Waarschijnlijk Bohemian Rhapsody, om hem van 1 te krijgen. Suzan & Freek, Bløf, Pokemon Song enzo is toch allemaal wat verdeelder.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vraag me wel oprecht af welk nummer het meeste tegenstemmen zou krijgen
Iets zegt me dat ze dat niet zouden publiceren
Een paar vast, maar ik denk ook nummers als die van Disturbed.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de top 10 van de top 2000 best wat gelijkenissen zou hebben met een top 10 van tegenstemmen.
Denk het ook wel jaquote:Op woensdag 7 december 2022 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de top 10 van de top 2000 best wat gelijkenissen zou hebben met een top 10 van tegenstemmen.
Mag ik dan bij jou-Claudia de Breijquote:Op woensdag 7 december 2022 18:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vraag me wel oprecht af welk nummer het meeste tegenstemmen zou krijgen
Iets zegt me dat ze dat niet zouden publiceren
deze sowiesoquote:
Paar jaar geleden was het wat anders en daar was ook bepaald niet iedereen content mee.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Wie zijn toch die mensen die telkens weer Bohemian Rhapsody naar 1 stemmen? Willen die nooit een keer iets anders?
Die hoort nu eenmaal standaard in mijn lijst van 35 beste nummers. En er zijn blijkbaar meer mensen die daar zo over denken. Maar ik vind dat een Child in time ook wel een keer op 1 mag.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Wie zijn toch die mensen die telkens weer Bohemian Rhapsody naar 1 stemmen? Willen die nooit een keer iets anders?
Welke? Wil ik het weten?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Maar monnie in me djakkais ook echt een kwalitatief uitermate teleurstellemde plaat.
... of aan Mag ik dan bij jou - Claudia de Breijquote:Op woensdag 7 december 2022 18:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb hier over nagedacht, maar ik zou mijn antistem besteden aanLove Shack
![]()
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke? Wil ik het weten?
Ik snap dat ook echt niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Foei, Coldplay heeft best mooie nummers.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou-Claudia de Breij
Vlieg met me mee-Paul de Leeuw
Bankzitters (geen idee hoe nr heet)
Alles van Marco B.
Zij weet het- Tino Martin
Edit; Suzan en Freek natuurlijk
Kensington, alles
Coldplay, alles
Ik heb voor de Snob op deze gestemd, maar dit is voor mij ook wel echt een van de weinige uitzonderingenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Foei, Coldplay heeft best mooie nummers.
@:PippenScottie, kan deze in de OP aangepast worden? Naar: https://forum.fok.nl/topic/2664064/12/25#p206891516quote:Op woensdag 7 december 2022 17:50 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
[Afbeelding: @:MadMaster ]
[OP-tekst: @:mexicanobakker)
...
@:cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
...
Brabantquote:Op woensdag 7 december 2022 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou-Claudia de Breij
Vlieg met me mee-Paul de Leeuw
Bankzitters (geen idee hoe nr heet)
Alles van Marco B.
Zij weet het- Tino Martin
Edit; Suzan en Freek natuurlijk
Kensington, alles
Coldplay, alles
Brabant zou voor mij als rasechte Brabo ook inderdaad grote kans maken op een antistemquote:Op woensdag 7 december 2022 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Brabant
Omarm
Blaosmuziek
In Nije Dei
De Boer Dat Is De Keerl
Die van T*no Martin bedoelde ik, en dat zinnetje vind ik by far het meest tenenkrommende deel van de hele plaat.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke? Wil ik het weten?
ga je er serieus op in als iemand vraag wil ik het weten... als het om die titel gaat?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van T*no Martin bedoelde ik, en dat zinnetje vind ik by far het meest tenenkrommende deel van de hele plaat.
Gelukkig zijn mijn oren dit nummer bespaard gebleven tot dusverquote:Op woensdag 7 december 2022 18:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van T*no Martin bedoelde ik, en dat zinnetje vind ik by far het meest tenenkrommende deel van de hele plaat.
jij blij dat je destijds Wouter en Frank niet hebt gehoord die in een uur tijd minstens 12 keer het nummer hebben gedraaidquote:Op woensdag 7 december 2022 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn oren dit nummer bespaard gebleven tot dusver
😅 oh shit, ik zie nu pas dat het retorisch bedoeld wasquote:Op woensdag 7 december 2022 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je er serieus op in als iemand vraag wil ik het weten... als het om die titel gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |