Jaquote:Op woensdag 7 december 2022 23:35 schreef Verida het volgende:
[..]
was toch al aangevraagd voordat het regelboek kwam?
Wat gek dat ze dat verwacht, want werkelijk ieder ander kreeg dat ook.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, Mirthe had verwacht alles van achter te krijgen. Dat ging ineens niet door.
Eehmmm.. Ja.. QED.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat gek dat ze dat verwacht, want werkelijk ieder ander kreeg dat ook.
Ja omdat iemand al het geld aan andere dingen uitgegeven heeft. Dat is een keuze.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft pech met de nieuwe regel dat ze activiteiten zelf moeten bekostigen. De modeshow was niet begroot.
Jeff was ff klaar met Mirthe ... dat ook jaquote:Op woensdag 7 december 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja omdat iemand al het geld aan andere dingen uitgegeven heeft. Dat is een keuze.
Dat hoort wel een beetje bij Overijssel, weet ik. En dan met name Twente (onder de noemer van gemoedelijkheid). Beetje achter de ellebogen, een cultuurdingetje. In Salland of het Vechtdal is dat al weer anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik hoop dat Mirthe wat duidelijker leert worden en op haar strepen gaat staan. Maar ik ben bang dat dat nog wel een tijdje gaat duren
ff?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeff was ff klaar met Mirthe ... dat ook ja
Beetje achter de ellebogen? Een cultuurding? Whutt??quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij Overijssel, weet ik. En dan met name Twente (onder de noemer van gemoedelijkheid). Beetje achter de ellebogen, een cultuurdingetje. In Salland of het Vechtdal is dat al weer anders.
Een hapje, een drankje? Kon Jeff gewoon bestellen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe verwachtte spullen te krijgen, zoals iedereen tot dan toe. Daarom is er niks begroot. Dat veranderde ineens. Sja... Schuld van Jeff.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje achter de ellebogen? Een cultuurding? Whutt??
Nee , je slaat de plank volledig mis
Dit heeft met hele andere dingen te maken. Haar ADHD speelt een rol maar dat loopt iedereen te bagatelliseren .
Terwijl dat voor haar een leven lang een struikelblok zal zijn. Plus alle vooroordelen waar je tegen op moet boksen
Mirthe is een lief meisje die helemaal niet achter de ellebogen is.
Wat Mirhe mist zijn de rattenstreken met mensen uithalen
Goddank heeft ze dat niet
Ja is toch zo?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe verwachtte spullen te krijgen, zoals iedereen tot dan toe. Daarom is er niks begroot. Dat veranderde ineens. Sja... Schuld van Jeff.![]()
En de drankjes, chips, lekkers.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch zo?
Waar kwam die boksring ineens vandaan? Waar is de Caribische avond van gefinancierd?
En wat krijgt Mirthe voor haar event?
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje achter de ellebogen? Een cultuurding? Whutt??
Nee , je slaat de plank volledig mis
Dit heeft met hele andere dingen te maken. Haar ADHD speelt een rol maar dat loopt iedereen te bagatelliseren .
Terwijl dat voor haar een leven lang een struikelblok zal zijn. Plus alle vooroordelen waar je tegen op moet boksen
Mirthe is een lief meisje die helemaal niet achter de ellebogen is.
Wat Mirhe mist zijn de rattenstreken met mensen uithalen
Goddank heeft ze dat niet
Ima is een beetje onzichtbaar , de schaduw van Rupiequote:Op woensdag 7 december 2022 23:49 schreef woxxel het volgende:
En ima dan. Wat doet hij toch allemaal. Soms lijkt hij doofstom.
Ja klopt. Zou misschien toch wel leuk zijn als hij zich weer op geeft voor manager. Sowieso tijd voor iets compleet anders dan die dictatuur van God en God.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ima is een beetje onzichtbaar , de schaduw van Rupie
Lijkt me een aardige jongen maar ik hoor hem zelden met mensen praten .
Heel soms een op een ,maar vooral veel bij Rupie
Jammer wel
Eens!!quote:Op woensdag 7 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou misschien toch wel leuk zijn als hij zich weer op geeft voor manager. Sowieso tijd voor iets compleet anders dan die dictatuur van God en God.
Officieel weten ze de tijd nietquote:Op woensdag 7 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze staan overigens wel op het punt om de avondklok te overtreden
Was een grapje toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze staan overigens wel op het punt om de avondklok te overtreden
Ja ..... das voor velen een vraag en voor Rupie een geschenkquote:Op woensdag 7 december 2022 23:49 schreef woxxel het volgende:
En ima dan. Wat doet hij toch allemaal. Soms lijkt hij doofstom.
Waarom zit ze daar boven te "balletten"quote:Op woensdag 7 december 2022 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Eunice zit op het niveau kleuter ballet
[ afbeelding ]
Oefenen?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zot ze daar boven te "baletten"
Wereldrecord?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zit ze daar boven te "balletten"
Ik heb werkelijk geen idee hoe het zitquote:Op woensdag 7 december 2022 23:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar was kamer 4 toch voor i cludief een barre aan de muur?
denk een plankquote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Sorry dat ik het weer moet vragen maar vpn en google werkt niet echt lekker mee. Wat is een barre?
zo'n bezemsteel aan de muur waar balletdansers zich aan kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Sorry dat ik het weer moet vragen maar vpn en google werkt niet echt lekker mee. Wat is een barre?
Een houten stang aan de wand waar je balletoefeningen aan doet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
houten stang aan de muur. Steunen ballerina's op tijdens de oefeningen.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
oh ja tuurlijk ..quote:Op donderdag 8 december 2022 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
houten stang aan de muur. Steunen ballerina's op tijdens de oefeningen.
Het stelletje dat het minste ruzie maaktquote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
Ima en Rupie zijn wel schattig samen
Kusjes geven
Ja!! Zij hebben plezier en maken lol met elkaar .quote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het stelletje dat het minste ruzie maakt
Niet heel lastig als Ima nooit iets zegtquote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het stelletje dat het minste ruzie maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |