijf dan strijden. Half uur de tijd om iets te forceren en dan wordt het vooral een Argentijnse golf.
Lahoz idd.quote:
Oftewel. Die Noppert hype mag stoppen. Gewooni een matige keeper.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Alsof Bijlow dit varkentje had gewassen. Laat staan Pasveer.
EK's gaan al jaren kut. Als ze het EK al halen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer maar helaas. We mogen trots zijn dat we zo ver zijn gekomen, zeker gezien het spelersmateriaal. Van een 2-0 achterstand terugkomen is natuurlijk ook knap. Volgend EK weer eens kans.
Ja, daarom kreeg Van Dijk geen rood.quote:
We zijn juist heel constant de laatste tijd bijdehandquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten we ons wel eerst plaatsen. Met deze wisselvallige selectie zal dat wel weer een hele opgave worden.
Ek boeit niemandquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
EK's gaan al jaren kut. Als ze het EK al halen.
Er is ook nog een factor "hoe lang hou je dit vol". Je zit in de verlenging, de spelers zijn op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die eerste helft verlening had je door moeten drukken, hate to say so maar dat is wel echt een tactische fout vanaf de bank.
Een gemiste penantie is per definitie slecht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef RipCity het volgende:
Berghuis pingel gewoon slecht. Die van dijk was nog wel okay.
Ja, dat is echt bizar. Toen had je meteen meer snelheid op de flanken moeten brengen. Lang er meteen in, Simons er in.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die eerste helft verlening had je door moeten drukken, hate to say so maar dat is wel echt een tactische fout vanaf de bank.
Er was niet echt meer een plan, alleen maar 2-2 proberen te maken. Dat je daarna nog 30 minuten moet spelen was men even vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier ook, gewoon Nederlanders.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wordt hier flink vuurwerk afgestoken, wonen blijkbaar veel Argentijnen hier. Of zou het een andere bevolkingsgroep zijn?
Werd steeds heel dicht op de huid gezeten door een man met rugdekking. Slim gedaan van de Argentijntjes, daardoor kon hij nauwelijks versnellen of opendraaien en moest hij zich beperken tot balletjes terug. In de verlenging kwam er meer ruimte voor hem en kwam hij in die eerste helft ook beter uit de verf.quote:
Daar heeft toch niemand aan getwijfeld hoop ik?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oftewel. Die Noppert hype mag stoppen. Gewooni een matige keeper.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef TLC het volgende:
Na afloop zegt Louis: we hebben er zo hard op getraind, die pingels.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |