Of met terugwerkende kracht spijt hebben van hun stem opquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er nog mensen die op Don't Cry for Me Argentina hebben gestemd?

Dit kan los van de voetbalreferenties sowieso nog weleens heel slecht aflopen dit jaar.quote:

En Acuña Matata niet te vergeten!quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Of met terugwerkende kracht spijt hebben van hun stem op
Lionel Richie
Messi in a bottle
Alles uit Spanje
Yellow / Coldplay

Ik stel voor dat we Madame Monsieur voortaan cancellen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Of met terugwerkende kracht spijt hebben van hun stem op
Lionel Richie
Messi in a bottle
Alles uit Spanje
Yellow / Coldplay

RIP, was hij al langer ziek?quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik win sowieso nooit met Whamageddon want ze staan bovenaan in de kerstlijst van de vrouw, en die gaat altijd op bij het opzetten van de kerstboom.

I'm out hè @OscarMopperkontquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:26 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan we Whamageddon doen? I’m in!

Ik herken het nummer waarschijnlijk niet eens. Al die kerstplaten gaan in mijn hoofd op één hoop met het label:quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:26 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan we Whamageddon doen? I’m in!

Ik kan me niet voorstellen dat je Last Christmas niet kent.quote:Op zondag 11 december 2022 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik herken het nummer waarschijnlijk niet eens. Al die kerstplaten gaan in mijn hoofd op één hoop met het label:
[ afbeelding ]

Tuurlijk wel, maar ik heb niet door dat het dat nummer is. Ik denk dan gewoon "Gatver, weer zo'n kerstplaat". Dat verandert waarschijnlijk na deze twee posts omdat ik er nu over na heb gedacht. Nu zal ik waarschijnlijk denken "Oja, dat nummer van dat kutspel"quote:Op zondag 11 december 2022 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je Last Christmas niet kent.

Ho eens even, noem je de derby kraker Willem II - NAC geen voetbal.quote:Op zondag 11 december 2022 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik overweeg zo naar de kerstmarkt in Alkmaar te gaan. Je moet wat, zo zonder voetbal op tv, zeg maar.
Daar ga ik ongetwijfeld af bij Whamageddon

Die zit er denk ik niet in nee.quote:Op zondag 11 december 2022 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat we Waylon wel over kunnen slaan bij het invoeren morgen.
Die staat zeker niet.

Zou Marco er nog inzitten met een liedje?quote:

In dit geval zit er natuurlijk ook een stukje geschiedenis aan vast.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje jammer als van die jonge artiesten een cover maken van een lied dat je eigenlijk beter kunt zingen als je wat meer levenservaring hebt. Althans, voor mijn gevoel was Boudewijn de Groot al stukken ouder dan Meau toen hij dit zong.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |