Wat kan ons het schelen, wij gaan morgen gewoon meetenquote:
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan ons het schelen, wij gaan morgen gewoon meeten
Beter komt er geen Argentijn binnenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan ons het schelen, wij gaan morgen gewoon meeten
Ja Mario ik heet geen Louiequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft hij de gapo heruitgenomen?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beter komt er geen Argentijn binnen
Biefstuk van makenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die geef ik meteen een notequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vegetarische ballen voor in de soep van draaien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan die op zijn eigen oog leggen als ik klaar met hem benquote:
Dat is wel een fijn idee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
Mn dochter kan daar weer veilig over straat
Hoezo? Ajax-Feyenoord gaat toch ook samen bij julliequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax-Feyenoord gaat toch ook samen bij jullie
Team badeendje.quote:
Daarin ben ik het met je eens ... Messi is een vies mennekequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb niet zoveel met het Nederlands elftal, maar dat gekwijl over Messi is erger. Jammer dat Argentinië er niet uitligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |