De pijnbank.quote:
Noppert die de winnende pingel in de winkelhaak ramtquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Noppert een penalty laten nemen kan echt niet. Volgens mij gaat dat trouwens vaker fout dan goed om een keeper een penalty in een reeks te laten nemen.
Klinkt leuk deze romantische verhalen maar ik heb liever zakelijke winst binnen 90 minuten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Noppert die de winnende pingel in de winkelhaak ramt![]()
3-0quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Inderdaad. Hoe vaak komt zo'n sprookje (mensen die dromen van winst in de laatste minuut enzo) nou eigenlijk uit? 1 keer in de 10 jaar?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klinkt leuk deze romantische verhalen maar ik heb liever zakelijke winst binnen 90 minuten.
Die werd door de video edit stagiair van dienst onder compilaties van de wedstrijden gezet idd. Zou met dit WK niet werken, en zie maar eens een feestelijk liedje met winterse geluiden te vinden dat géén kerstnummer is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:28 schreef Simmertje het volgende:
Kennen jullie dit nummertje nog van deze one hit wonder band. Heerlijk nummertje was dit tijdens WK 2010.
Ik vind dit soort plaatjes altijd wat prematuur, uiteindelijk lacht er aan het einde van de rit maar 1 land het hardst. En Noppert is ook nog niet echt uitgebreid getest, wellicht maakt hij vandaag een zeperd.quote:
Hoort erbij, beetje de draak steken met je tegenstander.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort plaatjes altijd wat prematuur, uiteindelijk lacht er aan het einde van de rit maar 1 land het hardst. En Noppert is ook nog niet echt uitgebreid getest, wellicht maakt hij vandaag een zeperd.
Doe dat liever als we winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoort erbij, beetje de draak steken met je tegenstander.
Dit. Al dat geblaat van te voren krijg je weer regelrecht in je gezicht, zodra je verloren hebt. Op dit subforum heb je er ook een paar rond hangen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doe dat liever als we winnen.
Dat krijg je ervan als je zegt dat Blind er niks van kanquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit. Al dat geblaat van te voren krijg je weer regelrecht in je gezicht, zodra je verloren hebt. Op dit subforum heb je er ook een paar rond hangen.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je zegt dat Blind er niks van kan
Dat was Klaassen al.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als hij er 90 minuten wat van kan. De eerste helft tegen VS was hij de slechtste man op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |