quote:Op donderdag 8 december 2022 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken om eens in de Tuinland rond te kijken.
Tuinland met kerstquote:Op donderdag 8 december 2022 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken om eens in de Tuinland rond te kijken.
Het mystery van de verdwijnende en verschijnende handschoenenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik naar de sporthal ging was ik een van mijn handschoenen kwijt. Ik had alleen de linker. Toen maar de rechter van mijn moeder gepakt en aangedaan. Bij thuiskomst wilde ik die weer terugleggen en toen lagen er opeens weer twee handschoenen op die plek.
Dit. Al vind ik de trends van de afgelopen jaren soms wel uh.. bijzonder.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tuinland met kerstElke ruimte een andere kleur
Klinkt wel als een Nederlandse kinderserie van Studio 100.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het mystery van de verdwijnende en verschijnende handschoenen
Jij wil geen frikandel speciaal in je boom?quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit. Al vind ik de trends van de afgelopen jaren soms wel uh.. bijzonder.
De trend van dit jaar is: ALLES KAN! Poedels, frikandellen, satisfyers, alles in de boom.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit. Al vind ik de trends van de afgelopen jaren soms wel uh.. bijzonder.
Ik zal gelijk Silke & Sytse uit de boom halenquote:
Hoeveel schade heb jij al gehad?quote:
Goed zo Fred!quote:
Ik las airfryersquote:Op vrijdag 9 december 2022 07:53 schreef Cee het volgende:
[..]
De trend van dit jaar is: ALLES KAN! Poedels, frikandellen, satisfyers, alles in de boom.
Dat laatste dus jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is behoorlijk mistig vandaag.
En het is pas tien uur. Voor mijn gevoel al zoveel gedaan dat het al wel elf uur had moeten zijn.
De kwaliteit van Netflix gaat ook hard onderuit de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:51 schreef H_T het volgende:
@:Meke Suzan en Freek krijgen een eigen Netflixdocu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |