quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:06 schreef bbuddybb het volgende:
"Luuk heeft nog niet gespeeld. Jij weet natuurlijk als geen ander hoe dat is."![]()
lolquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:06 schreef bbuddybb het volgende:
"Luuk heeft nog niet gespeeld. Jij weet natuurlijk als geen ander hoe dat is."![]()
Gaan jullie daarachter zo in beeld zitten, dat is leuk!quote:
De neutrale supporter in ieder geval nietquote:
Ik denk dat Marokko de wereldbeker gaat pakken. Zo knotsgek is dit wk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Knotsgek WK. En logica in het voetbal bestaat niet.
Daarom feliciteer ik al jullie met de wereldbeker
Portugal heeft samen met frankrijk het beste team dus denk het nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik denk dat Marokko de wereldbeker gaat pakken. Zo knotsgek is dit wk.
Je verzint het ook maarquote:
Zo danquote:
Ja die winnen van Spanje, Portugal, Frankrijk en Nederland achter elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik denk dat Marokko de wereldbeker gaat pakken. Zo knotsgek is dit wk.
Ziyech matchwinner in de finalequote:Op vrijdag 9 december 2022 19:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die winnen van Spanje, Portugal, Frankrijk en Nederland achter elkaar.
U las het hier eerst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die winnen van Spanje, Portugal, Frankrijk en Nederland Kroatië achter elkaar.
werkt ook niet.quote:
dat valt wel mee...quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Argentijnen spiegelen omdat ze weten dat ze op iedere positie een betere speler hebben (op de linksback na uiteraard).
“Je had het niet verwacht, hè” - Ziyechquote:
Stukje minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Je had het niet verwacht, hè” - Ziyech
Wie heeft dan het record verloren WK-finales mét overwinning?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:03 schreef Zorro het volgende:
Nederland gaat gewoon het record verloren WK-finales zonder overwinning op 4 zetten
Nee hoor, omdat ze bang zijn om met 4-3-3 in het mes te lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Argentijnen spiegelen omdat ze weten dat ze op iedere positie een betere speler hebben (op de linksback na uiteraard).
Hij denkt aan de onlangs overleden Nurse Ratched.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie ie nou aan die vrouw van die ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |