Ik stel het bij naar 4.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
In de lijst van 2021 waren er 9 titels beginnend op '('. Noem er 6, met bijbehorende artiest.
Haakje-sluit bij de tweede moet een woord later, maar is natuurlijk goedquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:41 schreef cafca het volgende:
(Sitting on) the dock of the bay - Otis Redding
(Don't) Fear the reaper - Blue Oyster Cult
Dat waren ook mijn twee gedachten... Was (not Was) met Walk the Dinosaur al denk ik niet dat die de top2000 ooit heeft gehaald (ook een schande natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2022 12:10 schreef Berkery het volgende:
Toevallig net iets gelezen in het zustertopic: Hij wordt genoemd in You Better You Bet van The Who
Een beetje vergezocht misschien, maar Tainted Love is oorspronkelijk een nummer van mevrouw Bolan.
En iemand anders mag 'm inkoppen
quote:Op woensdag 14 december 2022 12:18 schreef pipster het volgende:
Ik zie net op wiki dat The Who niet met You Better You Bet in de Top 2000 hebben gestaan. Ook een schande.
Yep, ik had geen zin om de vraag andersom te stellen, want dan had ik alle antwoorden moeten controlerenquote:Op woensdag 14 december 2022 13:30 schreef koffieleuk het volgende:
Top 2000 noteringen met meerdere bands?
quote:Op woensdag 14 december 2022 14:06 schreef MielMonteur het volgende:
Cold Little Heart, Snow Hey Ho
, A Winter Shade of Pale, Winter in Hamburg
(maar wel in de lijst).
Yes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |