Wat kan ons het schelen, wij gaan morgen gewoon meetenquote:
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan ons het schelen, wij gaan morgen gewoon meeten
Beter komt er geen Argentijn binnenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan ons het schelen, wij gaan morgen gewoon meeten
Ja Mario ik heet geen Louiequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft hij de gapo heruitgenomen?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beter komt er geen Argentijn binnen
Biefstuk van makenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die geef ik meteen een notequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vegetarische ballen voor in de soep van draaien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan die op zijn eigen oog leggen als ik klaar met hem benquote:
Dat is wel een fijn idee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
Mn dochter kan daar weer veilig over straat
Hoezo? Ajax-Feyenoord gaat toch ook samen bij julliequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax-Feyenoord gaat toch ook samen bij jullie
Team badeendje.quote:
Daarin ben ik het met je eens ... Messi is een vies mennekequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb niet zoveel met het Nederlands elftal, maar dat gekwijl over Messi is erger. Jammer dat Argentinië er niet uitligt.
Onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarin ben ik het met je eens ... Messi is een vies menneke
Kroatiëquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En Duitsland en Zwitserland ook, niemand meer om voor te juichen
op het veld gast // Ronaldo doet veel meer goed werkquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin.
Een heel sociale gast. Doet veel voor mensen in nood. En is bescheiden.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
op het veld gast // Ronaldo doet veel meer goed werk
Kan hij inderdaad weinig aan doen. Maar is zeker vervelend.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Messi kan er zelf weinig aan doen natuurlijk, maar dat gedweep en geslijm met hem elke keer... Alsof hij groter is dan het team, de wedstrijd, het toernooi, het voetbal... Dat is zo vreselijk vermoeiend.
Hoi hoi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het gras moet water natuurlijk.
groenerquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het gras moet water natuurlijk.
Ik jullie ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha sly!
Tot morgen. Kijk er naar uit om je eens te ontmoeten.
Slaap lekker. Tot morgen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik jullie ook.
Groetjes en trusten zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |