abonnement Unibet Coolblue
pi_206998185
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef Za het volgende:
Verkwanselen van dit land oa door:

Het steunen van Oekraine door Russische tegoeden te bevriezen en de import van Russisch gas, steenkool, ijzer etc te stoppen waardoor de eigen burgers nu in een economische en financiële crisis zitten.

De "klimaatcrisis", het uitkopen van boeren, binnenkort 3000 verplicht, en de glastuinbouw kon sowieso al niet meer draaien met deze gasprijzen.

De achterlijke corona maatregelen welke een volksdepressie geïnduceerd hebben.
85% van de bevolking vaccineren op basis van leugens (je doet het voor een ander!), ook kinderen, anders mochten ze niet naar school.

Met als gevolg, gigantische inflatie, de prijzen rijzen de pan uit, en de schappen zullen leeg raken, de bevolking kent nog nauwelijks vreugde en het is te hopen dat de vaccins op termijn niet schadelijker blijken dan heden aangenomen.

Het opjutten van de eigen bevolking tegen elkaar, pandemie van de ongevaccineerden, ongevaccineerden houden bedden bezet van de ouders van gevaccineerden.

Hekken om verpleeghuizen, mensen afscheid nemen ontzeggen, QR codes om ergens binnen te mogen.

Bij geen enkele bank kun je meer geld opnemen, en er zijn steeds minder geldautomaten, probeer maar eens 10.000 van je rekening te halen.

Elke vrije kamer in het land volboeken met Oekrainers, terwijl de eigen bevolking 8 jaar op een wachtlijst staat.

Ja dit land is verkwanselt, mensen haten elkaar of zichzelf, krijgen continu angstpropaganda te verduren. De vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken, in dit land is slechts 1 geldende gedicteerd mening, en niemand die meer kritische vragen stelt wordt ergens uitgenodigd. IMO
En daarom zou Klaver de doodstraf verdienen? 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 8 december 2022 @ 19:48:55 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206998189
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 16:42 schreef nils_22 het volgende:
Weet niet of dat kan, Emile woont in Hua Hin in Thailand.
Op permanente visvakantie?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 8 december 2022 @ 19:49:43 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206998202
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En daarom zou Klaver de doodstraf verdienen? 8)7
Ja want GroenLinks is aan de macht _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 8 december 2022 @ 19:50:28 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206998220
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef Za het volgende:
Verkwanselen van dit land oa door:

Het steunen van Oekraine door Russische tegoeden te bevriezen en de import van Russisch gas, steenkool, ijzer etc te stoppen waardoor de eigen burgers nu in een economische en financiële crisis zitten.

De "klimaatcrisis", het uitkopen van boeren, binnenkort 3000 verplicht, en de glastuinbouw kon sowieso al niet meer draaien met deze gasprijzen.

De achterlijke corona maatregelen welke een volksdepressie geïnduceerd hebben.
85% van de bevolking vaccineren op basis van leugens (je doet het voor een ander!), ook kinderen, anders mochten ze niet naar school.

Met als gevolg, gigantische inflatie, de prijzen rijzen de pan uit, en de schappen zullen leeg raken, de bevolking kent nog nauwelijks vreugde en het is te hopen dat de vaccins op termijn niet schadelijker blijken dan heden aangenomen.

Het opjutten van de eigen bevolking tegen elkaar, pandemie van de ongevaccineerden, ongevaccineerden houden bedden bezet van de ouders van gevaccineerden.

Hekken om verpleeghuizen, mensen afscheid nemen ontzeggen, QR codes om ergens binnen te mogen.

Bij geen enkele bank kun je meer geld opnemen, en er zijn steeds minder geldautomaten, probeer maar eens 10.000 van je rekening te halen.

Elke vrije kamer in het land volboeken met Oekrainers, terwijl de eigen bevolking 8 jaar op een wachtlijst staat.

Ja dit land is verkwanselt, mensen haten elkaar of zichzelf, krijgen continu angstpropaganda te verduren. De vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken, in dit land is slechts 1 geldende gedicteerd mening, en niemand die meer kritische vragen stelt wordt ergens uitgenodigd. IMO
Wist je al dat Jesse Klaver niet eens in de regering zit?

Komt een beetje onnozel over.
pi_206998236
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:48 schreef xpompompomx het volgende:

En daarom zou Klaver de doodstraf verdienen? 8)7
Het gaat niet over Klaver.

"En dan alle politici voor t gerecht dagen wegens verkwanselen van Nederland"
pi_206998239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef Za het volgende:
Verkwanselen van dit land oa door:

Het steunen van Oekraine door Russische tegoeden te bevriezen en de import van Russisch gas, steenkool, ijzer etc te stoppen waardoor de eigen burgers nu in een economische en financiële crisis zitten.

De "klimaatcrisis", het uitkopen van boeren, binnenkort 3000 verplicht, en de glastuinbouw kon sowieso al niet meer draaien met deze gasprijzen.

De achterlijke corona maatregelen welke een volksdepressie geïnduceerd hebben.
85% van de bevolking vaccineren op basis van leugens (je doet het voor een ander!), ook kinderen, anders mochten ze niet naar school.

Met als gevolg, gigantische inflatie, de prijzen rijzen de pan uit, en de schappen zullen leeg raken, de bevolking kent nog nauwelijks vreugde en het is te hopen dat de vaccins op termijn niet schadelijker blijken dan heden aangenomen.

Het opjutten van de eigen bevolking tegen elkaar, pandemie van de ongevaccineerden, ongevaccineerden houden bedden bezet van de ouders van gevaccineerden.

Hekken om verpleeghuizen, mensen afscheid nemen ontzeggen, QR codes om ergens binnen te mogen.

Bij geen enkele bank kun je meer geld opnemen, en er zijn steeds minder geldautomaten, probeer maar eens 10.000 van je rekening te halen.

Elke vrije kamer in het land volboeken met Oekrainers, terwijl de eigen bevolking 8 jaar op een wachtlijst staat.

Ja dit land is verkwanselt, mensen haten elkaar of zichzelf, krijgen continu angstpropaganda te verduren. IMO
Ik ben best tevreden over m'n leven hoor. Mijn welvaart is de afgelopen 3 jaar enorm gestegen. De bank laat mij gewoon m'n geld uitgeven. Vaccinaties ben ik blij om en zijn niet eng. Met name de avond klok vond ik erg kut, maar die was maar kort en de overige maatregelen waren voor de depressievelingen en de aso's makkelijk te negeren.

Al met al ben ik dus best wel positief. De angstpropaganda lijkt voornamelijk te komen vanuit kamp wappie. WEES BANG VOOR IEDERE VERANDERING EN NIEUWIGHEID!!! En als niet iedereen massaal is doodgegaan door bijvoorbeeld de 5g masten verdwijnt het uiteindelijk ook wel weer, maar irritant is het wel.
  donderdag 8 december 2022 @ 19:51:25 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206998243
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef Za het volgende:
Verkwanselen van dit land oa door:

Het steunen van Oekraine door Russische tegoeden te bevriezen en de import van Russisch gas, steenkool, ijzer etc te stoppen waardoor de eigen burgers nu in een economische en financiële crisis zitten.

De "klimaatcrisis", het uitkopen van boeren, binnenkort 3000 verplicht, en de glastuinbouw kon sowieso al niet meer draaien met deze gasprijzen.

De achterlijke corona maatregelen welke een volksdepressie geïnduceerd hebben.
85% van de bevolking vaccineren op basis van leugens (je doet het voor een ander!), ook kinderen, anders mochten ze niet naar school.

Met als gevolg, gigantische inflatie, de prijzen rijzen de pan uit, en de schappen zullen leeg raken, de bevolking kent nog nauwelijks vreugde en het is te hopen dat de vaccins op termijn niet schadelijker blijken dan heden aangenomen.

Het opjutten van de eigen bevolking tegen elkaar, pandemie van de ongevaccineerden, ongevaccineerden houden bedden bezet van de ouders van gevaccineerden.

Hekken om verpleeghuizen, mensen afscheid nemen ontzeggen, QR codes om ergens binnen te mogen.

Bij geen enkele bank kun je meer geld opnemen, en er zijn steeds minder geldautomaten, probeer maar eens 10.000 van je rekening te halen.

Elke vrije kamer in het land volboeken met Oekrainers, terwijl de eigen bevolking 8 jaar op een wachtlijst staat.

Dan nog het hele regenboog gedoe en genderneutrale scholen, regenboogtrappen en paarse vrijdag, een kind beslist nl zelf wat hij of zij is, stel je voor dat in een warenhuis een afdeling zou zijn voor meisjes, de gruwel.

Ja dit land is verkwanselt, mensen haten elkaar of zichzelf, krijgen continu angstpropaganda te verduren. De vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken, in dit land is slechts 1 geldende gedicteerde mening, en niemand die meer kritische vragen stelt wordt ergens uitgenodigd. IMO
Dit heeft Klaver allemaal gedaan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 8 december 2022 @ 19:53:06 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206998283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:51 schreef Za het volgende:

[..]
Het gaat niet over Klaver.

"En dan alle politici voor t gerecht dagen wegens verkwanselen van Nederland"
Ah, duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 donderdag 8 december 2022 @ 19:53:50 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206998302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:51 schreef Za het volgende:

[..]
Het gaat niet over Klaver.

"En dan alle politici voor t gerecht dagen wegens verkwanselen van Nederland"
Dus gewoon alle politici die je niet bevallen tegen de muur?

Lekker, Za... lekker... :')

Wie gaat precies dat tribunaal voorzitten? Baudet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206998381
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:50 schreef Hexagon het volgende:

Wist je al dat Jesse Klaver niet eens in de regering zit?

Komt een beetje onnozel over.
Jesse Klaver =/= aan alle politici.

Beetje onnozel dit.
pi_206998406
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:51 schreef Harvest89 het volgende:

Dit heeft Klaver allemaal gedaan?
Eist Klaver de tweet op, terwijl hij slechts tussen haakjes staat?
  Beste debater 2022 donderdag 8 december 2022 @ 20:48:05 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206999296
Patroon bij complotwappies: "Liefde, vrijheid, geen dictatuur" vertaalt zich het beste met "Tribunalen, doodstraf, geen genade".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 december 2022 @ 21:48:26 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207000153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Tsja ik kijk ook niet graag naar zo'n kerel, maar als we het hebben over viezeriken en seksueel overschrijdend, dan zou het toch eerder moeten gaan over al die volwassen mensen die zich bezighouden met vrouwen turnen. Een sport waarin voornamelijk minderjarigen aan de top staan en rondparaderen in hele strakke pakjes voor 50+ ers.
Nou ja, ik neem aan dat alleen mensen die raar in hun hoofd zijn bij 'mannelijke ritmische gymnasten' überhaupt gelijk denken aan 'seksueel overschrijdend gedrag'?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207000212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, ik neem aan dat alleen mensen die raar in hun hoofd zijn bij 'mannelijke ritmische gymnasten' überhaupt gelijk denken aan 'seksueel overschrijdend gedrag'?
Tsjaka tsjaka. Emiel wil gewoon zijn 15 jarige meisjes terug en dit soort beschuldigingen die doen het goed de laatste tijd. Tegelijkertijd is het een boomer en heeft hij wat moeite met begrijpen waarom zo'n beschuldiging soms wel en niet werkt. Tsjakaaaa
pi_207000234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:51 schreef Za het volgende:

[..]
Het gaat niet over Klaver.

"En dan alle politici voor t gerecht dagen wegens verkwanselen van Nederland"
Ah, dus ook de Kamerleden van FvD? Want ook zij zijn politici.
pi_207002998
Za :')_!!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207003005
Huh? Gaat alles wel goed met hem?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207011725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:53 schreef nils_22 het volgende:
Wat vinden jullie, heeft Emile gelijk?
Nee.... Ratelband is een notoire jerk . Politiek gezien komt hij hier met een extreemrechts motief en plan.
Landelijke politici vermoorden is ook dom, want wie moet dan het land besturen ?
Ratelband's extreemrechtse sympathisanten ?
Dat is dus afschaffing van de democratie.... afschaffing van vrije meningsuiting.

Dit soort praatjes in enge kringen kan sommigen er toe aanzetten daadwerkelijk geweld te gebruiken, politici vermoorden.
pi_207011771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Tsjaka tsjaka. Emiel wil gewoon zijn 15 jarige meisjes terug en dit soort beschuldigingen die doen het goed de laatste tijd. Tegelijkertijd is het een boomer en heeft hij wat moeite met begrijpen waarom zo'n beschuldiging soms wel en niet werkt. Tsjakaaaa
De lulligheid van Ratelband heeft niks met zijn leeftijd te maken
pi_207011783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
)

Wie gaat precies dat tribunaal voorzitten? Baudet?
Gideons bende
pi_207012385
Emile Ratelband wordt oud.
  zaterdag 10 december 2022 @ 10:49:20 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207025091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 16:05 schreef nils_22 het volgende:
[ twitter ]
9.2
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207025115
Interessante analyse van Ratelband. Hij laat weer eens zien dat hij qua intellect ver boven het gepeupel staat. Ik ben zelf van mening dat de doodstraf iets wat 'buitenproportioneel' is, maar ik maak vast een denkfout ergens. Zou graag zien dat Ratelband hierover wordt geïnterviewd, zodat ik zijn denkwijze kan aanschouwen.
  zaterdag 10 december 2022 @ 11:44:08 #74
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_207025520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:18 schreef PzKpfw het volgende:
Tsjakkkkaaa
Is dat het geluid dat een guillotine maakt?
Zeer stabiel genie.
pi_207025872
Beiden idioten. Van Klaver heb je meer last. Ratelband is niets meer dan een natte scheet tegenwoordig.
pi_207027148
Onlangs zijn documentaire gekeken, flink wat afleveringen ook. Ik denk dat zoiets wordt gemaakt met de intentie dat we de mens achter de schreeuwer gaan zien, wat je met Gordon's biografische boek ook hebt. Ik denk dat zij denken dat iedereen na het zien en lezen dan denken:"Jaaaa, grote bek maar ook een groot hart en wat hebben ze het zwaar gehad, och och," en uiteindelijk kijk en lees je en krijg je alleen maar een grotere hekel aan die mensen.
Wat een ontzettende staatsdebiel is die Ratelband en ik denk dat je die zo de psychiatrie in kunt duwen. Zelden zo'n nare persoonlijkheid gezien.

Maar goed, Jesse Klaver vind ik dan ook wel een droplul.

Dus zoek het maar uit met zn allen.
Go hard or go home
pi_207085805
quote:
4s.gif Op donderdag 8 december 2022 16:29 schreef aloa het volgende:
Knettergestoord die Ratelband. Altijd al geweest ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')